تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812655860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خسته نباشيد به جراحان و كاركنان بيمارستان فارابيركوردشكني بيمارستان فارابي در سال جهاد اقتصاديخبرگزاري فارس: در آخرين ماه از سال جهاد اقتصادي، پزشكان و كاركنان بيمارستان فارابي در تلاشي دسته جمعي موفق شدند ضمن شكستن ركورد دنيا در تعداد جراحي چشم در يكروز، نوبت بيماران در انتظار عمل در اين بيمارستان را به شكل قابل ملاحظه اي كاهش دهند.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: خسته نباشيد به جراحان و كاركنان بيمارستان فارابيركوردشكني بيمارستان فارابي در سال جهاد اقتصاديخبرگزاري فارس: در آخرين ماه از سال جهاد اقتصادي، پزشكان و كاركنان بيمارستان فارابي در تلاشي دسته جمعي موفق شدند ضمن شكستن ركورد دنيا در تعداد جراحي چشم در يكروز، نوبت بيماران در انتظار عمل در اين بيمارستان را به شكل قابل ملاحظه اي كاهش دهند.
خبرگزاري فارس: در آخرين ماه از سال جهاد اقتصادي، پزشكان و كاركنان بيمارستان فارابي در تلاشي دسته جمعي موفق شدند ضمن شكستن ركورد دنيا در تعداد جراحي چشم در يكروز، نوبت بيماران در انتظار عمل در اين بيمارستان را به شكل قابل ملاحظه اي كاهش دهند.


به گزارش گروه فضاي مجازي خبرگزاري فارس به نقل از الف،در آخرين ماه از سال جهاد اقتصادي، پزشكان و كاركنان بيمارستان فارابي در تلاشي دسته جمعي موفق شدند ضمن شكستن ركورد دنيا در تعداد جراحي چشم در يكروز، نوبت بيماران در انتظار عمل در اين بيمارستان را به شكل قابل ملاحظه اي كاهش دهند.

دكتر محمود جباروند رئيس بيمارستان فارابي با اشاره به انجام ۴۰۰ عمل جراحي در روز ۵شنبه چهارم اسفند در اين بيمارستان گفت: در اين برنامه تحت عنوان جهاد خدمت رساني ۲۰ فوق تخصص چشم پزشكي مشاركت داشته اند.

بيمارستان فارابي وابسته به دانشگاه علوم پزشكي تهران است و به عنوان قطب علمي چشم پزشكي كشور در سال ۸۹، بيش از ۶۰۰ هزار بيمار را ويزيت كرده و ۶۰ هزار عمل جراحي در اين بيمارستان انجام شده است. طبق برنامه ريزي، ۴۰۰ عمل جراحي از ساعت ۸ صبح ۵شنبه آغاز شد و تا ساعت ۷ شب به پايان رسيد.

رئيس بيمارستان فارابي تاكيد كرد: برنامه اعمال جراحي روز ۵شنبه جنبه آموزشي نداشت و دستياران و فلوشيپ ها در اين برنامه شركت نداشته اند و تمام اعمال جراحي توسط اساتيد فوق تخصص انجام گرفت. وي با اشاره به موفقيت‌هاي بيمارستان فارابي در عرصه پژوهش گفت: بيشترين مقالات پژوهشي درباره چشم در مجلات معتبر دنيا از اين بيمارستان به چاپ رسيده است و تنها در سال گذشته ۱۲۰ مقاله از اين مركز درماني در مجلات معتبر دنيا به چاپ رسيد.

بيمارستان فارابي ۲۹ تخت جراحي دارد كه اين در نوع خود در دنيا بي نظير است. پيش از اين در كشور هند ۲۵۰ تا ۳۰۰ بيمار و طي يك روز تحت عمل جراحي چشم قرار گرفتند البته اين كار در كمپ‌ها و چادرها عملياتي شد. اعمال جراحي آب مرواريد و عيوب انكساري از شايع‌ترين عمل‌هاي جراحي چشم در ايران هستند پس از آن اعمال جراحي گلوكوم، استرابيسم و بيماري‌هاي شبكيه شيوع زيادي دارد.

در سالي كه دولت با بي تدبيريها و ندانم كاري هاي اقتصادي خود "شعار جهاد اقتصادي" ضايع كرد، حركت زيباي اساتيد و كاركنان بيمارستان فارابي به ملت ايران يادآوري كرد براي تحقق جهاد اقتصادي نبايد در انتظار برنامه ريزي و زمينه سازي دولت بود بلكه هر كسي بايد در حوزه تاثير خود، كار بزرگي در جهت خدمت به ميهن و همنوعان انجام دهد. بخش اجتماعي الف به همه كاركنان، جراحان و مديران بيمارستان فارابي صميمانه خسته نباشيد مي گويد.

انتهاي پيام/

جمعه|ا|5|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن