تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820411126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گمركات گيلان به 38 كشور دنيا كالاهاي غيرنفتي صادر مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: گمركات گيلان به 38 كشور دنيا كالاهاي غيرنفتي صادر مي‌كند


خبرگزاري دانشجويان ايران - رشت
سرويس: استان‌ها

ناظر گمركات گيلان و مديركل گمرك بندرانزلي گفت: گمركات گيلان، در حال حاضر به 38 كشور اروپايي، آسيايي و آفريقايي كالاهاي غير نفتي صادر مي‌كند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه گيلان و به نقل از روابط عمومي گمركات گيلان، "پرويز تقوي" اظهار كرد: در 11 ماه گذشته، كشورهاي فرانسه، لهستان، آلمان، روماني، ليبريا، كنگو، پاكستان، تايلند، سنگاپور، مالديو و قرقيزستان به كشورهاي هدف صادراتي اضافه شده‌اند.

وي تصريح كرد: از ابتداي سال جاري تاكنون در مجموع 613 هزار و 525 تن كالا به ارزشي بالغ بر 400 ميليون دلار از گمركات استان به كشورهاي مختلف صادر شد كه اين مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر ارزشي 14 درصد و از حيث وزن چهاردرصد رشد داشته است.

ناظر گمركات گيلان و مديركل گمرك بندرانزلي گفت: مقصد اصلي محصولات صادراتي از گمركات گيلان كشور آذربايجان، فدراسيون روسيه، عراق، هند، اكراين و اسپانيا است.

وي ادامه داد: محصولات نباتي شامل 46 قلم كالا كه عمده آن خيار و خيار ترشي، كشمش تيزآبي و كلم برگ با وزن 233 هزار و 149 تن و ارزش 219 ميليون و 730 هزار و 495 دلار رتبه نخست صادرات را در بين محصولات ارسالي از گمركات گيلان به خود اختصاص داده است.

تقوي افزود: محصولات معدني شامل سنگ، گچ و سيمان، مواد پلاستيكي، محصولات صنايع غذايي و نوشابه‌ها، مواد نساجي و مصنوعات از آن و فلزات معمولي ديگر محصولات صادراتي از گمركات استان گيلان هستند.

مديركل گمرك انزلي خاطرنشان كرد: بر اساس بررسيهاي انجام شده، علاوه بر كاهش قيمت تمام شده محصولات كشاورزي و افزايش محصولات صنايع غذايي به دليل پايداري مشتريان خارجي و افزايش سطح كيفي كالاهاي صادراتي، خروج كالا از كشور بدون بازبيني و كنترل مجدد و با اعتماد به صادركننده و صدور كالاهاي داراي علامت استاندارد تحت ضوابطي بدون نياز به ارائه گواهي استاندارد، از دلايل افزايش صادرات كالاهاي غير نفتي است.

انتهاي پيام

جمعه|ا|12|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن