تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812589270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار كوتاه
صدور كارت هاي اعتباري كارگران توسط بانك رفاه

بانك رفاه با همكاري بانك توسعه تعاون و صندوق مهر امام رضا(ع) به منظور افزايش توان خريد جامعه، رونق اقتصادي، حمايت از كار و توليد، كارت اعتباري ميزان را براي كارگران جهت خريد كالاهاي داخلي صادر ميكند. به گزارش روابط عمومي بانك رفاه; متقاضيان با دريافت كارت اعتباري ميزان بر مبناي عقد مرابحه مي توانند نسبت به خريد كالا و خدمات از فروشگاه ها و مراكز داراي پايانه فروش كه مورد تاييد وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند، حداكثر تا 15 ميليون ريال اقدام نمايند. بر اساس اين گزارش نرخ سود تسهيلات اعطايي مرابحه در چارچوب كارت اعتباري ميزان، 14درصد مي باشد كه پرداخت 4درصد آن بر عهده دارنده كارت مي باشد همچنين مدت بازپرداخت اقساط مربوط به مجموع مبالغ از كالا هاي خريداري شده طي يكماه، حداكثر 24 ماه است.

عرضه سكه هاي بانكي
گرانتر از بازار

مديركل نشر و ريالي بانك مركزي از كاهش قيمت سكه هاي گرمي در بازار نسبت به آنچه در بانك پاسارگاد به صورت نقدي فروخته مي شود خبر داد و هر گونه تقاضاي كاذب براي اين كالا را رد كرد. عباس كمرئي در گفت وگو با ايسنا با اعلام اين كه هم اكنون سكه گرمي در بانك پاسارگاد با قيمت حدود 104 هزار تومان فروخته مي شود گفت: اين در حالي است كه قيمت سكه در بازار حدود 102 هزار تومان است. او ادامه داد: قيمت سكه در بازار لحظه اي تغيير مي كند اما بانك مركزي تقريبا قيمت ثابتي را براي سكه در نظر گرفته است. كمرئي با بيان اين كه روزانه حدود هشت هزار قطعه سكه گرمي در شعب بانك پاسارگاد فروخته شده است، گفت: تعداد سكه هاي گرمي فروخته شده هم اكنون به 16 هزار قطعه رسيده است.

نفت اندكي ارزان شد

بهاي نفت در بازارهاي جهاني ديروز به دليل انتظارات براي افزايش موجودي نفت آمريكا كاهش يافت. به گزارش ايسنا به نقل از خبرگزاري رويترز، براين اساس بهاي نفت برنت درياي شمال در بازار لندن براي تحويل در ماه آوريل با 23 سنت كاهش به 125 دلار و 99 سنت رسيد. نفت برنت روز سه شنبه به 126 دلار و 22 سنت در هر بشكه رسيده بود. همچنين نفت سبك آمريكا(وست تگزاس) در بازار نيويورك براي تحويل در ماه آوريل با 30 سنت كاهش به 106 دلار و 41 سنت در هر بشكه رسيد. نظرسنجي خبرگزاري رويترز از تحليلگران نشان مي دهد كه پيش بيني ها از افزايش يك ميليون و 700 هزار بشكه اي ذخيره نفت آمريكا حكايت دارد.

تامين ارز مسافرتي مسافران نوروزي توسط شعب منتخب بانك ملي ايران

با هدف تسهيل امور مشتريان و مسافران نوروزي، شعب ارزي منتخب بانك ملي ايران در ايام پايان سال و تعطيلا ت نوروزي، اقدام به فروش ارز مسافرتي و صدور حواله مربوطه مي كنند. به گزارش روابط عمومي بانك ملي ايران، ضمنا تمامي شعب فعال ارزي بانك ملي ايران در حال حاضر نسبت به فروش ارز مسافرتي و صدور حواله مربوطه اقدام مي كنند. گفتني است فهرست شعب منتخب صادر كننده حواله ارز مسافرتي در ايام پايان سال و تعطيلا ت نوروز از طريق سايت اينترنتي بانك ملي ايران به آدرس www.dmi.ir قابل مشاهده است.

آغاز توزيع ميوه تنظيم بازاري
در تهران

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از آغاز توزيع ميوه تنظيم بازاري در تهران از ديروز چهارشنبه خبر داد و گفت: در مجموع 8 هزار و 500 تن سيب و پرتقال توزيع مي شود. يدالله صادقي در گفتگو با مهر از آغاز توزيع سيب و پرتقال تنظيم بازار به مناسبت تامين مايحتاج مورد نياز مردم در ايام عيد خبر داد و گفت: از امروز توزيع ميوه در 15 ميدان اصلي ميوه و تره بار آغاز شده و جايگاه مخصوصي براي عرضه ميوه تنظيم بازاري در اين ميادين تدارك ديده شده است. وي تصريح كرد: قيمت هر كيلوگرم پرتقال براي تحويل به مصرف كننده 1200 تومان و هر كيلوگرم سيب 1700 نومان تعيين شده است. صادقي ميزان توزيع روزانه ميوه را وابسته به كشش بازار دانست و گفت: در كنار توزيع ميوه تنظيم بازاري تدارك ديده شده شهرداري تهران نيز 23 هزار تن ميوه براي توزيع تدارك ديده است.

هشدار بانك مركزي به فروشندگان و صاحبان مشاغل

بانك مركزي با هشدار به فروشندگان و صاحبان مشاغل، گزارش داد: اخيرا مشاهده شده است برخي افراد سود جو با ارسال درخواست خريد كالا و خدمات به صاحبان مشاغل اقدام به كلاهبرداري مي كنند. به گزارش خبرگزاري مهر، بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران اعلام كرد: اين افراد اعلام مي كنند كه حساب ما در خارج از كشور است و براي واريز وجه، شما بايد پس از مراجعه به دستگاه خودپرداز، باركدي را كه بانك مركزي براي همين منظور به ما ارائه داده است، وارد نماييد تا وجه از حساب ما كسر و به حساب شما منتقل شود. به دنبال مراجعه فروشندگان به دستگاه خودپرداز، كلاهبرداران از آنها درخواست مي كنند كه در قسمت زبان دستگاه، گزينه English را انتخاب نموده و مراحلي را كه اعلام مي دارند، انجام دهند تا عمليات انتقال وجه صورت گيرد. بدين ترتيب، مبالغي را از حساب فروشندگان كسر و به حساب هاي مورد نظر خود انتقال مي دهند.

جمعه|ا|26|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن