تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 دی 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

اجاره سند در شیراز

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

دوره آموزش باریستا

مهاجرت به آلمان

بورس کارتریج پرینتر در تهران

تشریفات روناک

نوار اخطار زرد رنگ

ثبت شرکت فوری

تابلو برق

خودارزیابی چیست

فروشگاه مخازن پلی اتیلن

قیمت و خرید تخت برقی پزشکی

کلینیک زخم تهران

خرید بیت کوین

خرید شب یلدا

پرچم تشریفات با کیفیت بالا و قیمت ارزان

کاشت ابرو طبیعی

پرواز از نگاه دکتر ماکان آریا پارسا

پارتیشن شیشه ای اداری

اقامت یونان

خرید غذای گربه

رزرو هتل خارجی

تولید کننده تخت زیبایی

مشاوره تخصصی تولید محتوا

سی پی کالاف

دوره باریستا فنی حرفه ای

چاکرا

استند تسلیت

تور بالی نوروز 1404

سوالات لو رفته آیین نامه اصلی

کلینیک دندانپزشکی سعادت آباد

پی ال سی زیمنس

دکتر علی پرند فوق تخصص جراحی پلاستیک

تجهیزات و دستگاه های کلینیک زیبایی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1849984271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همه چیز در مورد Vray -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: همه چیز در مورد Vray shahram_gh 13 اسفند 1386, 13:07سلام دوستان:). خوبید ؟ از اونجایی که خیلی ها با نورپردازی مشکلات فراوانی دارند و نمیدونن منابع نوری باید کجا باشه چطور نورها رو تنظیم کرد ! و ... ایجاد این تاپیک رو لازم دونستم.:wink: از احسان جان هم میخوام مارا یاری بفرمایند:oops:. ( در ضمن احسان سیستمت چشم منو گرفته:eek:) خلاصه اینجا هر مطلبی در مورد نورپردازی میدونین بذارین:). خواهشا لینک به سایت دیگه سعی کنین نذارین.:neutral: اگه آموزش Video هستش لینکش رو قرار بدید همراه با توضیح.:wink: اگه مطلبی از جایی برمیدارید و ترجمه میکنید حتما ذکر کنید که ترجمه هست تا سوءتفاهم نشه.:wink: این مطالب رو گفتم تا تاپیک کمتر به حاشیه بره و همه بیشتر روی مبحث نورپردازی داخلی کار کنند.:oops: امیدوارم تاپیک پرباری بشه.:) shahram_gh 13 اسفند 1386, 13:11این یه لینک ویدیویی هستش در مورد نورپردازی داخلی : alizap 13 اسفند 1386, 15:02سلام فکرت جالبه همشهری... سعی کن ویدئو نذاری چون کسایی که مثل من از Dial up استفاده میکنن به مشکل بر میخورن:) Sampro 14 اسفند 1386, 06:58از اونجایی که خیلی ها با نورپردازی مشکلات فراوانی دارند و نمیدونن منابع نوری باید کجا باشه چطور نورها رو تنظیم کرد ! و ... ایجاد این تاپیک رو لازم دونستم.:wink: آقا دستت درست . زدي تو خال :) مي دونم نور پردازي چيه . ولي مي تونيد در مورد Interior يه توضيح بديد . ممنون مي شم . shahram_gh 14 اسفند 1386, 12:53دوباره سلام. واقعا همه نورپردازیشون اینقدر قوی هستش که نمیخوان شرکت کنن ؟ shahram_gh 14 اسفند 1386, 14:15آموزشی در رابطه با نورپردازی داخلی و رند با Vray. لینک فایل با پسوند pdf با حجم 2853 کیلوبایت : دانلود فایل کمکی با حجم 39 کیلوبایت : Sampro 14 اسفند 1386, 14:32دوباره سلام. واقعا همه نورپردازیشون اینقدر قوی هستش که نمیخوان شرکت کنن ؟ پس پست ما كشك ديگه ! alizap 14 اسفند 1386, 15:02بابا به خدا ما (من) هم آدمیم (آدمم) ... به رپیدشیر آپ نکنیییید :sad: hellboy3d 14 اسفند 1386, 18:32سلام خواهشن ادامه بدی من لینک خواستی رو ندرم والا حتما کمک می کردم ممنون از شهرام جان که این تاپیک رو زد موفق باشین shahram_gh 14 اسفند 1386, 19:05hellboy3d عزیز همیشه به من لطف داشتی. حتما ادامه میدم البته با کمک همه تا به یه جایی برسیم. shahram_gh 14 اسفند 1386, 19:43خوب شاید بد نباشه بطور کلی با Vraylight و پارامترهای اون آشنا بشید ( البته همه استادید). نور VRayLight یه نور مخصوص Vray هست که میتونه برای موقعیت های فیزیکی مناسبی تعریف بشه که البته فقط با موتور رندر Vray قابل رویته و اثر قابله مشاهدست. پارامترها : On - تغییر میده Vraylight رو به حالت روشن یا خاموش. Exclude - در این بخش هر آبجکتی از صحنه که نمیخواید نور به اون بتابه رو مشخص میکنید. Type - این بخش شامل سه قسمت میشه : 1) Plane - که منبع نوری شما رو شبیه قالب یه مستطیل ( پلان ) میکنه. 2) Sphere - که منبع نوری شما رو به شکل کره درمیاره. 3)Dome - نورتون رو شبیه به Skylight میکنه. این نور شبیه گنبد یا یه نیکره میشه که در جهت محور Z میتابه. بخش Intensity : Intensity Units - در اینجا به شما این اختیار رو میده که نورتون رو در حالت های مختلف انتخاب کنید. 1) Default (image) - رنگ و میزان قدرت نور رو بصورت پیشفرض و یا آنچه شما تعریف خواهید کرد میگذارد. 2) Lumious power (lm) - وقتی شما از این حالت استفاده میکنید دیگه وابستگی میان اندازه نور و شدت اون از بین میره. 3) Luminance (lm/m^2/sr) - وقتی شما از این حالت استفاده میکنید شدت نور کاملا به اندازه و سایز نورتون وابسته میشه. 4) Radiant power (W) - اگه از این حالت استفاده کنید تمام واحد نوری شما بر حسب وات میشه در مثال وقتی که میخواهید برای لامپ نور درست کنید . 5) Radiance (W/m²/sr) - این حالت ترکیبی از حالت 3 و 4 هستش. Color - مشخصه دیگه واسه رنگ نوری هستش که شما مد نظرتونه. Multiplier - شدن نور رو توسط این گزینه میتونید تغییر بدید. Size - که شمال دو قسمت هستش : 1) Half-length - افزایش طول 2) افزایش عرض Options : Double-sided - اگه تیک داشته باشه Vraylight شما از دو طرف نور مییه یعنی هم از جلو و هم از پشت. Invisible - اگه تیک داشته باشه نورتون موقع رندر مشخص نمیشه که معمولا از این گزینه استفاده میکنند. Ignore light normals - بطور کلی سطح هایی در صحنه که نور رو منتشر میکنند بطور مساوی در همه جهت منعکس میشند. وقتی تیک نداشته باشه نورها منتشر میشند از منبع اولیه که معمولا این گزینه تیک نداره. No decay - در حالت معمولی شدت نور معکوس جذر فاصله نور از منبع خودش هست. اگه تیک داشته باشه شدت نور به مراتب کم نمیشه. Skylight portal - دقت داشته باشید اگه این گزینه تیک داشته باشه Color و شدت نور شما خاموش میشه. Affect diffuse - اگه تیک داشته باشه تعیین میکنه که آیا نور روی متریال فلان آبجکت تاثیر داشته باشه یا خیر. Affect specular - تعیین میکنه که آیا نور روی specular متریال موثر باشه یا نه. Affect reflections - تعیین میکنه آیا نور روی رفلکت تاثیر داشته باشه یا نه. Sampling : Subdivs - این گزینه تعداد سمپلهای نور Vray رو محاسبه میکنه. اگه مقدار این کم باشه به معنی نویز بیشتره. Shadow bias - جداگانه سایه از آبجکت. Cutoff - اگر مقدارش -0- باشه نور روی تمام آبجکت ها اثر داره. محدوده نور رو مشخص میکنه. hellboy3d 15 اسفند 1386, 05:57سلام ایول دوباره راه افتاد ممنون از تضیحاتت عالی بود اینم یه لینک قسمت تیو توریال های این سایت فوق العادست () موفق باشین Divine Love 15 اسفند 1386, 07:49سلام ایول دوباره راه افتاد ممنون از تضیحاتت عالی بود اینم یه لینک قسمت تیو توریال های این سایت فوق العادست () موفق باشین ای ول سایت با حالی بود. shahram_gh 15 اسفند 1386, 13:04دوستان تا جایی که امکان داره لینک ندید خیلی خیلی ممنونم. shahram_gh 15 اسفند 1386, 13:24خوب این خصوصیت مخصوص موتور رندر Vray هست. بصورت طبیعی نور خورشید رو برای صحنه شما محیا میکنند که البته تنظیماتی دارند که بدون دونست اونها نمیتونید این شبیه سازی رو به نحو خوبی انجام بدید. خوب برای پیدا کردن Vray sun کافیه به اینجا برید : Create - Lights - VRay. پارامترها : Enabled - برای فعال و یا غیر فعال کردن. Invisible - وقتی On باشه خورشید )Sun) رو پنهان میکنه. و موقع رندذر نمایش داده نمیشه. Turbidity - این خاصیت مقدار گرد و خاک رو در هوا مشخص میکنه. مقدار کم اون یعنی آسمان آبی و کاملا صاف هستش و مقدار زیاد اون یعنی آسمان همراه با گرد و غبار هستش. Ozone - این خاصیت روی نور خورشید شما تاثیر گذار هستش و به اون مربوطه. اگه بین 0 و 1 باشه خورشید و نورش رو با رنگ زرد شبیه سازی میکنه. اگه مقدارش رو زیاد کنید نور تبدیل به آبی میشه. Intensity multiplier - این خاصیت شدن نور رو برای خورشید شما کم و زیاد میکنه. Size multiplier - این پارامتر سایز خورشید شما رو تغییر میده. Shadow subdivs - هر چی بیشتر باشه سرعت رندر پایین و کیفیت اون بالا میره. سمپلها رو افزایش میده. Shadow bias - این رو قبلا توضیح دادم. Photon emit radius - شعاع نور رو اندازه گیری میکنه. اگه دقت کنید Vraysun شما یه استوانه سبز رنگ داره این مربوط به شعاع اون میشه. Exclude - این هم قبلا توضیح دادم. VRaySky parameters معمولا در Environment استفاده میشه. hellboy3d 15 اسفند 1386, 19:09سلام شرمنده ببخشید اقا شهرام ولی سا یتش عالی بهترین امورزش هارو از سایتای دیگه گلچین کرده و دسته بندی کرده قابل تون رو نداره shahram_gh 16 اسفند 1386, 15:15خوب دوباره سلام به دوستانه گلم. امیدوارم که خوب باشید. این آموزش رو خودم ترجمه کردم. امیدوارم مفید باشه. خوب اول باید فایل تمرین رو از اینجا بگیرید : این مراحل آموزشی: 1) تنظیمات GI 2) رندر بامتریال 3) رندر نهایی مرحله اول آموزشی : ابتدا فایل رو باز کنید و از رول Global Switches گزینه Override mtl رو, روی VRayMtl تنظیم کنید. Image sampler type رو به حالت Fixed تغییر بدید. رزولیشن رو به 325*400 تغییر بدید. در Rollout سیستم قسمت Region size رو به 32 تغییر بدید. از صحنه رندر بگیرید. خوب حالا GI رو از منوی کرکره ای Indirect illumination روشن کنید. برای GI اولی Light map و برای دومی Light cache رو انتاخب کنید و Subdivs رو 500 کنید. دقت داشته باشه که عدد 500 برای تست هستش و برای رندر نهایی اون رو به 1000 تغییر بدید. Interp. samples قسمت Light Map رو به 5 تغییر بدید. این گزینه رو تیک بزنید. Show calc phase رندر بگیرید. خوب حالا نتیجه ای که در عکس بالا میبینید مقداری Noise داره. از اینرو صحنه شما مقداری تاریک هم هست. ما میخواهیم اون روشنتر بشه. یکی از راه های که ما میتونیم این مشکل رو برطرف کنیم افزایش شدت نوری هست که از بیرون میتابه. هرچند که نورهای ما باید تناسب داشته باشند مثلا نور بیرون باید به نوری شبیه خورشید شبیه باشه و اگر اون رو 2 برابر میکنیم باید تمامی نور ها رو دو برابر کنیم تا هماهنگی بین اون ها به وجود بیاد. در تصویر بالا میبینید که روشن تر شد و قدرت و شدت نورهای ما بیشتر شد. البته هنوز هم صحنه ما تاریک هست که باز هم میتونیم شدت نور رو افزایش بدیم. به متریال ادیتور برید و متریال VRayMtl رو انتخاب کنید. مقدارهای Diffuce رو 200,200,200 قرار بدید. رندر بگیرید. نتیجه بهتری حاصل شد. خوب حالا برگردیم به تنظیمات GI. این تنظیماتی که الان انجام دادیم برای تست بود که سرعت رندر ما سریع باشه و ما بتونیم سریع نتیجه کار رو ببینیم. خوب حالا primary GI engine رو به Irradiance map تغییر بدید. حالت Medium رو برای Irradiance map انتخاب کنید. Show calc phase رو هم تیک بزنید. رندر بگیرید. مشاهده میکنید که Noise ها مقدار قابل توجهی کمتر شد. Image sampler type رو به Adaptive DMC تغییر بدید. GI رو خاموش کنید. رندر بگیرید. نویزهای صحنه مشخص تر شد برای اینکه نویزها کمتر بشند مقدار Min. samples قسمت DMC رو به 16 و Noise threshold رو به 0.002 تغییر بدید. رندر بگیرید. نویزها کمتر شد. حالا مقدار Global subdivs multiplier رو برابر 4 قرار بدید. برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید میتونید مقدار رو به 16 تغییر بدید. میبینید که چقدر محیط نرم تر شد. حالا GI رو روشن کنید. Hemispheric subdivs رو برابر 8 قرار بدید. رندر بگیرید. Override mtl رو از Global Switches خاموش کنید. Gi رو خاموش کنید. Noise treshold در قسمت DMC رو به 0.005 تغییر بدید. رندر بگیرید. Gi رو روشن کنید. برای مشاهده سریع primary engine رو به Light Cache تغییر بدید. رندر بگیرید. Subdivs اون رو 1000 و Sample size رو به 0.03 تغییر بدید. رندر بگیرید. خوب حالا نوبت به رندر نهایی میرسه. رزولیشن رو به 1300*1600 تغییر بدید. region size رو به 64*64. irradiance map preset رو به Custom. min rate=-5 max rate=-3 رندر بگیرید. hellboy3d 17 اسفند 1386, 18:01سلام چاکریم به خدا ترکوندی شهرام جون عالی من که خیلی استفاده کردم ادامه بده ممنون اگه شد منم کمک میکنم shahram_gh 17 اسفند 1386, 22:53از تمام دوستان مخصوصا Hellboy و احسان عزیز تشکر میکنم و همچنین علی آقا ... خوب اگه خدا بخواد میخوام این بحث رو ادامه بدم. فقط اگه احسان جان لطف کنی و نام تاپیک رو عوض کنی ممنونت میشم مثلا بذاری : " همه چیز در مورد Vray " فکر کنم این جالب تر باشه. چون میخوام خیلی کلی به Vray بپردازم. خیلی ممنون. shahram_gh 17 اسفند 1386, 23:19احسان جان دمت گرم واقعا ممنون که اینقدر زود پیگیری میکنی دستت درست. راستی احسان این یارو مسخره کرده مارو میگه تا قطعات از تهران بیاد 2 3 روزی طول میکشه من که بدجور موندم تو کف این سیستم ! shahram_gh 17 اسفند 1386, 23:26دوستان عزیز تو هر بخشی از Vray که مشکل دارید اینجا مطرح کنید. هر چیزی که نمیدونید و براتون سواله تا من و اون هایی که بلدن بتونن کمک کنن. ehsan_3dmax 18 اسفند 1386, 03:59احسان جان دمت گرم واقعا ممنون که اینقدر زود پیگیری میکنی دستت درست. راستی احسان این یارو مسخره کرده مارو میگه تا قطعات از تهران بیاد 2 3 روزی طول میکشه من که بدجور موندم تو کف این سیستم ! قربانت عزيز. اگه بخواي كامپيوتر بخري و چند روزي تو كف نباشي كه نميشه كه! موفق باشي. :Mohsen: 18 اسفند 1386, 14:10دوستان عزیز تو هر بخشی از Vray که مشکل دارید اینجا مطرح کنید. هر چیزی که نمیدونید و براتون سواله تا من و اون هایی که بلدن بتونن کمک کنن. شهرام جون كارت درسته، حالا كه اينطوري شد من چند تا سوال دارم ميخوام بدونم چجوري با vray ميشه متريال متاليك برا ماشين و انعكاس رنگين كماني مثل چيزي شبيه به cd طراحي كرد البته فكر كنم سوال خيلي مفصلي بود ممنون hellboy3d 18 اسفند 1386, 16:12سلام شهرام جون فکر کنم تو قرص وی ری خوردی بابا به خدا منکم کار کیکنم ولی تو یه چیز دیگیه ای میشه یه نمونه کار تو گالری بزاری ممنون ببخشید من جواب میدم فکر کنم با گرادینت یا گرادینت رمپ بشه این کارو کرده بعد از مشخص کردن رنگها تون رو روی اسلات رفلکت بکش کالر رفلکشن رو هم کم کن و مقدار پایین اون رو روی 0.7بذار البته من تاحالا تست نکردم shahram_gh 18 اسفند 1386, 18:06البته در کامل کردن توضیحات عالیه hellboy عزیز اگه glossines رو 0.78 بذاری بهتره. موفق باشید. :Mohsen: 19 اسفند 1386, 12:57ممنون اصلا حواسم به گرادينت نبود برا متريال متاليك چكار كنم shahram_gh 19 اسفند 1386, 13:32 shahram_gh 19 اسفند 1386, 15:18بسم الله الرحمن الرحیم خوب دوستان عزیز میخوام یه آموزش جدید بذارم. در مورد قسمت Anisotropic در متریال ادیتور. با اجازه اساتید و احسان جان. شاید بعضی موقع ها شده که خواستید جنس ماده قابلمه های استیل رو درست کنید که حالت خط خط روش داره مانند شکل زیر : خوب برای اینکار آموزش رو دنبال کنید و مطابق عکس ها عمل کنید. تنظیمات Anisotropic material : امیدوارم مفید باشه. موفق باشید. ali3dtech 19 اسفند 1386, 17:49شهرام جان عالیه... واقعا دستت درد نکنه hellboy3d 19 اسفند 1386, 17:54سلام شهرام جان فکر کنم یه چیزی یادت رفته بهتر در مورد استدیو رندر وی ری هم یه آموزش بزاری خیلی عالی میشه چون متریال نور و تنظیمات رندر بدون استودیو خوب جواب نمی ده ممنون shahram_gh 19 اسفند 1386, 18:01خوب این هم بنا به درخواست Hellboy عزیز : برای ساخت پلان زیر یه استوانه رسم کنید و مانند شکل های زیر مدیفایر ها رو اضافه و تغییرات رو اعمال کنید. hellboy3d 19 اسفند 1386, 18:04ممنون اصلا حواسم به گرادينت نبود برا متريال متاليك چكار كنم سلام خوب متریال متالیک یه حالت نویز داره روی دی فیوزت یه نوزیز انتخای کن رنگ دوم مشک و اولی سرمه ای رنگ رفلکت رو 200و200و200 انتخاب کن و فروسونال رو روشن کن مقدار زهایلایت گلوسینگ رو حدود 0.1 یا 0.2 بده رنگ رفلکشن هم یکم روشن کن امید وارم بدردت بخوره دمت گرم بابا انلاین راستی ایدیتو می خوام اگه قابل دونستی [email protected] Sampro 19 اسفند 1386, 18:47سلام شهرام جان. بابت آموزشي هاي كه مي زاري ممنون خيلي به دردم خوردن . فقط يه خواسته داشتم . من يه طرح دارم كه بايد حالت فلزي داشته باشه (مثل يه شمشير) بعد اين طرح جزئيات زيادي داره . مي خوام يه جوري با همين وي ري رندرش كنم كه جزئيات به خوبي مشخص باشند و سطوح صيقل داده شده به خوبي مشخص باشند . در ضمن اين طرحم رو مي خوام از نماي نزديك رندرش كنم . خيلي خيلي ممنون . shahram_gh 19 اسفند 1386, 19:22سلام خوب متریال متالیک یه حالت نویز داره روی دی فیوزت یه نوزیز انتخای کن رنگ دوم مشک و اولی سرمه ای رنگ رفلکت رو 200و200و200 انتخاب کن و فروسونال رو روشن کن مقدار زهایلایت گلوسینگ رو حدود 0.1 یا 0.2 بده رنگ رفلکشن هم یکم روشن کن امید وارم بدردت بخوره دمت گرم بابا انلاین راستی ایدیتو می خوام اگه قابل دونستی [email protected] حقیقتش من yahoo messenger ندارم.:cry: shahram_gh 19 اسفند 1386, 19:23Sampro عزیز من متوجه نشدم باید چیکار کنم ؟ hellboy3d 19 اسفند 1386, 19:57حقیقتش من yahoo messenger ندارم.:cry: سلام مگه میشه خب دانلود کن یا بخر همه جا گیر می یاد خیلی میتونیم به هم ودیگران کمک کنیما !!!!! :Mohsen: 19 اسفند 1386, 20:06شهرام جون دمت گرمه ها سلام خوب متریال متالیک یه حالت نویز داره روی دی فیوزت یه نوزیز انتخای کن رنگ دوم مشک و اولی سرمه ای رنگ رفلکت رو 200و200و200 انتخاب کن و فروسونال رو روشن کن مقدار زهایلایت گلوسینگ رو حدود 0.1 یا 0.2 بده رنگ رفلکشن هم یکم روشن کن امید وارم بدردت بخوره ممنون ولي اينطوري كه حالت برق زدن پيدا نميكنه اگه دقت كرده باشي تو رنگ متاليم يه زره هاي ريزي برق ميزنن shahram_gh 19 اسفند 1386, 20:21در جواب محسن عزیز برای متریال متالیک ماشین : تنظیمات نورهای Vray : تنظیمات پلان Self Illumination : متریال ماشین : رندر بگیر. با ور رفتن به Diffuce و رفلکت میتونی جواب بهتری هم بگیری. اگه بازم سوال داشتی در خدمتیم. موفق باشید. :Mohsen: 20 اسفند 1386, 10:33خيلي ممنون داداش شهرام حالا يه سوال ديگه ميشه تو بحث متريال ولي بجز vray يعني با خود مكس هم اينجا سوال مطرح كرد؟ Sampro 20 اسفند 1386, 11:13Sampro عزیز من متوجه نشدم باید چیکار کنم ؟ خواهش می کنم دوست خوبم اینم مشکل من : می خوام یه شمشیر طراحی کنم و از نمای نزدیک رندرش کنم. شمشیر جزئیات زیادی در قسمت دستش داره (همون جایی که من می خوام رندرش کنم) و در ضمن می خوام دسته حالت فلزی داشته باشه . می تونی تنظیمات vray رو برام ذکر کنی ممنون. shahram_gh 20 اسفند 1386, 12:03خيلي ممنون داداش شهرام حالا يه سوال ديگه ميشه تو بحث متريال ولي بجز vray يعني با خود مكس هم اينجا سوال مطرح كرد؟ با پیغام خصوصی بهم بگو داش محسن. shahram_gh 20 اسفند 1386, 12:04خواهش می کنم دوست خوبم اینم مشکل من : می خوام یه شمشیر طراحی کنم و از نمای نزدیک رندرش کنم. شمشیر جزئیات زیادی در قسمت دستش داره (همون جایی که من می خوام رندرش کنم) و در ضمن می خوام دسته حالت فلزی داشته باشه . می تونی تنظیمات vray رو برام ذکر کنی ممنون. حتما دوست خوبم. shahram_gh 20 اسفند 1386, 12:17Sampro عزیز چون بیشتر از حالت فلز استفاده کردی من باید تنظیماتی واست بذارم که نویز کمتری داشته باشه واسه همین زمان رندرت خیلی بالا میره. البته نورپردازی تو کارت هم خیلی مهمه. ([فقط کاربران عضو شده می




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2594]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن