تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815576116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

10 گوشی آندروییدی برتر


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: 10 گوشي آندروييدي برتر  گوگل سه سال پيش سيستم عامل آندروييد را با هدف گسترش نفوذ در دنياي بي سيم به صورت كد باز عرضه كرد و از آن زمان گوشي هاي مجهز به سيستم عامل آندروييد در ميان کاربران از محبوبيت زيادي برخوردار شدند. از اين رو بسياري از توليدکنندگان به سوي ساخت اين مدل گوشي ها روي آورده اند. در اين گزارش به بررسي بهترين گوشي هاي مجهز به سيستم عامل مبتني بر پلات فورم آندروييد مي پردازيم.  1- HTC Desire بنابراين فهرست، HTC Desire بهترين گوشي با پشتيباني از سيستم عامل آندروييدي است که تاکنون ساخته شده است.
10 گوشي آندروييدي برتر

10 گوشي آندروييدي برتر
        Desire اولين گوشي است که به لحاظ کاربردي و قابليت با آيفون قابل مقايسه است. ابزارهايي که روي نمايشگر خانگي اين گوشي قرار داده شده استفاده از گوشي را براي کاربردهاي مختلف امکان پذير و ساده کرده است. نرم افزار نقشه گوگل و بخش سخت افزاري اين گوشي فوق العاده است. تنها نقطه ضعف اين گوشي عمر باتري آن است که با توجه به پردازنده اش مي توان آن را ناديده گرفت.  2- نکسوس وانNexus One  اولين گوشي است که توسط گوگل طراحي شد و کار ساخت اين گوشي را HTC به عهده گرفت. نکسوس وان يکي از گوشي هاي آندروييدي منحصر به فرد است و تنها ضعف آن وجود رقباي زيادي است که توانستند از اين گوشي پيشي بگيرند. 
10 گوشي آندروييدي برتر
اين گوشي با توجه به سايز کوچک و وزن مناسبي که دارد دستگاه راضي کننده اي است.  اين گوشي يکي از معدود دستگاه هايي است که اگر براي مثال امکان دسترسي به فروشگاه MP3 آمازون را داشته باشد جايگزين مناسبي براي آيفون به شمار مي رود.  دوربين نکسوس وان 5 مگاپيکسلي است و از اتصالات بلوتوث و Wi-Fi پشتيباني مي کند و از پردازنده پرسرعتي برخوردار است.  3- Xperia X10 Mini Pro سومين گوشي در رده برترين هاي آندروييدي Xperia X10 Mini Pro است كه نمونه کوچک تر گوشي X10 است.  اين گوشي از طراحي کشويي برخوردار بوده اما صفحه کليد آن حتي براي افرادي که انگشتان بزرگي دارند قابل استفاده و مناسب است.
10 گوشي آندروييدي برتر

10 گوشي آندروييدي برتر
        دوربين X10 Mini Pro 5 مگاپيکسلي است و از راديو پشتيباني مي کند. شايد سايز کوچک يکي از ويژگي‌هاي اين گوشي است که امکان جاي گرفتن در کيف دستي کوچک را فراهم مي کند.  4- HTC Legend شايد يکي از بهترين گوشي هاي آندروييدي که از طراحي فوق العاده‌اي برخوردار است و در رده چهارم اين فهرست نيز قرار گرفته، گوشي HTC Legend باشد. در طراحي و ساخت اين گوشي از آلومينيوم استفاده شده است. 
10 گوشي آندروييدي برتر

10 گوشي آندروييدي برتر
         اين گوشي به لحاظ شکل ظاهري به Hero شباهت دارد. فرآيند ساخت اين دو گوشي همانند يکديگر بوده و در ساخت اين گوشي همان سياستي اعمال شده که اپل در ساخت رايانه هاي مک به کار مي گيرد. صفحه نمايش اين گوشي 2/3 اينچي AMOLED با وضوح تصوير عالي است. ترکيب رابط کاربري لمسي و پد نوري، ناوبري روي اين دستگاه را بسيار ساده کرده است.  5- Xperia X10Xperia X10 يکي از بهترين گوشي هاي آندروييدي سوني اريکسون است که  رتبه پنجم را در اختيار دارد. 
10 گوشي آندروييدي برتر
اين گوشي از دوربين 8 مگاپيکسلي پشتيباني مي کند و قادر است در حال مکالمه 10 ساعت شارژ نگه دارد. رابط کاربري اين گوشي با رابط کاربري Sense در گوشي هاي HTC قابل مقايسه است.  6- HTC HeroHero در آغاز عرضه به عنوان اولين گوشي آندروييدي موفق شناخته شد.
10 گوشي آندروييدي برتر

10 گوشي آندروييدي برتر
        اين گوشي از طراحي و رابط کاربري خوبي برخوردار است.  تنها نقص اين دستگاه ارتقا نيافتن به نسخه آندروييدي است که کاربران بتوانند به نقشه هاي گوگل دسترسي پيدا کنند.  7- Galaxy Portal  سامسونگ گوشي Galaxy Portal  سامسونگ از طراحي خوبي برخوردار است. اين گوشي داراي دوربين 3 مگاپيکسلي با قابليت فيلمبرداري است که مي توان عکس ها و تصاوير خوبي با آن گرفت. اين گوشي همچنين از اتصالات Wi-Fi و بلوتوث پشتيباني مي کند و کاربران مي توانند 7 ساعت با آن مکالمه کنند.
10 گوشي آندروييدي برتر

10 گوشي آندروييدي برتر
        طراحي و ساختار اين گوشي به پاي گوشي هاي HTC نمي رسد.  اما با توجه به اينکه از قيمت مناسبي برخوردار است و بسياري از اپراتورها آن را به شکل رايگان و با شرايط ويژه در اختيار کاربران قرار مي دهند گوشي مناسبي است.  8- Milestone  موتورولا اين گوشي با نام Droid در آمريکا عرضه شد و پس از دو ماه و نيم ميزان فروش آن به اندازه آيفون رسيد.
10 گوشي آندروييدي برتر
البته با توجه به اينکه اين دستگاه يک گوشي خارق العاده است اما ضعف هايي هم دارد.  اين گوشي داراي صفحه کليد کشويي است که کمي آن را زمخت جلوه مي‌دهد.  اما براي کساني که به دنبال يک گوشي ارزان قيمت با پشتيباني از سيستم عامل آندروييد و طراحي کشويي هستند دستگاه مناسبي است.  9- InTouch Max GW620 ال جيGW620  يک گوشي آندروييدي خارق العاده است با اين حال ايرادهايي هم دارد.
10 گوشي آندروييدي برتر

10 گوشي آندروييدي برتر
        تايمر دوربين اين گوشي با نقص هايي روبه‌روست.  اين در حالي است که گوشي هاي سوني اريکسون به لحاظ دوربين قابليت بهتري دارند و هنگامي که بحث رابط کاربري پيش مي آيد گوشي هاي HTC از رابط کاربري پيشرفته تري نسبت به گوشي هاي ال?جي برخوردارند. اما اين گوشي داراي دوربين 5 مگاپيکسلي است و باتري آن در حال آماده باش هشت ساعت شارژ نگه مي دارد. به اين ترتيب کاربران با پولي که قرار است براي اين گوشي بپردازند مي توانند انتخاب بهتري داشته باشند.  10- T-Mobile G2 Touchگوشي G1 اولين گوشي است كه مجهز به سيستم عامل آندروييد شد.  اين گوشي از طراحي کشويي همانند گوشي هاي سايدکيک برخوردار بوده و به سختي مي توان آن را با گوشي آيفون مقايسه كرد يا حتي جايگزين آيفون دانست.  اما نسخه بعدي اين گوشي يعني G2 از طراحي بهتري برخوردار بود. 
10 گوشي آندروييدي برتر
صفحه کليد کشويي G1 از اين گوشي حذف و صفحه نمايش لمسي ساده جايگزين آن شده است.  اين گوشي داراي دوربين 5 مگاپيکسلي است و باتري آن در حال مکالمه هشت ساعت شارژ نگه مي دارد.  منبع: telegraph برگرفته از فناورانتنظيم براي تبيان: فاطمه مجدآبادي





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 402]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن