تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803689347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ميز خبر


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: ميز خبر
ركن آبادي: ايران هسته اي مي تواند به آمريكا و غرب كمك كند

سفير جمهوري اسلامي ايران در بيروت در گفتگو با يك روزنامه لبناني با رد تيره و تار بودن شرايط پيش از مذاكرات استانبول، تاكيد كرد: توافق مهم ايران و 1+5 در مذاكرات ژنو به دست آمد.به گزارش مهر، "غضنفر ركن آبادي" در گفتگو با روزنامه السفير لبنان تاكيد كرد: شرايط پيش از مذاكرات استانبول، آنچنان كه برخي رسانه ها به آن پرداخته بودند تيره و تار نبود.وي تاكيد كرد: موفقيت در مذاكرات ژنو بدست آمد، زماني كه درباره "راه حل گفتگو" به توافق مهمي ميان ايران و 1+5 رسيديم.سفير ايران افزود: با توافقي كه در ژنو رخ داد، مذاكرات اخير (استانبول) به مذاكراتي روتين و عادي تبديل شد كه در آن بر تداوم گفتگوها تاكيد شد.ركن آبادي در ادامه با تشريح راه حل گفتگو افزود: مقصود آن است كه درباره مسائل مشترك همكاري صورت پذيرد. در واقع پس از اينكه ايران به يك كشور هسته اي تبديل شد مي تواند با آمريكا - همانند روسيه، انگليس و فرانسه - درباره مسائل هسته اي و امحاي تسليحات هسته اي كشتار جمعي در جهان همكاري كند.سفير ايران در بيروت مذاكرات اخير را يك گام به جلو دانست و افزود: زماني كه توافق روي انجام گفتگوها صورت گرفت، موفقيت اصلي حاصل شد و پس از آن بقيه فعاليتها، اقداماتي عادي تلقي مي شوند.

نامه‌ اعتراض‌آميز امارات به سازمان ملل و شوراي امنيت در انتقاد از سفر احمدي‌نژاد به ابوموسي!

امارات در ادامه ادعاهاي خود درباره جزاير سه‌گانه نامه‌اي اعتراض‌آميز به سازمان ملل ارسال كرد. به گزارش فارس روزنامه الخليج امارات اعلام كرد كه دولت اين كشور نامه‌اي اعتراض‌آميز به سازمان ملل فرستاد و درباره سفر محمود احمدي نژاد رئيس جمهوري ايران به جزيره ابوموسي انتقاد كرد.هرچند ايران تاكيد كرده است كه سفر رئيس جمهوري به جزيره ابوموسي مسئله‌اي كاملا داخلي است و ارتباطي به ديگران ندارد، اما امارات همچنان به تحريك ديگران در اين خصوص ادامه مي‌دهد.الخليج افزود: امارات اين نامه را به بان كي مون دبير كل سازمان ملل و سوزان رايس نماينده آمريكا در شوراي امنيت و رئيس دوره‌اي اين شورا ارسال كرده است. بنا بر اين گزارش، امارات به طور يكجانبه مدعي شده است كه اين اقدام ايران نقض اصول منشور سازمان ملل و نقض قوانين بين‌الملل و حاكميت امارات است.برخي كشورهاي عربي هم از اين نامه امارات اعلام حمايت كردند.

دوفوريت اصلاح آيين نامه سوال از رييس جمهور تصويب شد

دوفوريت طرح اصلاح آيين نامه سوال از رييس جمهور با 148 راي موافق تصويب شد.به گزارش ايلنا، طرح دو فوريتي اصلاح آيين نامه سوال از رييس جمهور كه از سوي علي مطهري قرائت شد، با 148 راي موافق نمايندگان در صحن علني مجلس تصويب شد.

استقبال انگليس از گفت‌‌وگوهاي ايران و گروه 1+5

وزيرخارجه انگليس اعلام كرد: پس از فراهم شدن شرايط لازم، مذاكرات اخير گام نخست درباره حل موضوع هسته اي ايران به صورت مسالمت آميز محسوب مي شود.به گزارش مهر به نقل از النشره،"ويليام هيگ" مذاكرات ايران و1+5 را گام نخست در راه حل ديپلماتيك موضوع هسته اي ايران دانست.وي تاكيد كرد: كشورهاي درگير در مذاكرات شامل آمريكا، انگليس، فرانسه، روسيه، چين و آلمان در درجه نخست خواهان اين مسئله هستند كه وارد گفتگوهايي حقيقي با ايران برمبناي اعتماد و جديت شوند تا موضوع با توافقي كه مورد قبول همه طرفها باشد حل شود.هيگ افزود: ما (كشورهاي غربي) در تلاش براي حل موضوع هسته اي ايران را از راه مسالمت آميز و انجام گفتگو هستيم.وي با اشاره به برگزاري دور دوم مذاكرات با ايران در بغداد بر ضرورت اتخاذ گامهاي عملي از سوي ايران براي جلب اعتماد 1+5 تاكيد كرد.خاطرنشان مي شود مذاكرات اخير ايران با گروه 1+5 با توافق براي ادامه مذاكرات خاتمه يافت.

داود اغلو: تركيه آماده همكاري براي حل مسئله هسته‌اي ايران است

به اعتقاد تركيه مذاكرات هسته‌اي ايران اهميت فراواني دارد و آنكارا آماده همكاري هر چه بيشتر براي حل و فصل مسئله هسته‌اي تهران است.به گزارش باشگاه خبرنگاران، وزير خارجه تركيه با استقبال از مذاكرات هسته‌اي ايران كه در استانبول برگزار شد، از آمادگي كشورش براي همكاري‌هاي بيشتر در اين زمينه خبر داد. به گزارش پايگاه خبري تي‌آرتي، «احمد داوود اوغلو» تاكيد كرد كه به اعتقاد تركيه مذاكرات هسته‌اي ايران اهميت فراواني دارد و آنكارا آماده همكاري هر چه بيشتر براي حل و فصل مسئله هسته‌اي تهران است.داوود اوغلو همچنين گفت كه مذاكرات استانبول نقش مهمي در صلح و امنيت بين‌المللي داشت.

وزير خارجه ادامه داد: «اميدواريم مذاكراتي كه در استانبول آغاز شد، با موفقيت به پايان برسد.»وي از تمامي طرف‌ها به دليل تلاش‌هاي سازنده‌‌شان تشكر كرد.

تصويب قطعنامه شوراي امنيت براي اعزام ناظران بين‌المللي به سوريه

شوراي امنيت سازمان ملل قطعنامه پيشنهادي واشنگتن براي اعزام ناظران بين‌المللي به سوريه را تصويب كرد.به گزارش ايسنا، به نقل از سايت شبكه الجزيره، در جلسه شوراي امنيت سازمان ملل متحد نمايندگان پنج كشور عضو دائم و 10 كشور عضو غير دائم اين شورا به اتفاق آرا با قطعنامه پيشنهادي واشنگتن براي اعزام ناظران بين‌المللي به سوريه موافقت كردند.با اصرار نمايندگان روسيه،‌ چين و چند كشور ديگر عضو شوراي امنيت قطعنامه پيشنهادي اوليه آمريكا براي اعزام ناظران نظامي بين‌المللي به سوريه اصلاح شد و در آن تاكيد شد كه ناظران اعزامي به سوريه بايد غيرمسلح باشند. پيشتر سوزان رايس، نماينده آمريكا در سازمان ملل و رئيس دوره‌اي شوراي امنيت اعلام كرده بود كه اين شورا ساعت 11 به وقت نيويورك بررسي پيش نويس قطعنامه در خصوص سوريه را آغاز خواهد كرد.تعداد اين ناظران 250 تن خواهد بود و به زودي به سوريه اعزام خواهند شد.در همين حال ويتالي چوركين، نماينده روسيه در سازمان ملل با اعلام اين كه مسكو با برخي بندهاي پيش‌‌نويس قطعنامه تنظيم شده از سوي كشورهاي اروپايي درباره سوريه مخالف است، اعلام كرده بود كه اين كشور پيش‌نويس قطعنامه اصلاح شده‌اي را كه برگرفته از پيش‌نويس قطعنامه پيشنهادي آمريكا است، به شوراي امنيت داده است.

يکشنبه|ا|27|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن