تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821120499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سيلي سخت ملت ايران به چهره استكبار- 38مصاحبه خبرنگاران خارجي با رأي‌دهندگان/ ما پاي آرمان‌ها ايستاده‌ايمخبرگزاري فارس: بازار مصاحبه‌هاي خبرنگاران داخلي و به خصوص خبرنگاران خارجي با مردم كشورمان در شعبه‌هاي اخذ راي داغ است.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سيلي سخت ملت ايران به چهره استكبار- 38مصاحبه خبرنگاران خارجي با رأي‌دهندگان/ "ما پاي آرمان‌ها ايستاده‌ايم"خبرگزاري فارس: بازار مصاحبه‌هاي خبرنگاران داخلي و به خصوص خبرنگاران خارجي با مردم كشورمان در شعبه‌هاي اخذ راي داغ است.
خبرگزاري فارس: بازار مصاحبه‌هاي خبرنگاران داخلي و به خصوص خبرنگاران خارجي با مردم كشورمان در شعبه‌هاي اخذ راي داغ است.


به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، بازار مصاحبه‌هاي خبرنگاران خارجي با مردم كشورمان در شعبه‌هاي اخذ راي داغ است.

بر اساس اين گزارش، يكي از مصاحبه شوندگان با اين رسانه‌ها گفت: ما پاي آرمان‌هاي كشورمان ايستاده‌ايم و با حضور خود در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌هاي امام نقش‌هاي دشمنان را نقش بر آب كرده و آنها را مايوس مي‌كنيم.

زن جوان ديگري گفت: من فكر نمي‌كردم مردم در ساعات اوليه راي‌گيري اين چنين حضوري پرشور در پاي صندوق‌هاي راي داشته باشند.

همچنين پيرزني كه با عصا خود را به محل راي‌گيري رسانده بود، پس از آنكه راي خود را به صندوق راي انداخت، طي يك مصاحبه گفت: ما تا آخرين نفس راه امام (ره)، شهدا و رهبر عزيزمان آيت‌الله خامنه‌اي را ادامه مي‌دهيم.

وي تأكيد كرد: براي ما خستگي معنا ندارد. حضور اين مردم خستگي را خسته كرده است.

مرد ميانسال ديگري در يكي از اين مصاحبه‌ها گفت: مردم ما همانطور كه در راهپيمايي 22 بهمن نشان دادند، هميشه از نظام و مردم خود حمايت مي‌كنند و از مسئولان كشور انتظار دارم كه بر اساس تكاليف و وظايفشان تكاليف‌شان اهداف امام خميني (ره) و امام خامنه‌اي را در داخل كشور و مجامع بين‌المللي مجدانه پيگيري كنند.

جوان ديگري ‌كه دانشجو نيز بود، طي يك مصاحبه گفت: اين حضور مردم در حقيقت پاسخي به ترور‌هاي اخير دانشمندان هسته‌اي كشورمان توسط صهيونيست‌هاست. ما با حضور خود در پاي صندوق‌هاي راي به دشمنان نشان مي‌دهيم كه پاي استقلال، وحدت و انسجام ملي خود ايستاده‌ايم و دشمنان ما هيچ غلطي نمي‌توانند بكنند.

انتهاي پيام/

جمعه|ا|12|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن