تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به صداى قارى‏اى كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت مى‏كند گوش دهد، براى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817680965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشکل در رندرینگ خیلی سنگین بیش 40 میلیون در مکس -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: مشکل در رندرینگ خیلی سنگین بیش 40 میلیون در مکس behzadd 3 26 فروردين 1387, 14:23سلام تو ویندوز 32 بیتی مکس تا 13 میلیون پلیگان رو رندر میگیره و یا بهتر بگم تا حد استفاده از 1.5 گیگ از رم میتونه رندر کنه . تو ویندوز 64 بیتی و مکس 64 بیتی ظاهرا نامحدوده . من تا صد میلیون پلی هم رندر کردم . شنیدم روشی هست که در مکس 32 بیتی مکس هر فریم رندر رو هرچی هم که سنگین باشه و تقسیم میکنه و رندر میگیره آیا کسی میدونه ؟ خیلی ممنونم . . . Navidmilan 26 فروردين 1387, 16:34اگه از منتال ري استفاده ميكني تو مكس 2009 قابليتي به نام proxy داره كه ميتونه اجسامي كه درصحنه تكرار شده اند (حتي اگر انيميت شده باشن) رو با فرمتي خاص روي هارد ذخيره كني و موقع رندر به اون رجوع كنه. با اين روش ميشه از يك آبجكت سنگين كپي هاي متعدد گرفت. مثلا درختهاي يك جنگل يا سربازان يك لشگر. حتي ميشه به اونها متريال متفاوت داد و يا به انيميشن اونها تغيير فاز داد . به اين طريق ميشه ميليونها پليگان رو (بسته به مقدار رم) رندر كرد. موتورهاي رندري مثل Vray يا Final Render اين قابليت رو داشتند ولي Mental Ray از مكس 2009 داره... فارق از اين قضيه تا جايي كه من ميدونم تعداد پليگانها بستگي مستقيم به مقدار رم داره و ويندوز 64 بيت چون ليميتي براي مقدار رم نداره(يا اگر داره خيلي بيشتر از 2 گيگه ويندوز 32 بيتيه) مسلما حجم بيشتري رو رندر ميگيره . behzadd 3 28 فروردين 1387, 11:05navidmilan عزیز ممنونم که پاسخ دادی . روش proxy رو میدونم اما به جز اون شنیدم که روشی هست که بسته به مقدار رم صفحه رو تقسیم میکنه . بنابر این هرچه قدر هم پلی داشته باشیم . رندر میگیره . دنبال اونم . ehsan_3dmax 28 فروردين 1387, 12:57بهزاد جان شما بايد بگي با چه سيستم رندري كار ميكني. هر موتور رندري با يكي ديگه فرق داره. اگر از منتال استفاده ميكني علاوه بر مورد نويد جان ميتوني تو قسمت processing از تنظيمات رندر memory limit رو تنظيم كني و حتي conserve memory رو هم فعال كني واسه اين كار. موفق باشي.




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 265]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن