محبوبترینها
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1830904769
«یکی از ما دو نفر» ربطی به«آتشبس» ندارد.
واضح آرشیو وب فارسی:برترینها: گفتوگو با تهمينه ميلاني : «یکی از ما دو نفر» ربطی به«آتشبس» ندارد. آخرین ساخته تهمینه میلانی فیلمی است ملودرام که با محوریت جوانها ساخته شده است. میان آثار میلانی فیلمهای زنمحورش شهرت و اعتبار بیشتری برای سازندهاش بههمراه آوردهاند؛ فیلمهایی چون «دوزن»، «نیمه پنهان» و «واکنش پنجم».
آخرین ساخته تهمینه میلانی فیلمی است ملودرام که با محوریت جوانها ساخته شده است.میان آثار میلانی فیلمهای زنمحورش شهرت و اعتبار بیشتری برای سازندهاش بههمراه آوردهاند؛ فیلمهایی چون «دوزن»، «نیمه پنهان» و «واکنش پنجم» که به گفته فیلمساز در شرایط فعلی امکان تداوم چنین مسیری برایش وجود ندارد. احتمالا به همین دلیل است که او آثاری چون «سوپراستار» و «یکی از ما دو نفر» را کارگردانی کرده است. در این میان البته میلانی 2فیلم «دیگه چهخبر» و «آتشبس» را نیز در کارنامه دارد که قریحه او را در ساخت آثار طنزآمیز و کمدی رمانتیک نشان میدهند. در مقام کارگردان، میلانی فیلمسازی پخته و مسلط به ابزار نشان میدهد و معمولا این نحوه پرداخت به سوژههاست که آثار او را بحثانگیز میکند. «یکی از ما دو نفر» تصویری از روابط جوانها را به نمایش میگذارد که فیلمساز به آن نقد دارد. مثل هر فیلم دیگر میلانی، او حرفهایی برای گفتن داشته و برای انتقال پیام و زدن این حرفها فیلمی را جلوی دوربین برده است. تجربه نشان داده که هرگاه میلانی فیلمنامه پرداختهشدهای در اختیار داشته، در انتقال حرفهایش به مخاطب موفقتر ظاهر شده و هر بار متن ضعیف بوده، کارگردانی حرفهای هم نتوانسته آن را نجات دهد. در مورد «یکی از ما دونفر» مخاطب با فیلمی از جنس آثار شاخص میلانی مواجه نیست. فیلم موقعیت یک دختر جوان را بررسی میکند که به گفته میلانی میخواهد اصول خود را حفظ کند. اینکه تا چه اندازه چنین اتفاقی افتاده را باید با توجه به میزان توفیق فیلمساز در شخصیتپردازی مشاهده کرد و مورد ارزیابی قرار داد. خانم میلانی «یکی از ما دو نفر» به لحاظ مضمون و شکل و شمایل و روابط آدمهایش شباهتهایی به آتشبس دارد. خودتان با این تعبیر موافقید؟ نه. این فیلم شباهتی به آتش بس ندارد. ما در این فیلم با دختر خانم منطقی و صادقی روبهرو هستیم که در یک جامعه غربی بزرگ شده و نگاه درستی به زندگی دارد و آدم لجبازی نیست. هرکجا هم که احساس میکند طرف مقابلش میل دارد او را وارد بازی کند، خودش را کنار میکشد؛ یعنی بهنظرم نه به لحاظ محتوا و نه به لحاظ شخصیتپردازی هیچ شباهتی وجود ندارد. شاید این تصور از جایی ایجاد میشود که شخصیت های هر دو فیلم، جوان هستند و هر دو مهندساند. با این نگاه شما مخالفم و واقعاً هیچ شباهتی نیست. اگر یادتان باشد فیلم آتشبس براساس لجولجبازی و کل کل دو شخصیت اصلی است و مفهوم کلی آن کودک درون است اما کانسپت فیلم «یکی از ما دو نفر» مجموعه اصول یا پرنسیپی است که ما با آنها زندگی میکنیم. نه مرد قصه، شباهتی به یوسف لجباز دارد و نه سارای یکی از ما دو نفر دختر لجبازی است. او دختر خردمندی است که پای اصولش میایستد و حتی وقتی پای احساس وسط میآید تسلیم شرایط و موقعیت نمیشود و پایش را کنار میکشد. در حالی که در آتشبس هر دو طرف با تمام لجبازیای که دارند ازدواج میکنند. ایده این فیلم از کجا آمد؟ ایده قصه از درددل جوانها میآید. دختر خانمهای جوان- از هر قشر و طبقه و موقعیت فکری- وقتی با من صحبت میکنند، میگویند که در بعضی جاها بهشدت فضای کار جنسیتی شده و متأسفانه عدهای از افراد از موقعیتشان سوءاستفاده میکنند و این ما را دچار تعارض کرده که بالاخره تا کجا باید ایستادگی کنیم و فیلم من به آنها میگوید که تا آخرش. چرا شخصیتهای شما مهندس معمارند؟ چون معماری رشته خاصی است؛ به این جهت که هم فن است و هم هنر و تنها رشته فنی هنری است که گروهی انجام میگیرد؛ یعنی همیشه شنیدهایم که میگویند گروه مهندسین مشاور معماری، حتی در دانشکده هم بیشتر درسها گروهی است. برای همین بستر آن مناسب فیلم «یکی از ما دو نفر» بود. شما در یک شرکت مهندسین مشاور خیلی راحت میتوانید ارتباط دوستی، حسادت، بغض، کینه، تنگنظری یا رفاقت را در هنگام کار ببینید چون مجبورید روی کار هم نظر بدهید. من و همسرم هر دو آرشیتکت هستیم و شناخت خوبی از این فضای کاری داریم و آن را بستر مناسبی برای این فیلم دیدیم. از طرف دیگر شخصیت سارا را که شکل میدادم به این نتیجه رسیدم که برای این دختر به منظور بیان عقایدش شغل معماری بهتر است. چون او دختری است که به بخش مهمی از سنتهای باارزش ما اعتقاد دارد و اگر یادتان باشد نخستین بحث جدی هم که میکنند راجع به مسجد شیخلطفالله است. او حتی یک تحقیق در آمریکا برای یکی از درسهایش روی آن انجام داده. به مرمت آثار باستانی علاقه دارد و در عین حال یک چادر مدرن طراحی میکند در یک بستر سنتی. این کاملا شخصیت و کاراکتر این دختر را نشان میدهد و شما از عملکرد و عقاید او میتوانید ببینید که او چطور فکر میکند. بنابراین بستر را معماری انتخاب کردم چون معماری در این فیلم نقش خیلی مهمی دارد. درباره گروهی صحبت کردید که این دو در آن مشغول همکاری هستند. در فیلمهای قبلی شما همیشه کاراکترهای فرعی از این دست شخصیتپردازیهای چند لایه و کاملی داشتند و با وجود مکمل بودنشان درست و عمیقتر به آنها پرداخته میشد اما در این فیلم شخصیتی مثل مهندس شایان که به سارا حسادت میکند یا نازنین، زنی که مدام کارهایش را تأیید میکند و تنها نقشی که دارد همین تعریف و تمجید از ساراست پرداخت نشدهاند. به این دلیل که نوع داستان بیش از این به من اجازه نمیداد وارد قصههای آنها بشوم. همیشه باید دقت داشته باشیم که داستان چطور روایت میشود. این داستان یک فلاشبک بلند است که سارا به خاطر میآورد. بنابراین هر جا او حضور داشته به یاد میآورد و آدمهای قصه نمیتوانند جدا از او دیده شوند. البته گاهی به خاطر سینما تقلبهای کوچکی کردهام؛ مثل زمانی که سارا با پدر تلفنی حرف میزند ولی او را نمیبیند که مثلاً کجای خانه است، اما ما پدر و حالات او را نشان میدهیم. به هر حال شخصیتهایی مانند شایان و نازنین، دخترخاله سارا و کیان نامزد او، تنها در جاهایی حضور دارند که سارا حضور داشته و نمیتوانیم در خلوت آنها را ببینیم و بیشتر با آنها آشنا شویم. خصیصهای که اغلب فیلمهای شما داشتهاند و هنوز هم بهرغم اینکه قصهها و فضاهای رئال و شاید به تعبیری بینظم و چرک مد شده آن را حفظ کردهاند، آراستگی و شیکیای است که گاهی تجمل هم آن را میشود نام گذاشت. در این فیلم مثلا آن شرکتی که این مهندسان در آن مشغول به کارند تقریبا شبیه به هتل پنجستاره است؛ آدمها و وسایل و ماشینها... و خلاصه در همه چیز رفاه و بیدردی بیداد میکند. موافقید؟ نه. واقعا اینطور نیست. خب شرکتهای مهندسین مشاور شیک هستند، برای اینکه مهندس هستند و کارشان معماری ساختمان و معماری داخلی است. شما خودتان تشریف بیاورید دفتر من که یک مهندس هستم و خواهید دید که شیک است و این از طبیعت هر دو شغل من برمیآید. اما من از رفاهی که در فیلم میبینید قصد دیگری داشتم. هدف من در این فیلم این است که بگویم فارغ از تمام مشکلاتی که در ارتباط جوانها وجود دارد و ممکن است رابطهشان را تحتتأثیر قراربدهد، همانند اختلاف طبقاتی، مذهب، سطح دانش و... به کانسپت اصلی فیلم پرداختم و همانطور که در فیلم میبینید شرایط مساوی برای بابک و سارا قائل شدم. هر دو یک طبقه دارند، هر دو مهندساند، خانواده متوسط به بالا دارند و مجموعه اینها کمک میکند که شما بگویید پس چرا اینها به هم نمیرسند. اینجاست که مسئله اصول مطرح میشود. این خانم اصولی دارد که به آن وفادار است و فکر میکند این راه او است که درست است پس هیچ کجا کوتاه نمیآید. من اگر میخواستم فضا شیک باشد، سارا را عزادار نمیکردم. تقریباً در 95 درصد فیلم، او، سپاهپوش است چرا که سیاهپوشی او را سادهتر و معصومتر هم میکند. من با نمایش سارا از یک دختر طبقه متوسط به بالا که در آمریکا درس خوانده، قصد دیگری هم داشتم؛ متأسفانه یک کلیشه فکری را دائم به مردم ما تزریق میکنند که همگان فکر کنند جوانان ایرانی که در خارج از ایران بزرگ میشوند خیلی مصرفی و بیاخلاق هستند در حالی که اصلا اینطور نیست. در مورد رابطه پدر با سارا چه؟ این رابطه شباهتی به روابط معمول ایران ندارد ؟ شخصاً ارتباطی که با پدرم داشتم را خیلی قبول دارم و مایل بودم این نوع روابط سالم را در فیلم نمایش بدهم که اگر خانوادهای فرزندش را درست تربیت کند، به او اعتماد کند و اعتماد به نفس کافی در او بهوجود بیاورد، او حتی در یک جامعه پر از گرگ هم میتواند زندگی کند و گلیمش را از آب بکشد. شخصاً معتقدم این فیلم خیلی ظریف است و لایههای زیادی دارد و روی فیلمنامه خیلی دقت شده. این دختر حریم رابطهاش را با همه نگه میدارد؛ مثلاً صمیمیت با پدرش دلیل نمیشود که حرمت بزرگتری او را نگه ندارد. شاید این تفرعن در شخصیتها را هم مشخصهای مثل تنها بودن آدمها تشدید میکند که فقط مسئله این فیلم نیست؛ خانوادههایی که یک فرزند دارند یا بچههایی که مادر یا پدر ندارند و در خانه خلوت و بزرگی جولان میدهند. فیلمهای من که اینطوری نبوده؛ نه در واکنش پنجم، نه در دو زن و... . در این قصه من این تنهایی رابطه پدر و دختر را هم بهدلیل اینکه دختر به خاطر پدرش از آمریکا برگشته و تنها ماندن او را چون کمک میکرد به درام، انتخاب کردم وگرنه اینطور فکر نکردم که بخواهم او تک فرزند باشد. در برخی موارد موسیقی بر فیلمهایتان حاکم میشود و سنگینی آن بر صحنههایی آزاردهنده است. اتفاقا در این فیلم خیلی کم از موسیقی استفاده کردیم. شاید در سالنهایی که فیلم نمایش داده میشود صداها خیلی متفاوت است. چون فیلم استریو است و شاید یک جایی موسیقی حاکم باشد و در یک سالن دیگر بروید نظرتان عوض شود ولی به هر حال با آقای همایونفر که راجع به موسیقی فیلم صحبت میکردیم قرار شد همان اعتقاد سارا که هم علاقه به سنت و هم فضای مدرن دارد در موسیقی آورده شود که هم در سازها که ترکیبی از سازهای مدرن سنتی بود و هم در ملودی و ریتم این را لحاظ کردند. از بازیها هم راضی هستید؟ بله خیلی زیاد. نوع بازی بهرام رادان که اقتضای شخصیتش بود و فکر هم نمیکنم تا به حال نقش یک مرد فریبنده را بازی کرده باشد و بهنظرم خیلی خوب این نقش را بازی کرده است. به هر حال تحلیل شخصیت که میکنیم بازیگران نقش را پیدا میکنند و خانم فیروزآذر و رادان خودشان شخصیت را پیدا کردند و من موقع فیلمبرداری فقط آنها را روتوش بسیار کمی کردم.
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: برترینها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 258]
صفحات پیشنهادی
«یکی از ما دو نفر» ربطی به«آتشبس» ندارد.
گفتوگو با تهمينه ميلاني : «یکی از ما دو نفر» ربطی به«آتشبس» ندارد. آخرین ساخته تهمینه میلانی فیلمی است ملودرام که با محوریت جوانها ساخته شده است. میان آثار ...
گفتوگو با تهمينه ميلاني : «یکی از ما دو نفر» ربطی به«آتشبس» ندارد. آخرین ساخته تهمینه میلانی فیلمی است ملودرام که با محوریت جوانها ساخته شده است. میان آثار ...
فیلم بعدیام درباره فرهنگ فقر است / پاسخهای تهمینه میلانی به - واضح
فیلم بعدیام درباره فرهنگ فقر است / پاسخهای تهمینه میلانی به پرسشهای کاربران ... این نشست به بهانه اکران فیلم «یکی از ما دو نفر» این کارگ. ... چرا این فیلم را ساختید به نظرتان تکرار آتش بس نیست؟ ... در واقع قصهها هم ربطی به هم ندارند. ... آیا صحت دارد عوامل فیلم، فیلمبرداری در کاروانسرای خانات را بدون اجازه مالکان انجام ...
فیلم بعدیام درباره فرهنگ فقر است / پاسخهای تهمینه میلانی به پرسشهای کاربران ... این نشست به بهانه اکران فیلم «یکی از ما دو نفر» این کارگ. ... چرا این فیلم را ساختید به نظرتان تکرار آتش بس نیست؟ ... در واقع قصهها هم ربطی به هم ندارند. ... آیا صحت دارد عوامل فیلم، فیلمبرداری در کاروانسرای خانات را بدون اجازه مالکان انجام ...
تهمينه ميلاني: عدالت در اكران رعايت شود، فروش خوبي خواهيم داشت
وي درباره ادامه پرداختن به حقوق زنان در فيلمهايش در «يكي از ما دو نفر» گفت: فيلم ... آن به شغل خود و همسرش اظهار كرد: موضوع فيلم ربطي به زندگي ما ندارد و دليل انتخاب اين ... ميلاني با رد شباهتهاي ميان اين فيلم و «آتش بس» گفت: فيلم «آتش بس» با ...
وي درباره ادامه پرداختن به حقوق زنان در فيلمهايش در «يكي از ما دو نفر» گفت: فيلم ... آن به شغل خود و همسرش اظهار كرد: موضوع فيلم ربطي به زندگي ما ندارد و دليل انتخاب اين ... ميلاني با رد شباهتهاي ميان اين فيلم و «آتش بس» گفت: فيلم «آتش بس» با ...
گلزار: ممنوع التصوير نشده ام/ سياست ربطي به ما ندارد
17 آگوست 2008 – گلزار: ممنوع التصوير نشده ام/ سياست ربطي به ما ندارد-گلزار: ممنوع التصوير نشده ام/ ... و اخبار جديد درباره محمدرضا گلزار در يكي دو هفته اخير، بسياري را به موقعيت و جايگاه ... خودم از صحنههايي در بوتيك و آتش بس خيلي راضيام. .... يا ديگر توانايي كار ندارد، اتفاقي كه اين روزها براي چند نفر از اهالي سينما افتاده و خواهد ...
17 آگوست 2008 – گلزار: ممنوع التصوير نشده ام/ سياست ربطي به ما ندارد-گلزار: ممنوع التصوير نشده ام/ ... و اخبار جديد درباره محمدرضا گلزار در يكي دو هفته اخير، بسياري را به موقعيت و جايگاه ... خودم از صحنههايي در بوتيك و آتش بس خيلي راضيام. .... يا ديگر توانايي كار ندارد، اتفاقي كه اين روزها براي چند نفر از اهالي سينما افتاده و خواهد ...
آتشبس مدیران دولتی و صنفی سینما
آتشبس مدیران دولتی و صنفی سینما-فرهنگ > سینما - حضور نمایندگان خانه سینما و ... جشن خانه سینما صنفی است و ما ترجیح میدهیم وارد مناسبات غیرصنفی نشویم. ... که هیچ کدام از هنرمندانش ربطی به این آشوبها ندارند و اگر کسی با رسانههای خارجی صحبت .... ماده(2) تبصره ذیل ماده که تصریح دارد «در غیاب نمایندگان خانه سینما دو نفر به ...
آتشبس مدیران دولتی و صنفی سینما-فرهنگ > سینما - حضور نمایندگان خانه سینما و ... جشن خانه سینما صنفی است و ما ترجیح میدهیم وارد مناسبات غیرصنفی نشویم. ... که هیچ کدام از هنرمندانش ربطی به این آشوبها ندارند و اگر کسی با رسانههای خارجی صحبت .... ماده(2) تبصره ذیل ماده که تصریح دارد «در غیاب نمایندگان خانه سینما دو نفر به ...
تركيه در آستانه جنگ داخلي
تركيه در آستانه جنگ داخلي اعلام پايان آتشبس سه ساله از سوي ««پ.ك.ك»»، رسانهها و ... به طوري كه 35 هزار نفر از دو طرف كشته و هزاران نفر نيز نقص عضو شدند. ما آتشبس يكجانبه كادك را هرگز از ياد نميبريم . اين تصميم حزب ... سؤال مطرح در اينجا اين است كه: آيا پايان آتش بس توسط كادك ربطي به مذاكرات بين آمريكا و تركيه دارد؟ همانگونه كه ...
تركيه در آستانه جنگ داخلي اعلام پايان آتشبس سه ساله از سوي ««پ.ك.ك»»، رسانهها و ... به طوري كه 35 هزار نفر از دو طرف كشته و هزاران نفر نيز نقص عضو شدند. ما آتشبس يكجانبه كادك را هرگز از ياد نميبريم . اين تصميم حزب ... سؤال مطرح در اينجا اين است كه: آيا پايان آتش بس توسط كادك ربطي به مذاكرات بين آمريكا و تركيه دارد؟ همانگونه كه ...
میلیاردیهای سینمای ایران!!
با پیوستن «ملک سلیمان» به باشگاه میلیاردی. ... آتشبس: اولین فیلم سینمای ایران که در تهران فروشش از یک میلیارد گذر کرد. ... پایش ایستاد؛ فیلمی که ربطی به جریان مسلط سینمای ایران نداشت؛ نمایندهای از سینمای مستقل و پویا ... میلیاردی فیلمش را در سینمای ایران تجربه کرد، اما «یکی از ما دو نفر» به کارگردانی او که از فیلمهای .
با پیوستن «ملک سلیمان» به باشگاه میلیاردی. ... آتشبس: اولین فیلم سینمای ایران که در تهران فروشش از یک میلیارد گذر کرد. ... پایش ایستاد؛ فیلمی که ربطی به جریان مسلط سینمای ایران نداشت؛ نمایندهای از سینمای مستقل و پویا ... میلیاردی فیلمش را در سینمای ایران تجربه کرد، اما «یکی از ما دو نفر» به کارگردانی او که از فیلمهای .
ميخواستم تجارتكنم «آتشبس 2 » ميساختم نه «تسويه حساب»
ميخواستم تجارتكنم «آتشبس 2 » ميساختم نه «تسويه حساب»-گفتوگو با تهمينه ... موضوع «تسويه حساب» به مردها ربطي ندارد تهمينه ميلاني در بخش ديگري از اين ... نابود ميشوند چون ما آنها را، با ناديده گرفتنهايمان، با بيمحليهايمان و قضاوتهايمان نابود ميكنيم. ... يكي از آن دختران ميگفت، همه اينها من هستم اما از اينكه يك نفر دربارهشان فكر ...
ميخواستم تجارتكنم «آتشبس 2 » ميساختم نه «تسويه حساب»-گفتوگو با تهمينه ... موضوع «تسويه حساب» به مردها ربطي ندارد تهمينه ميلاني در بخش ديگري از اين ... نابود ميشوند چون ما آنها را، با ناديده گرفتنهايمان، با بيمحليهايمان و قضاوتهايمان نابود ميكنيم. ... يكي از آن دختران ميگفت، همه اينها من هستم اما از اينكه يك نفر دربارهشان فكر ...
آیا فروش «اخراجیها 2» به ضعفهای فیلمی مثل «سوپر استار» ربط دارد
آیا فروش «اخراجیها 2» به ضعفهای فیلمی مثل «سوپر استار» ربط دارد؟-سینمای ما - سعید حسینی: فروش بسیار بالای اخراجی های 2 علی رغم شادی ظاهری که تعدادی از ... تهمینه میلانی دقت نمی کند که آتش بس فیلم انسانی تر و معناگرا تری است نسبت به ... یادداشت خواندنی یکی از کاربران «سینمای ما» درباره دلایل فروش فیلم مسعود دهنمکی؛ ...
آیا فروش «اخراجیها 2» به ضعفهای فیلمی مثل «سوپر استار» ربط دارد؟-سینمای ما - سعید حسینی: فروش بسیار بالای اخراجی های 2 علی رغم شادی ظاهری که تعدادی از ... تهمینه میلانی دقت نمی کند که آتش بس فیلم انسانی تر و معناگرا تری است نسبت به ... یادداشت خواندنی یکی از کاربران «سینمای ما» درباره دلایل فروش فیلم مسعود دهنمکی؛ ...
بررسی فروشهای میلیاردی فیلمها در سینمای ایران
پدیدهای به نام فیلمهای میلیاردی که البته سهم هر سال سینمای ایران از آنها بیش از دو سه ... 970 میلیونی خود میرود که تا یکی دو هفته دیگر به باشگاه یک میلیاردیها بپیوندد. «آتشبس» در سال 1385 به نمایش عمومی درآمد و فروش آن طی چند هفته به شکلی .... اکران عنوان کرده و میگوید: «در تهرانی که نزدیک به 12 میلیون نفر جمعیت دارد ما فقط ...
پدیدهای به نام فیلمهای میلیاردی که البته سهم هر سال سینمای ایران از آنها بیش از دو سه ... 970 میلیونی خود میرود که تا یکی دو هفته دیگر به باشگاه یک میلیاردیها بپیوندد. «آتشبس» در سال 1385 به نمایش عمومی درآمد و فروش آن طی چند هفته به شکلی .... اکران عنوان کرده و میگوید: «در تهرانی که نزدیک به 12 میلیون نفر جمعیت دارد ما فقط ...
-
گوناگون
پربازدیدترینها