تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815518654




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

8 اتفاق شیرین سال 87


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: 8 اتفاق شیرین سال 1387
نوجوانان ایران بر بام فوتبال آسیا
1- قهرمانی تیم نوجوانان علی دوستی کاری کرد کارستان، کوچولوهای بزرگ قلب ایران برای اولین بار توانستند مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا را به دست آورند. وقتی این تیم قهرمان شد به فردای فوتبال کشورمان امیدوار تر شدیم.برای کوچک مردان بزرگ فوتبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان آرزوی موفقیت می کنیم.
فوتسال، وحید شمسایی
2-موفقیت تیم فوتسال فقط چند دقیقه کم آوردیم وگرنه می شد عنوان بهتری هم در مسابقات جهانی فوتسال بدست آوریم.حسین شمس، وحید شمسایی، طاهری، حسن زاده، نظری و کشاورز برای چند روز از تمام ورزشکارهای ایرانی محبوب تر بودند. افسوس که چند دقیقه کم آوردیم اما همین که کارشناسان فوتسال جهان زبان به تعریف و تمجید از قهرمان آسیا گشودند فوق العاده بود. 
قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفتم
 3-قهرمانی پرسپولیس در لیگ دربازی پرسپولیس - سپاهان توپ روی سر سپهر حیدری نشست تا این مدافع بهترین ضربه زندگی اش را بزند و پرسپولیس جام قهرمانی لیگ هفتم حرفه ای را بالای سر ببرد. قهرمانی پریسپولیس پس از شش سال یک اتفاق ویژه بود.آنقدر ویژه بود که گویا خود لیگ هم دوست داشت صحنه ها را طوری کنار هم قرار دهد که این حادثه رخ دهد.  
قهرمانی استقلال در جام حذفی
4- قهرمانی استقلال در جام حذفی یک قهرمانی محصول مشترک سه مربی(ناصر حجازی، فیروز کریمی، امیر قلعه نویی).استقلال در یکی از تلخ ترین سال های خود توانست به قهرمانی جام حذفی برسد تا هواداران این تیم یک فصل پر از غم نداشته باشد.استقلال با این قهرمانی به آسیا رسید. با قهرمانی استقلال در جام حذفی علی منصوریان کاپیتان با تجربه استقلال  برای  همیشه از مستطیل سبز خداحافظی کرد. 
علی کفاشیان
5-انتخابات AFC علی کفاشیان پشت میز رفت، کاغذی از جیب بیرون آورد و شروع به خواندن متنی انگلیسی با لهجه ای روزنامه ای کرد. خبر فوق العاده بود ؛ فدراسیون فوتبال ایران به عنوان فدراسیون برتر آسیا انتخاب شد.وحید شمسایی هم به عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا شد تا در کل شب خوبی باشد.  
جواد نکونام
6-بازگشت جواد نکونام جواد نکونام یکی از موفق ترین لژیونر های فوتبال ایران، یک سال از عمر فوتبالش را به دلیل یک مصدومیت بی موقع در خارج از زمین فوتبال گذراند.بازگشت جواد نکونام یکی از اتفاقات خوب سال 87 بود. جواد در بازگشت گلزن تر از گذشته نشان داد و توانست در تیم ملی و اوساسونا گل های زیبایی را به ثمر برساند. 
تیم ملی فوتبال 98
 7-بازی منتخب 1998 بعضی از نسل ها جاودانه هستند ، مثل نسل جام جهانی 1998؛ بازی منتخب جام جهانی 98 با تیم منتحب گیلان جدا از ثواب های معنوی که باعث شد تا یک جوان و یک فوتبالیست قدیمی به آغوش خانواده بازگردد ، یک روز به یاد ماندنی را رقم زد تا بار دیگر ستارگان دوست داشتنی را این بار با کمی اضافه وزن در مستطل سبز ببینیم.  
کریم باقری، مسعود شجاعی
8-آقا کریم کریم باقری پس از 7 سال به تیم ملی ایران بازگشت و در اولین بازی رسمی یک گل حساس هم به ثمر رساند ، بازگشت آقا کریم به تیم ملی یکی از اتفاقات بسیار خوب سال 87 بود.جای باقری سال ها در تیم ملی خالی بود. تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری منبع : خبر ورزشی





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 541]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن