تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803697583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ميز خبر


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: ميز خبر
دعوت از دكتر احمدي‌نژاد براي شركت در جشن جهاني نوروز

رييس جمهوري تاجيكستان در ديدارعلي‌اكبر صالحي وزير امور خارجه كشورمان، به طور رسمي از محمود احمدي‌نژاد رييس جمهوري اسلامي ايران براي سفر به دوشنبه به منظور شركت در جشن جهاني نوروز دعوت كرد.به گزارش ايرنا، دعوت رسمي "امامعلي رحمان" در ديدار و گفت و گو با "علي‌اكبر صالحي" وزير امور خارجه كشورمان در تاجيكستان ، صورت گرفت.آقاي رحمان در اين ديدار با اشاره به نخستين سفر رسمي صالحي به اين كشور، اين مساله را در رشد و توسعه مناسبات دوجانبه ميان تهران و دوشنبه بسيار مهم دانست و اظهار داشت: ايران و تاجيكستان در عرصه‌هاي گوناگون زبان و فرهنگ، يگانه بوده و با دوستي و برادري به يكديگر تكيه مي‌كنند.صالحي همچنين در اين ديدار سلام گرم رييس جمهوري اسلامي ايران را به آقاي امام علي رحمان ابلاغ كرد.

طرح تازه مجلس آمريكا براي گسترش تحريم‌ها عليه ايران

دو نماينده مجلس نمايندگان آمريكا طرحي را ارائه كردند كه بر اساس آن شركت هاي بين المللي كه به ايران خدمات بيمه مي دهند و يا معاملات اين كشور را بيمه مي كنند از دسترسي به سيستم مالي و بانكي آمريكا محروم خواهند شد.برد شرمن نماينده دموكرات از ايالت كاليفرنيا و ايلنا روس لتينن نماينده جمهوري خواه اين طرح را به مجلس نمايندگان آمريكا ارائه كرده اند.به گزارش انتخاب، اين تحريم از جمله بيمه سرمايه گذاري در بخش انرژي ايران و نيز كالاهاي ديگر اين كشور را در بر مي گيرد.

1+5 طي بيانيه‌اي تاكيد كرد: ديپلماسي بهترين راهكار حل مسئله هسته‌اي ايران است

1+5 از ايران خواست در قبال پرسش‌هايي كه درباره برنامه هسته‌اي اين كشور وجود دارد، موضع روشني اتخاذ كرده و به بازرسان آژانس اجازه دهد به پايگاه نظامي «پارچين» دسترسي داشته باشند. شش كشور حاضر در گفت‌وگوهاي هسته‌اي ايران، طي بيانيه‌اي تاكيد كردند كه راهكار حل و فصل مسئله هسته‌اي تهران، در پيش گرفتن ديپلماسي است.به گزارش ايلنا به نقل از خبرگزاري فرانسه، پنج كشور عضو دائم شوراي امنيت سازمان ملل متحد و آلمان از ايران خواستند در قبال پرسش‌هايي كه درباره برنامه هسته‌اي اين كشور وجود دارد، موضع روشني اتخاذ كرده و به بازرسان آژانس اجازه دهد به پايگاه نظامي «پارچين» دسترسي داشته باشند.اتحاديه اروپا نيز طي بيانيه‌اي تاكيد كرد كه نقش ديپلماسي براي حل و فصل مسئله هسته‌اي ايران، «كليدي» است.«گيدو وستروله» وزير حارجه آلمان نيز در اين ‌باره گفت كه كشورش به همراه پنج عضو ديگر گروه 1+5، به دنبال تلاش براي تعامل با تهران درباره مسئله هسته‌اي اين كشور هستند.وي از مقام‌هاي ايران خواست براي از بين بردن نگراني‌ها درباره فعاليت‌هاي هسته‌اي اين كشور تلاش كنند.

عقب‌نشيني تلاويو از لفاظي‌هاي جنگ‌طلبانه عليه ايران

نخست‌وزير رژيم صهيونيستي پس از مذاكرات با واشنگتن درباره ايران گفت كه راه‌حل ديپلماتيك در خصوص مساله هسته اي ايران را ترجيح مي‌دهد.به گزارش ايسنا، خبرگزاري آسوشيتدپرس گزارش داد: بنيامين نتانياهو، نخست‌وزير اسراييل (رژيم صهيونيستي) يك روز پس از بازگشت از مذاكرات با باراك اوباما، رييس‌جمهور آمريكا و ديگر مقامات آمريكايي با رسانه‌هاي اسراييلي صحبت كرد.بنابراين گزارش، نتانياهو در واشنگتن گفت كه هيچ تصميمي در رابطه با اقدام نظامي عليه ايران اتخاذ نشده است. به تشريح سياستش پرداخت و گفت كه اين موضوع مرگ و زندگي براي اسراييل است.وي در مصاحبه‌هاي جداگانه گفت‌: اميدوارم كه ايران تصميم بگيرد به شكل مسالمت‌آميز از برنامه هسته اي‌اش جدا شود. نخست‌وزير تنها رژيم دارنده تسليحات هسته اي در خاورميانه با نسبت دادن تسليحات هسته اي به ايران گفت: نبايد به ايران اجازه داده شود خود را به سلاح هسته اي مجهز كند و من قصد ندارم اجازه چنين كاري را بدهم.وي ادامه داد: اگر تحريم‌ها و ديپلماسي‌ و فشار كار كند كه چه بهتر، اما فقط مي‌توانيم بگوييم كه موقعيتي را نمي‌پذيريم كه در آن ايران به تسليحات هسته اي دست يابد؛ زيرا (در اين صورت) با تهديد موجوديتي روبرو خواهيم شد.

كلينتون:‌ ايران به مذاكرات جدي با 1+5 وارد شود

هيلاري كلينتون ابراز اميدواري كرد كه ايران به «مذاكرات جدي و صادقانه» با 1+5 درباره برنامه هسته اي وارد شود.به گزارش ايسنا به نقل از روزنامه اورشليم پست؛ هيلاري كلينتون، وزير امور خارجه آمريكا با ذكر اين‌كه تحريم‌هاي بين‌المللي عليه ايران «سخت‌ترين» تحريم‌‌هايي است كه تاكنون عليه اين كشور اعمال شده است، افزود كه آمريكا همچنان معتقد است كه براي ديپلماسي در قبال برنامه هسته اي ايران زمان باقي است. وي گفت كه جامعه بين‌المللي براي جلوگيري از آن‌چه وي دسترسي ايران به سلاح هسته اي خواند، با يكديگر متحد است و افزود: ما در نگراني‌هاي‌مان و محكوم كردن اقدامات ايران كه ناقض تعهدات بين الملللي آن‌هاست و در تداوم اعمال فشار بر ايران براي وارد شدن به گفت‌وگوي ديپلماتيكي كه 1+5 پيشنهاد مي‌كند، متحديم.وي افزود كه اين اتحاد به اعمال شديدترين تحريم‌هاي بين‌المللي عليه ايران منجر شده است.كلينتون گفت كه علاوه بر تحريم‌هاي موجود عليه تهران، جامعه بين‌المللي همچنان به دستيابي به راه ‌حلي از طريق ديپلماسي متعهد است.وي ادامه داد: ما مي‌خواهيم مذاكرات با ايران آغاز شود.

خودسوزي يك شهروند عربستاني

اين اقدام در اعتراض به وضع موجود در اين كشور بوده است. شبكه تلويزيوني پرس تي وي از خودسوزي يك شهروند عربستاني همانند محمد بو يزيدي تونسي خبر داد كه عامل آغاز قيام مردم در تونس بود.يك فروشنده دوره گرد در شهر عرعر در شمال عربستان سعودي خودسوزي كرد. اين اقدام در اعتراض به وضع موجود در اين كشور بوده است.محمد بو عزيزي جوان سبزي فروش تونسي بود كه با خود سوزي خود موج انقلاب در تونس و سرنگوني بن علي را به راه انداخت.

پس از خود سوزي بويزيدي موجي از بيداري اسلامي شمال آفريقا و غرب خاور ميانه را فرا گرفت.بسياري از كارشناسان اين اقدام جوان عربستاني در خود سوزي خود را زنگ هشداري براي آل سعود مي دانند.

جمعه|ا|19|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 183]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن