تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821008338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نـسـخـه‌هـای مـخـتـلـف Windows7


واضح آرشیو وب فارسی:برترینها: نـسـخـه‌هـای مـخـتـلـف Windows7 ویندوز 7 آخرین سیستم‌عامل‌ عرضه شده از سوی مایکروسافت است که ویژگی‌های جدیدی هم‌چون پشتیبانی از Virtual Hard Disk، پردازنده چندهسته‌ای، تشخیص دست‌خط و ... دارد.



ویندوز 7 آخرین سیستم‌عامل‌ عرضه شده از سوی مایکروسافت است که ویژگی‌های جدیدی هم‌چون پشتیبانی از Virtual Hard Disk، پردازنده چندهسته‌ای، تشخیص دست‌خط و ... دارد. این سیستم‌عامل اواخر سال 2009 میلادی در 6 نسخه مختلف و برای استفاده‌های متفاوت تولید شد. بیشترین فروش آن را بین کاربران معمولی، نسخه‌های Starter، Home Premium، Professional و Ultimate به خود اختصاص داده‌اند. همه نسخه‌های این سیستم‌عامل از پردازنده‌های 32 و 64 بیت پشتیبانی می‌کنند؛ جز نسخه Starter که قابلیت پشتیبانی از پردازنده 64 بیت را ندارد.

Starterاین نسخه کمترین امکانات و قابلیت‌ها را میان دیگر نسخه‌ها دارد و فقط پردازنده 32 بیت را پشتیبانی می‌کند. کاربر آن نمی‌تواند تم و نیز Wallpaper و Visual Styles را تغییر دهد. استفاده آسان، کارکرد سریع‌ و مشکلات کمتر برای اتصال به اینترنت و شبکه از جمله مشخصه‌هایش هستند. Starter در واقع ادغامی از امکانات خوب و واکنش‌پذیری مناسب است. این نسخه هم‌چنین قابلیت پشتیبانی و سازگاری با جدیدترین نرم‌افزارها و سخت‌افزارها را دارد.

Home Premium Home Premiu برای ساختن شبکه‌های خانگی و سهولت در به اشتراک ‌گذاشتن عکس، ویدئو و موسیقی مناسب است. هم‌چنین با آن می‌توان برنامه‌های تلویزیون را تماشا، ضبط، بازنگری و یا متوقف کرد. کاربر با استفاده از مرکز رسانه ویندوز می‌تواند به همه گزینه‌های سرگرمی هم‌چون موسیقی و فیلم به آسانی دسترسی داشته باشد و در کل، بهترین تجربه سرگرمی را خواهد داشت. این نسخه از صفحه‌نمایش‌های لمسی و Windows Aero نیز پشتیبانی می‌کند.

Profeddionalبیشتر کاربران دسک‌تاپ از نسخه حرفه‌ای Windows 7 استفاده می‌کنند. امنیت و سرعت این سیستم‌عامل بسیار بالاست. نصب شبکه یا هرگونه وسیله جانبی هم‌چون چاپگر روی آن فقط به اندازه چند کلیک وقت کاربر را می‌گیرد. از جذابیت‌های این سیستم‌عامل باید به تهیه نسخه پشتیبان به صورت خودکار اشاره کرد. در این نسخه همه نیازهای کاربران خانگی و تجاری در نظر گرفته شده است و بسیاری از قابلیت‌های ویندوز اصلی دیده می‌شود.

UltimateUltimate نسخه بسیار قدرتمند ویندوز 7 به شمار می‌رود و علاوه بر سهولت استفاده از برنامه‌های سرگرمی، امنیت خوبی هم دارد. حفظ اطلاعات خود کامپیوتر یا آنهایی که روی کارت‌های حافظه، فلش و USBها قرار دارند نیز با درایو‌های رمزگشای BitLocker و BitLocker To Go تضمین شده است.  استفاده از themeها و برنامه‌های نوار وظیفه طبق سلیقه شخصی کاربر، اتصال آسان به شبکه و کم کردن نور نمایشگر به صورت خودکار برای استفاده بهینه‌تر از باتری برای لپ‏تاپ و کاهش زمان بارگذاری از جمله مشخصه‌های این سیستم هستند. باز نشر اختصاصی: مجله اینترنتی Bartarinha.ir
برترین مجله اینترنتی ایران





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترینها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 256]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن