تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812789145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حيدرپور: الگوگيري انقلاب‌هاي منطقه از ايران سرنگوني حكومت‌هاي مرتجع را نزديك‌تر مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي: حيدرپور: الگوگيري انقلاب‌هاي منطقه از ايران سرنگوني حكومت‌هاي مرتجع را نزديك‌تر مي‌كند
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس ايران را الگو و اسوه نهضت‌هاي رهايي بخش منطقه خواند و گفت: الگوگيري انقلاب‌هاي منطقه از ايران سرنگوني حكومت‌هاي مرتجع را نزديك‌تر مي‌كند.


عوض حيدرپور شهرضايي در گفت‌و‌گو با خبرنگار سياسي خبرگزاري خانه ملت، درباره پيام حضور اسماعيل هنيه نخست وزير قانوني دولت فلسطين در مراسم راهپيمايي ۲۲بهمن، گفت: اين اتفاق نشان داد كه سايه انقلاب اسلامي ايران بر سر ملت فلسطين است تا زماني كه آن‌ها به حقوق خود جامه عمل بپوشانند و بر دشمن صهيونيستي پيروز شوند.
نماينده مردم منظريه، ‌ دهاقان و شهرضا در مجلس شوراي اسلامي پيروزي نهايي مقاومت فلسطين را نزديك خواند و افزود: ‌ پيام اسماعيل هنيه با حضور در سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به تحولات منطقه پيام داد كه هنوز فلسطين مسئله نخست جهان اسلام است و جمهوري اسلامي در پيگيري اين قضيه نقش پيشتاز را ايفا مي‌كند.
وي مدل حركتي انقلاب اسلامي ايران را الگو و اسوه نهضت‌هاي رهايي بخش منطقه خواند و ادامه داد: ‌ استكبار جهاني براي كمرنگ كردن نقش تهران در حمايت از روحيه مقاومت ملت‌هاي اسلامي مقابل رژيم صهيونيستي، تلاش‌هاي فراواني انجام مي‌دهد اما اين تلاش‌ها بيهوده است و به جايي نخواهد رسيد و دور نخواهد بود كه اين رژيم از نقشه خاورميانه حذف و نابود شود.
عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس با تأكيد بر لزوم رايزني دستگاه ديپلماسي كشور براي نزديك كردن انقلاب‌هاي منطقه به يكديگر، ‌ تصريح كرد: ‌ اين امر سير حركتي مقاومت ضد نظام سلطه را تشديد مي‌كند و منافع و مصالح آن را در خاورميانه به مخاطره مي‌اندازد اما موفقيت در اين عرصه مستلزم انسجام و وحدت رويه همه ملت‌هاي جهان اسلام است.
وي با يادآوري اوج گيري موج بيداري اسلامي در منطقه، افزود: ‌ ملت‌هاي اسلامي بايد با مشاهده آثار مثبت رهايي از بند سلطه عليه حكام سرسپرده و مرتجع عرب به پا خيزند و پاي در ميدان حق‌طلبي بگذارند.
حيدرپور با يادآوري كوشش كشورهاي نظام سلطه براي فشار بر سوريه، تأكيد كرد: ‌ اگر اين دست و پا زدن‌ها جواب مي‌داد كه طي يك سال اخير آن‌ها مي‌توانستند زنجيره اعتراضات ملت‌هاي مسلمان را قطع كنند اما امروز حركتي خلاف منويات و اهداف استكباري غرب در منطقه در حال شكل گيري است.
وي ادامه داد: ‌ اگر حكام عرب وابسته به غرب مي‌خواهند در قدرت باقي بمانند بايد ضمن درس آموزي و عبرت‌گيري از وقايع منطقه، به حقوق ملت خود احترام بگذارند، در غير اين صورت به سرنوشت قذافي در ليبي، حسني مبارك در مصر و بن علي در تونس دچار مي‌شوند.
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس سرنگوني از قدرت را عاقبت همه حكام مرتجع منطقه خواند و يادآور شد: تاكنون گروه‌هاي انقلابي مسلمان همه تلاش خود را در جهت رهايي از بند استعمار، استكبار و ديكتاتوري انجام دادند و از اين پس نيز با الگوبرداري از جمهوري اسلامي ايران اين راه را با تمام قدرت ادامه مي‌دهند.
وي وضعيت و موقعيت نيرو‌ها و گروه‌هاي مقاومت در جهان اسلام را محكمتر از گذشته توصيف كرد و افزود: هم اكنون رژيم صهيونيستي با اوج گيري موج بيداري اسلامي در متزلزل‌ترين شرايط قرار دارد و مواضع جنگ طلبانه و خصمانه آن با هدف تأثيرگذاري بر تحولات خاورميانه انجام مي‌شود كه البته همچون اقدامات گذشته آن با شكست مواجه خواهد شد.
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس تأكيد كرد:‌ اگر نهضت‌ها و انقلاب‌هاي اسلامي منطقه همچنان از پرچم داري جمهوري اسلامي حمايت كنند و حول اين محور به وحدت و انسجام برسند و جبهه متحدي عليه توطئه‌هاي حكومت‌هاي مرتجع منطقه مي‌شود و نقشه آن‌ها به شكست مي‌انجامد.
علي اكبر صالحي وزير امور خارجه امروز شنبه (۲۳ بهمن) در ديدار با اسماعيل هنيه نخست وزير قانوني دولت فلسطين ضمن با اهميت خواندن وحدت گروههاي فلسطيني در مقابل دشمنان، بر ضرورت پايداري بر اصول و مباني اوليه مقاومت به عنوان رمز پيروزي در برابر رژيم صهيونيستي تاكيد كرد. /
پايان پيام

دوشنبه|ا|24|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن