تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798469581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فیلم های نوروزی شبكه سه سيما


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: فيلم هاي نوروزي شبكه سه سيما
فيلم هاي نوروزي شبكه سه سيما
بنابراين گزارش، شرح فيلم‌هاي سينمايي که در اين ايام از شبکه سوم سيما از سه شنبه (25 اسفند ماه)پخش خواهند شد، به شرح زير است: نقطه انهداماين فيلم محصول کانادا است كه در سال 2007 توسط جيسون بورک كارگرداني شده‌است. اين فيلم سه شنبه ساعت 15 و 30 دقيقه پخش مي‌شود و جيسون پريستلي، گارين سانفورد و گري هودسن در آن بازي كرده‌اند.خلاصه فيلم: دانشمندي يک دستگاه «سفر در زمان » اختراع مي کند. دستگاه از سوي سازمان تحقيقاتي مربوطه خطرناک اعلام مي شود و سعي مي شود جلوي ساخت آن گرفته شود. مخترع کار که متوجه مي شود اين بهانه است تا نيروهاي امنيتي آمريکا دستگاه را در اختيار گيرند، به کمک دستگاه ناپديد مي‌شود.ترميناتور 4اين فيلم محصول مشترک آمريکا،آلمان ، ايتاليا و انگليس است كه در سال 2009 ساخته شده‌است. اين فيلم سه شنبه ساعت 21 مي‌شود و تكرار آن روز بعد ساعت 11 و 30 دقيقه است. جوزف مک گينتي نيکول كارگردان و کريستين بل ، سام ورتينگتون ، آنتون يل چين و مون بلاد گود بازيگران آن هستند. داستان فيلم در سال 2003 مي‌گذرد، يک جنايتکار بنام رايت که به سرطان لاعلاج مبتلا است موافقت مي کند تا دکتر کاگان براي پژوهش از بدن او استفاده کند. در حمله اسکارنت به زمين که صرفا جان کان زنده مي ماند پي مي برند که ترميناتورT800 جديد براي حمله بکار گرفته شده‌است. در همين زمان رايت بصورت ماشيني با قلب انسان وارد معرکه مي‌شود.جک هانتر و ستاره آسمانياين فيلم محصول سال 2009 آمريکا است كه چهارشنبه 26 اسفند ماه ساعت 20 و 15 دقيقه پخش مي‌شود.کارگردان اين فيلم تري کانينگهام است و بازيگراني چون ايوان سرگئي ، جواني کلي ، توره رفن اشتاين ، سوزان وارد و ماريو با سيل در آن بازي كرده‌اند. در خلاصه فيلم آمده‌است: ليتمن و پترو درصدد يافتن يکي از آثار باستاني بجا مانده و گنجينه کنستانتين هستند که شامل دو قطعه است و خاصيت ليزري دارد و با آن مي توان دنيا را نابود کرد. جک هانتر که براي جلوگيري از اين خطر با گروهي ويژه کار مي کند به همراه ناديا و خليف درصدد پيدا کردن اين آثار هستند.
فيلم هاي نوروزي شبكه سه سيما
شنود (Over heard)اين فيلم محصول مشترک هنگ کنگ ، چين و سنگاپور است كه در سال 2009 توسط فليکس چونگ و الن مک كارگرداني شده‌است. اين فيلم پنجشنبه 27 اسفند ماه ساعت20 و 15 دقيقه پخش مي‌شود و بازيگراني چون چينگ ون لا ، لوئيس کو ، دنيل وو و جينگ چو ژانگ در آن بازي كرده‌اند. در خلاصه فيلم آمده‌است: در پي شنود از يک شرکت فاسد اقتصادي دو پليس که از لحاظ مالي موقعيت خوبي نداشتند با استفاده از اطلاعات شرکت در خريد سهام و بازار بورس شرکت مي کنند و سود خوبي مي‌برند، ولي هر دو جان خود را بر سر اين قضيه مي گذارند و پليس سومي که ناخواسته در جريان امور اين دو قرار مي گيرد. او که در واقع مامور مخفي کميته مستقل مبارزه با مفاسد بوده نمي تواند جلوي مرگ آنها را بگيرد.قهرمانان(Champions)قهرمانان محصول سال 2008 هنگ کنگ است كه جمعه 28 اسفند ساعت 20 و 15دقيقه روي آنتن مي‌رود.کارگردان اين فيلم سيو مينگ سوي و بازيگران آن ديکي چونگ ، ميو تسو و دبي گو هستند. در خلاصه فيلم آمده‌است: يک تيم رزمي دبيرستاني با شرکت در ليگ سراسري چين براي انتخاب تيمي جهت اعزام به المپيک خود را براي مسابقات المپيک آماده مي کند. روشي که به کار مي برند مخلوطي از کونگ فوي سنتي و ووشو و ويرا فو است. تيمي که زير نظر يک گنگستر کار مي کند به هر وسيله اي از جمله گروگان گرفتن فرزند يکي از حاميان تيم ، درگيري خياباني و غيره متوسل مي‌شوند.
فيلم هاي نوروزي شبكه سه سيما
سوپر استارفيلم «سوپراستار» محصول سال 1387 ايران يکشنبه اول فروردين ماه ساعت 20 و 15 دقيقه پخش مي‌شود. اين فيلم به کارگردان تهمينه ميلاني و با بازي شهاب حسيني، نسرين مقانلو، ليلا زارع، فريبا کوثري، رضا رشيد پور، درباره بازيگر مشهوري است که دچار غرورشده اما با ورود دختري نوجوان به زندگي اش متحول مي‌شود. سلاح مقدس (The Divine Weapon)اين فيلم محصول كشور کره جنوبي است كه در سال 2008 به کارگرداني يو جين کيم ساخت شده‌است. زمان پخش اين فيلم دوشنبه 2 فروردين ماه است و جايونگ جونگ، ان جونگ هان و جون هوهه بازيگران اين فيلم هستند. در خلاصه فيلم آمده‌است: در پي فشار و زور و استبداد امپراطور ، شهر جوسئون تصميم به ساخت دستگاهي بنام سينگي جيون مي گيرد که بتواند در مقابل امپراطور ايستادگي کند. البته اينکار بصورت مخفيانه صورت گرفت که قضيه لو رفت و به گوش امپراطور رسيد و او تعدادي از سران و ژنرالهايش را به جوسئون مي فرستد تا از قضيه سر در آورد.
فيلم هاي نوروزي شبكه سه سيما
 بادشاه (Baadshah)محصول هند است كه در سال 1999ساخته شده‌است. زمان پخش اين فيلم چهارشنبه ساعت20 و 15 دقيقه خواهد بود. کارگردانان اين فيلم عباس بورماوالا و مستان بورما والا هستند و بازيگران اين فيلم شاهرخ خان، راخي گلزار، توئينکل خانا، آمريش پوري هستند. در خلاصه فيلم آمده‌است: شاهرخ خان (بادشاه) يک کارآگاه است که موفق مي شود يک پرونده مهم را بطور اتفاقي انجام دهد و همين باعث مي‌شود اسمي و رسمي پيدا کند و در يک ماموريت ديگر او به عنوان يک افسر اطلاعاتي اشتباه گرفته مي‌شود. از کوچه هاي باران«از کوچه‌هاي باران» محصول شبکه سه سيماست كه در سال 1388 ساخته شده‌است. زمان پخش اين فيلم پنجشنبه (پنج فروردين ماه ) ساعت 20 و 15 دقيقه است و تکرار آن ساعت 11 و 30 دقيقه است. نويسنده و کارگردان اين فيلم سيد مجيد موسويان وتهيه‌کننده آن سيد احمد کاشانچي است. بازيگران اين فيلم اسماعيل خلج، پري کربلايي، حبيب‌الله ياري، مجيد سعيدي، مريم کاظمي، نرگس محمدي، ابراهيم ابراهيمي، فريبرز گرمارودي، حشمت آرميده، سيد مهدي موسويان، طيبه صفاري و محمد عباس‌نژاد هستند. در خلاصه فيلم اين فيلم آمده‌است: رقص باران، قصه پيرزن روستايي ساده دلي به نام «حيات» است که آرزو دارد قبل از مرگش به زيارت خانه خدا برود ولي به علت عدم تمکن مالي تاکنون نتوانسته به اين آرزو برسد. او قصد دارد با بافت قاليچه اي که گره به گره آن را با صلوات مي بافد،پول سفر عمره خود را فراهم کند.شهروند مطيع قانون (Law Abiding Citizenاين فيلم محصول سال 2009 آمريکا است و جمعه 6 فروردين ماه ساعت 20 و 15 دقيقه پخش مي‌شود. کارگردان اين فيلم اف گري گري و بازيگران آن جامي فاکس، جرارد باتلر و کالم ميني هستند. در خلاصه فيلم آمده‌است: کلايد در پي کشته شدن همسر و دختر کوچکش در صدد انتقام از دستگاه قضايي کشور برمي‌آيد. وي با وجود اينکه قاتل را ديده بود، ولي قاتل با زيرکي تمام از اعدام شدن فرار مي کند و دوستش را بجاي خود به کام مرگ مي‌فرستد.فيلم سينمايي «دعوت»اين فيلم محصول سال 1387 ايران است كه شنبه 7 فروردين ماه پخش مي‌شود. کارگرداني اين فيلم را ابراهيم حاتمي کيا برعهده دارد و بازيگران آن محمد رضا فروتن، مهناز افشار، مريلا زارعي، کتايون رياحي، ثريا قاسمي، گوهر خير انديش و رضا بابک است. در خلاصه فيلم آمده‌است: چند زوج مختلف با بحراني مشابه مواجه مي‌شوند که هر کدام بنا به تصميم خودشان واکنشهاي متفاوتي درباره آن از خود بروز مي‌دهند.
فيلم هاي نوروزي شبكه سه سيما
لارگووينچ (Largo winch )اين فيلم محصول فرانسه و بلژيک است كه در سال 2008 ساخته شده‌است. زمان پخش اين فيلم يکشنبه (8 فروردين ماه) است و توسط جرومي سالي كارگرداني شده‌است. بازيگران اين فيلم تامر سيسلي، کريستين اسکات توماس و ميکي مانوج لوويک هستند. در خلاصه فيلم آمده‌است: مردي بنام نريو دو پسر بچه را از پرورشگاه مي آورد . يکي را به دوستانش هانا و جوسيب هديه مي دهد و ديگري را بنام لارگو به فرزند خواندگي قبول مي‌کند. وي که پنجمين مرد ثروتمند جهان است در حالي که از بيماري تومور مغزي رنج مي برد توسط نزديکترين همکارش به قتل مي‌رسد.کي بيست (20 K)كي 20 محصول سال 2008 ژاپن است كه دوشنبه (نهم فروردين ماه) پخش مي‌شود. کارگرداني اين فيلم را شيماکو ساتو بر عهده دارد و بازيگران آن تاکشي کانشيرو، تاکاکو ماتسو، تورو ناکامورا و کاناتا هونگو هستند. در خلاصه فيلم آمده‌است: شخصي بنام کي 20 در جامعه ژاپن وجود دارد که تمام چيزهاي با ارزش طبقه مرفه را به يغما مي برد و پليس به هيچ عنوان نمي تواند او را دستگير کند. او که در واقع کارآگاه معروف آلکچي مي باشد يک پاپوشي را براي راندو ستاره سيرک درست مي کند تا او را به عنوان کي 20 دستگير کنند. تبديل شوندگان2( Transformers 2 )اين فيلم آمريکايي در سال 2009 ساخته شده و سه شنبه 10 فروردين ماه پخش مي‌شود. کارگرداني اين فيلم را مايکل بي عهده دار است و بازيگراني چون شيا لا بوف، مگان فاکس، جوش داهامل و تريس جيبسون در آن بازي كرده‌اند. در خلاصه فيلم آمده‌است: يک سري آدم آهني از فضا احيا شده و به زمين مي آيند تا شيئي که دست پسري در زمين است را تصاحب کرده و آنرا در اهرام مصر گذاشته و توسط آن قدرتي فوق العاده پيدا کنند و زمين را تصاحب کنند ولي توسط پسر و آدم آهني هاي زميني ... خواب فروشاين فيلم چهار شنبه 11 فروردين ماه پخش مي‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت 11 و 30 دقيقه خواهد بود.کارگردان اين فيلم شهاب عباسي است و بازيگراني چون حميد لولايي، شهرام قائدي، غلامرضا نيکخواه و بهنوش بختياري در آن بازي كرده‌اند. در خلاصه فيلم آمده‌است: مبلغ کلاني از يک کارخانه اختلاس شده است. ناظمي مديرعامل کارخانه که به شدت عصباني است طي جلسه اي اعضاي هيئت مديره را مورد بازخواست قرار داده ، اعلام مي کند که براي روشن شدن موضوع عازم رامسر مي شود. در همين حين کارگري بنام مسعود سراسيمه وارد اتاق کنفرانس شد.
فيلم هاي نوروزي شبكه سه سيما
 سيزده«سيزده» محصول شبکه سه سيما است و پنج شنبه 12 فروردين ماه به روي آنتن مي‌رود. کارگرداني اين فيلم را محمدرضا زهتابي بر عهده دارد و بازيگران آن يوسف صيادي، مهدي اميني خواه، ايمان صفا، نازآفرين کاظمي، عزت الله رمضاني فر، رضا بنفشه خواه و پريسا روشني هستند. در خلاصه فيلم آمده‌است: جمشيد جوان 25 ساله و شمالي است که چون روز سيزدهم ماه متولد شده بر اثر القائات خانواده ، اطرافيان او را فردي نحس مي دانند. وقتي براي پيش خريد يک آپارتمان براي شوهر خواهرش اقدام مي کند بعلت مشکوک بودن به وضعيت معامله ، از واريز پول به حساب فروشنده سرباز مي‌زند و معامله سرنمي‌گيرد. اين موضوع مثل هميشه به حساب نحس بودن جمشيد گذاشته مي‌شود. 
فيلم هاي نوروزي شبكه سه سيما
 فيلم تلويزيوني کفش عروساين فيلم محصول ايران است جمعه 13 فروردين ماه پخش مي‌شود. محمود ناظري كارگرداني اين فيلم را بر عهده دارد و بازيگران آن آرش نوذري،عباس محبوب، فرحناز منافي ظاهر هستند. در خلاصه فيلم آمده‌است: اين فيلم در مورد جوان کفاشي است که از کودکي آرزوي دوختن کفش عروسي داشته. او به دختري به نام اکرم علاقمند مي‌شود، اما با ايجاد شرايط دشوار از سوي خانواده اکرم و فشار مالي با مشکلاتي مواجه مي‌شود.  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 853]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن