تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820588801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

یک گزارش تصویری برای محکوم کردن اوباما


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: یک گزارش تصویری برای محکوم کردن اوباما ژنرال " مک آرتور " فرمانده نظامی آمریکا در دوران بعد از جنگ دوم جهانی در ژاپن به همراه امپراتور ژاپن ایستاده است . در این تصویر همان گونه که قابل مشاهده است ژنرال آمریکایی به جای دست تعظیم ، دست به کمر ایستاده است . در اینجا خبری از تعظیم نیست . عصر ایران – همانگونه که پیش بینی می شد برخی رسانه های آمریکایی " تعظیم "  بیش از حد متعارف اوباما در برابر امپراتور ژاپن " آکیهیتو " را مورد انتقاد قرار داده و حتی این اقدام اوباما را با رفتار دیگر سیاستمداران و مقامات آمریکایی در هنگام مواجهه با امپراتور ژاپن مقایسه کرده اند . در این زمینه روزنامه آمریکایی لوس آنجلس تایمز با مقایسه دست دادن  اوباما  و دیک چنی با امپراتور ژاپن این چنین نتیجه گرفته که اوباما بیش از حد در برابر  آکیهیتو سر تعظیم فرود آورده است .در این زمینه وب سایت روزنامه بریتانیایی " دیلی تلگراف " ، 4 عکس از نحوه مصافحه ( دست دادن ) مقامات آمریکایی در 60 سال گذشته با امپراتور ژاپن را به نمایش گذاشته است که مقایسه رفتار اوباما با دیگر مقامات دولت های گذشته آمریکا جالب به نظر می رسد.1- تصویر زیر ژنرال " مک آرتور " فرمانده نظامی آمریکا در دوران بعد از جنگ دوم جهانی در ژاپن به همراه امپراتور  ژاپن را نمایش می دهد. در این تصویر همان گونه که قابل مشاهده است ژنرال آمریکایی به جای دست تعظیم ، دست به کمر ایستاده است . در اینجا خبری از تعظیم نیست .

2- عکس  زیر در هنگام ریاست جمهوری پرزیدنت کلینتون است(فوریه 1993  تا فوریه 2001)  . کلینتون در محوطه کاخ سفید از امپراتور آکیهیتو استقبال می کند . وی به ظاهر حرکتی را به نمایش می گذارد که شبیه رفتار خود ژاپنی ها ( به هم چسباندن دو دست در جلوی صورت ) است .

3- تصویر زیر دیک چنی معاون پرزیدنت بوش را نشان می دهد که سیاستمداری محافظه کار است . او از جایگاه معاون رییس جمهوری آمریکا با امپراتور اکیهیتو دست می دهد ، اما خبری از خم شدن نیست .

4- و در نهایت عکس  زیراز  لحظه ای گرفته شده  است که اوباما در 14 نوامبر ( سه روز پیش ) در جریان سفر به ژاپن با امپراتور آکیهیتو و همسرش دیدار می کند . اوباما هنگام دست دادن کاملا خم شده است . این طور نیست ؟






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 250]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن