تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816751175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جلال زاده:ايجاد 113 هزار فرصت شغل در آذربايجان غربي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جلال زاده:ايجاد 113 هزار فرصت شغل در آذربايجان غربي
ايجاد 113 هزار فرصت شغل در آذربايجان غربي
اروميه - خبرگزاري مهر: استاندار آذربايجان غربي گفت: در سال جاري بر اساس آخرين آمار ارائه شده ايجاد 113 هزار شغل در حوزه هاي مختلف در استان تحقق يافته است.

به گزارش خبرگزاري مهر، وحيد جلال زاده پنجشنبه شب در آخرين سمينار فرمانداران در سالجاري افزود: در سال گذشته با وجود تعهد استان براي ايجاد 39 هزار فرصت شغلي، با برنامه ريزي هاي انجام شده استان توانست براي 49 هزار نفر فرصت اشتغال فراهم كند.

وي ادامه داد: در سال آينده نيز صيانت از شغل هاي ايجاد شده و همچنين ايجاد فرصت هاي جديد اشتغال در استان در اولويت فعاليت هاي استان خواهد بود.

استاندار آذربايجان غربي همچنين در واكنش به سوال و جواب مجلس از رئيس جمهور با بيان اينكه تمامي قوا در كشور بايد به وظايف قانوني خود عمل كرده و از سوء استفاده از اختياراتي كه به آنان واگذار شده است بپرهيزند اظهارداشت: بسياري از مردم اعتقاد داشتند كه در ايام پاياني سال و بعد از خاطره خوش انتخابات در كشور بهتر بود مجلس به مسائل و موضوعات بسيار مهم كشور بپردازند و از وقت و زمان مجلس كه در حكم طلا است به نحو مطلوبتري استفاده مي كردند.

جلال زاده افزود: اگر از انصاف و عدالت خارج نشويم، حق دولت و رئيس جمهوري كه شبانه روز براي تعالي، آباداني و توسعه كشور تلاش مي كند و مورد تاييد رهبري است، اين نبود.

تابوي سوال از رئيس جمهور در كشور شكسته شد

وي گفت: سوال از ريس جمهور در مجلس بر اساس قانون تنها سوال و جواب بود و مردم خودشان با هوشياري و بصيرت قضاوت خواهند كرد.

وي اضافه كرد: با سوال از رييس جمهور، تابوي سوال از رييس جمهور در كشور شكسته شد ولي نبايد اجازه داد تابوي استفاده ابزاري از قانون در كشور نيز شكسته شود.

استاندار آذربايجان غربي در ادامه اين سمينار با بيان اينكه سال 1390 سال رويدادهاي بزرگ در كشور بود اظهار داشت: در سال 1390 مردم ايران اسلامي حماسه هاي بي نظيري را همچون 22 بهمن ، 9 دي ، روز قدس و 12 اسفند را رقم زدند و حمايت و پشتيباني خود را از نظام اسلامي نشان دادند.

اجراي طرح مسكن مهر در آذربايجان غربي شتاب گرفت

جلال زاده با بيان اقدامات انجام شده در حوزه مسكن مهر در استان گفت: متاسفانه به دلايل مختلف اجراي مسكن مهر در استان در سالهاي گذشته به كندي اجرا شده بود و در سال 88 حتي در برخي از شهرهاي استان از جمله تكاب، سردشت و چايپاره حتي مسكن مهر آغاز نشده بود كه با برنامه ريزي هاي انجام شده و حل موانع موجود روند احداث مسكن مهر امسال در استان شتاب گرفت.

استاندار آذربايجان غربي از اجراي طرح ضربتي 45 روزه معاونت عمراني استانداري براي شتاب بخشيدن به اجراي طرح مسكن مهر در استان خبر داد و افزود: بر اساس اين طرح و با اختصاص اعتبار ويژه به معاونت عمراني استانداري، طرح هاي مسكن مهر در استان مورد بازبيني قرار گرفته و مسائل و مشكلات اين طرح ها حل خواهد شد.

وي همچنين با اشاره به مصوبه شوراي مسكن استان در خصوص شرط ، پرداخت اعتبار و كمكهاي دولت به شهرداريها نيز گفت: از سال آينده روند پرداخت بخشي از اعتبارات دولتي به شهرداريها بر مبناي اجراي مصوباتي خواهد بود كه شوراي مسكن به شهرداريها تكليف كرده است.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با موفق ارزيابي كردن سفر هاي روستايي استاندار و مديران دستگاه هاي اجرايي در سفر به روستاهاي استان گفت: در سال آينده نيز روستا گردي را با جديت ادامه خواهيم داد و سال آينده روستائيان بار ديگر ميزبان خدمتگزاران خود خواهند بود.

سال آينده طرح هاي عمراني نيمه تمام و مصوبات رئيس جهموري اتمام مي يابد

استاندار آذربايجان غربي همچنين با اشاره به اينكه سال آينده سال آخر فعاليت دولت دهم در كشور خواهد بود به بيان اولويت هاي استان در حوزه عمراني پرداخت و گفت: در سال آينده اتمام پروژه هاي نيمه تمام و اجراي كامل مصوبات سفرهاي رياست جمهوري به استان در اولويت فعاليت هاي عمراني خواهد بود.

وي يادآورشد: براي سال آينده دولت بودجه 340 ميليارد توماني را براي آذربايجان غربي به مجلس پيشنهاد داده است كه اميدواريم با تصويب مجلس شوراي اسلامي اين ميزان اعتبار براي استان محقق شود.

وي ادامه داد: بر اساس بررسي هاي انجام شده 140 ميليارد تا 160 ميليارد تومان اعتبار براي اتمام مصوبات استاني سفرهاي رياست جمهوري به استان نياز است كه در سال آينده اين ميزان اعتبار براي اتمام اين پروژه ها در استان اختصاص خواهد يافت.

استاندار آذربايجان غربي در ادامه با اشاره به ادامه اجراي موفق طرح هدفمند سازي يارانه ها در كشور و بويژه در آذربايجان غربي در سال جاري گفت: بخش قابل توجه اجراي قانون هدفمند سازي يارانه ها در سال جاري انجام شده كه دولت با كنترل و مديريت صحيح حوزه هاي مختلف توانست در اجراي موفق اين قانون سربلند بيرون بيايد.

© 2003 Mehr News Agency .

جمعه|ا|26|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن