تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805406329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزار‌ي راهپيمايي باشكوه سي و سومين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي با حضور حماسي ميليون‌ها نفر از امت مسلمان و انقلابي در سراسر كشور


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: برگزار‌ي راهپيمايي باشكوه سي و سومين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي با حضور حماسي ميليون‌ها نفر از امت مسلمان و انقلابي در سراسر كشور
بخش خبري: راهپيمايي باشكوه و پرشور سي و سومين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي با حضور حماسي ميليون‌ها نفر از امت مسلمان و انقلابي در سراسر ايران اسلامي برگزار شد.ديروز و در ساعات اوليه صبح زن و مرد، پيرو جوان به صحنه آمدند تا يادآور روزهايي باشند كه جهان را در دفاع از آرمانهاي خود مبهوت كرده بودند. تشكلها و گروههاي سياسي و اجتماعي نيز با هر سليقه و گرايش، در راهپيمايي عظيم 22 بهمن حضور داشتند تا به جهانيان بفهمانند كه همه ملت ايران در حفاظت و پاسداري از انقلاب و نظام جمهوري اسلامي يكدل و يكصدا هستند. "الله اكبر"، "لااله الاالله"، "مرگ بر آمريكا"، "مرگ بر اسرائيل"، "خوني كه در رگ ماست، هديه به رهبر ماست"، استقلال،آزادي،جمهوري اسلامي"، "خامنه‌اي، خميني ديگر است ولايتش ولايت حيدر است" ازجمله شعارهايي بود كه ديروز در آسمان ايران طنين‌انداز بود.
به گزارش خبرنگارما،در روز 22 بهمن روز وحدت و يكدلي و نشان دادن عظمت و هيبت ملت ايران به دشمنان،مردم تهران نيز همانند ساير هموطنان خود حماسه‌اي ديگر را بر صفحه انقلاب رقم زدند تا دشمنان ايران و اسلام بفهمند ايران هميشه پاينده و پيروز است.حضور گسترده مردم تهران در يك روز سرد زمستاني خبرنگاران داخلي و خارجي را بارديگرحيرت زده كرد.
200 خبرنگار خارجي و 1500 خبرنگار داخلي، عكاس و تصوير‌بردار در تهران و اكثر شبكه‌هاي صدا و سيما از جمله 300 گروه خبري و تمام شبكه‌هاي برون مرزي و جام‌جم در تهران و تمام استان‌هاي كشور در مسير‌هاي راهپيمايي، مراسم 22 بهمن را پوشش خبري و تصويري دادند.
اين گزارش حاكي است، رئيس جمهور طي سخناني در جمع راهپيمايان در ميدان آزادي به تشريح دستاوردهاي انقلاب اسلامي در طي 33 سال اخير پرداخت وتاكيد كرد: ملت ايران همواره بر حفظ آرمان‌ها و ارزش‌هايش تاكيد داشته و سر سوزني از آن جدا نمي‌شود.
وي ادامه داد: انقلاب اسلامي در طول اين 33 سال در شرايط بسيار سخت و در شرايط بداخلاقي و فشار دشمنان دستاوردهاي افتخارآميزي داشته است، در بخش علمي امروز شاهد نشاط، شكوفايي و جهش علمي در كشور هستيم به طوري كه مشاهده مي‌كنيم قبل از انقلاب سالانه حداكثر 300 مقاله علمي داشتيم و اين رقم در طول برنامه سوم به 12 هزار مقاله رسيد. در بخش نانوتكنولوژي نيز امروز رتبه دوازدهم در دنيا را داريم،
احمدي‌نژاد با بيان اين‌كه "در هر چهار بخش علوم فضايي، ايران كارهاي خود را مستقيما توسط دانشمندان خود انجام مي‌دهد" افزود: امروز ساخت ماهواره، ساخت ماهواره‌بر، سكوي پرتاب و دستگاه‌ها و ايستگاه‌هاي كنترل زميني، بومي شده است. حدود سه سال پيش ماهواره اميد پرتاب شد و اخيرا ماهواره سنجش.
احمدي‌نژاد با اشاره به اين‌كه "مستكبران در بخش هسته‌اي عرصه را بر ايران تنگ كرده‌اند" گفت: آن‌ها همه فشارها را وارد كرده‌اند تا ملت ايران هسته‌اي نشود، اما امروز مي‌بينيم كه ملت ايران هسته‌اي شده و بخش مهمي از نيازهاي خود را خود تامين مي‌كند.
وي با تاكيد بر اين‌كه در آينده نزديك ملت ايران همه نيازهاي خود را توسط دانشمندان ايراني تامين خواهد كردگفت: ظرف چند روز آينده دنيا شاهد افتتاح چند دستاورد بسيار بزرگ در عرصه هسته‌اي خواهد بود.
رئيس‌جمهور در ادامه با بيان اين‌كه هنوز در ابتداي راه هستيم و براي رسيدن به قله‌ها و آرمان‌ها بايد با تقواي الهي، وحدت و مجاهدت، تلاش كنيم، به وضع امروز منطقه و جهان اشاره كرد و گفت: ملت ايران آزادي،‌عدالت، پيشرفت، اعمال حاكميت ملي و كرامت را حق همه ملت‌هاي عالم مي‌داند و بر اين حق الهي پافشاري مي‌كند. همه ملت‌ها حق دارند آزاد، با كرامت، پيشرفته و مرفه باشند و عزت آنها محفوظ باشد، ولي به دست آوردن اين حق بايد با همدلي،‌كار و تلاش اتفاق بيفتد.
احمدي نژاد با تاكيد بر اين‌كه نظام سلطه و غرب با پيشرفت ملت ايران مخالف است، خطاب به آنها گفت: امروز تمام دنيا فهميده‌اند كه شما با پيشرفت ما مخالف هستيد و موضوع هسته‌اي بهانه است. موضوعات ديگر بهانه است، آنها صحبت از مذاكره مي‌كنند، بسيار خب، ما همواره آماده مذاكره بوده‌ايم، البته در چارچوب عدالت و احترام.
نخست وزير دولت قانوني فلسطين نيز در مراسم گراميداشت سالروز پيروزي انقلاب اسلامي در تهران گفت: از ميدان بزرگ آزادي تاكيد مي‌كنم كه هرگز رژيم صهيونيستي را به رسميت نخواهيم شناخت. اسماعيل هنيه افزود: همواره به نام و نمايندگي ملت فلسطين به همه فرزندان امت عرب و امت اسلامي و به همه آزادگان جهان اعلام كرده‌ايم و از ميدان آزادي در تهران نيز تاكيد مي‌كنيم كه هرگز رژيم صهيونيستي را به رسميت نخواهيم شناخت و اعلام مي‌كنيم كه ملت فلسطين همچنان مقاومت خود را ادامه خواهد داد تا سرزمين مقدس فلسطين را آزاد كند.
وي با اشاره به گذشت پنج سال از محاصره ظالمانه غزه، ايستادگي و مقاومت ملت فلسطين و پيروزي در جنگ 22 روزه غزه اضافه كرد: پس از پيروزي حماس در انتخابات پارلمان فلسطين شاهد نبرد نظامي، سياسي و اقتصادي سنگيني بوديم به نحوي كه در جنگ 22 روزه غزه 1500 نفر شهيد و 5000 نفر مجروح شدند.هنيه افزود: در اين جنگ 5000 خانه كاملا ويران شد و بيش از 20 هزار خانواده فلسطيني از خانه و كاشانه خود آواره شدند.وي گفت: صهيونيست‌ها اين جنگ را بر ما تحميل كردند تا بتوانند يك سرباز خود را پس بگيرند اما سرنوشت آنان شكست بود و نتوانستند او را پس گيرند مگر وقتي كه 1047 اسير قهرمان از قهرمانان فلسطيني و امت اسلامي را آزاد كردند.نخست وزير منتخب مردم فلسطين تاكيد كرد: مقاومت و جهاد و مبارزه تنها گزينه استراتژيك امت اسلامي ماست.
حضور مقامات لشكري و كشوري در راهپيمايي 22 بهمن
روساي سه قوه، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام و مسئولين لشكري و كشوري نيز همدوش مردم در راهپيمايي بزرگ 22 بهمن حضور داشتند.
آيت‌الله ‌هاشمي‌رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام همگام با مردم مومن و انقلابي كشورمان در راهپيمايي 22 بهمن در تقاطع خيابان آزادي - دكتر قريب شركت كرد. آيت‌الله ‌هاشمي‌رفسنجاني با توجه به اهميت حضور گسترده مردم در صحنه‌هاي مختلف انقلاب بويژه راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن اظهار كرد: اين حضور پرشكوه حاكي از عمق عشق و وفاداري مردم به انقلاب و نظام اسلامي است. رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام اين حضور گسترده را پاسخ مناسبي به تهديدها و تحريم‌هاي دشمنان عليه انقلاب اسلامي بر شمرد.
آيت‌الله مهدوي كني رئيس مجلس خبرگان رهبري نيز با حضور در جمع راهپيمايان تهراني گفت: اين حضور اميدواركننده است به طوري كه دوستان را اميدوار و دشمنان را نااميد مي‌كند. وي خاطرنشان كرد‌: لايه‌هاي زيرين دل‌هاي مردم با انقلاب است گرچه ممكن است مشكلاتي باشد اما اين حضور گسترده مردم اين پيام را مي‌دهدكه ما با عهدي كه با امام(ره) بستيم پابرجا هستيم.
همچنين آيت‌الله صادق آملي لاريجاني رئيس قوه قضائيه با حضور در جمع راهپيمايان 22 بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور ميليوني مردم در راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن گفت: مردم ايران در مسير استقلال و عظمت با اقتدار حركت مي‌كنند و اين ملت هيچ وقت شكست‌ نمي‌خورد.

وي افزود: ملت ايران هيچ موقع در مقابل فشار بيگانگان تسليم نمي‌شود و پيام مهم امروز براي غرب و بدخواهان اين است كه تهديدها در اين كشور اثر نخواهد گذاشت و مردم و ملت‌مان به خاطر تحريم تسليم بيگانگان نمي‌شوند. مردم كشورمان راه خود را يافتند و براي طي اين مسير هر هزينه‌اي كه نياز باشد مي‌پردازند.
قطعنامه سراسري راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن
در پايان راه‌پيمايي يوم‌الله 22 بهمن، قطعنامه‌اي كه با بانگ رساي توحيدي "الله اكبر" امت نستوه ايران اسلامي، همراه بود، قرائت شد. در اين قطعنامه تاكيد شده كه ملت ايران برافروخته شدن اخگر پرفروغ بيداري اسلامي در كشورهاي منطقه را نويدبخش به صدا درآمدن زنگ خطر سقوط اذناب منطقه‌اي آمريكا و ديگر حكام ظالم منطقه به ويژه رژيم جنايتكار آل‌خليفه در بحرين مي‌داند.دربخش ديگري از اين بيانيه آمده است: اكنون نظام جمهوري اسلامي ايران در عصر جاهليت مدرن با دم روح اللهي امام كبير و با هدايت و زعامت حكيمانه خلف صالحش حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي (مدظله العالي) به گونه‌اي ظهور و بروز يافته است كه از يك سو مناسبات و معادلات ساخت قدرت جهاني را بر هم زده و نظم ادعايي قدرت‌هاي سلطه گر را فرو ريخته است و از سوي ديگر الهام بخش حركت نوين بيداري اسلامي در كشورهاي اسلامي و بيداري عدالت خواهانه در سرتاسر جهان به ويژه در مغرب زمين گرديده است.
حضور حماسي و دشمن شكن آحاد ملت در روز خجسته بيست و دوم بهمن در سرتاسر ميهن اسلامي بار ديگر اثبات عيني اين حقيقت است كه مردم خداجوي اين سرزمين با وحدت كلمه،همواره پشت سر ولي فقيه،رهبر و مقتداي خود،مقام معظم رهبري (مدظله العالي) قرار دارد و با انگشت اشاره ايشان آماده مقابله و رويارويي با هر تهديد خارجي از سوي دشمنان مستكبر و عنود است و در اين راه با اتكال به خداي متعال و با بهره گيري از عنصر صبر و پايداري،بصيرت و هوشياري و حضور هميشگي درميدان،هر گونه مانعي را از سر راه انقلاب اسلامي بر خواهد داشت.
ملت ولايتمدار ايران،اعمال تحريم و تهديد به جنگ از سوي اردوگاه ليبرال سرمايه‌داري غرب به رهبري آمريكا و تحريك و پادويي رژيم غاصب صهيونيست و تبعيت مجامع بين‌المللي نظير شوراي امنيت و آژانس بين‌المللي انرژي اتمي از اين اردوگاه شرور و اعمال استانداردهاي دوگانه را محكوم به شكست دانسته و اين گونه اقدامات خصمانه و شرارت آميز را لكه ننگي بر پيشاني تمدن مادي غرب مي‌داند
درپايان اين قطعنامه نيز آمده است: ملت يكپارچه و متحد ايران،ضمن محكوم نمودن دسيسه شيطاني و ضد مقاومت استكبار جهاني و حكام دست نشانده آمريكا در منطقه عليه دولت مقتدر سوريه، حمايت همه جانبه از مقاومت فلسطين و تلاش براي محو غده سرطاني رژيم غاصب و نامشروع صهيونيست را همچنان مهمترين و اولويت دارترين دستور كار امت‌هاي اسلامي دانسته و با محكوم به شكست خواندن دكترين صلح و سازش با اين رژيم منفور، بازگشت قدس به دامن امت اسلامي و بازپس گيري سرزمين‌هاي اشغالي را در پرتو جنبش بيداري اسلامي بيش از هر زمان ديگري دست يافتني و نزديك به حصول مي‌داند.
گزارش راهپيمايي در شهرهاي مختلف كشور
*قم ـ راهپيمايي باشكوه يوم‌الله 22 بهمن در شهر مقدس قم با حضور صدها هزار نفر از مردم مومن و ولايي از ميدان شهيد مطهري به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.
در سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي خيل عظيم غيور مردان و شيرزنان هميشه در صحنه شهر مقدس قم كه از ساعات آغازين صبح در مساجد سطح شهر گرد هم آمده بودند، در صفوف بهم پيوسته به سمت ميدان شهيد مطهري روانه شدند.
مردم انقلابي شهر قم با آغاز راهپيمايي از مساجد چهارده معصوم(ع)، اميرالمومنين(ع)، چهارمردان، چهل اختران، وليعصر(عج)، رضوي، دوازده امام(ع)، بقيه الله(عج)، عبداللهي و طفلان مسلم با شعارهاي "مرگ بر آمريكا"، "مرگ بر اسراييل" و "مرگ بر منافق" بار ديگر با آرمان‌هاي امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب تجديد بيعت كنند.
در راهپيمايي شهر قم حضرات آيات نوري همداني،جوادي آملي،مكارم شيرازي وابراهيم اميني همگام با مردم در راهپيمايي باشكوه 22 بهمن شركت كردند.
آيت‌الله "محمدجوادفاضل لنكراني"، استاندار قم، اعضاي جامعه مدرسين حوزه علميه، برخي نمايندگان مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي نيزاز ديگر شخصيت‌هاي شركت كننده در راهپيمايي 22 بهمن قم بودند.
*مشهد - مردم مومن مشهد هم به همراه زائران مجاور حرم مطهر اما رضا(ع) به رغم بارش برف و باران و هواي سرد در اين شهر با حضور گسترده در راهپيمايي 22 بهمن حماسه‌اي ديگر آفريدند.
اقشار مختلف مردم مشهد در اين راهپيمايي بار ديگر بر بيعت خود با آرمانهاي انقلاب، شهدا و امام راحل تاكيد كرده و حمايت خويش را از منويات رهبر معظم انقلاب اعلام كردند.
شركت كنندگان در اين راهپيمايي با سردان شعارهاي "مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسراييل، رهبر اگر فرمان دهد جان را نثارش مي‌كنيم، لبيك يا خامنه‌اي لبيك يا حسين است، 22 بهمن ماه يوم‌الله است يوم‌الله و خورشيد انقلاب ما رهبر است خامنه‌اي خميني ديگر است" حمايت خود را از انقلاب، دستاوردهاي نظام و رهبر معظم انقلاب اعلام داشتند.
*اصفهان- مردم پرشور و انقلابي اصفهان بار ديگر با حضور در راهپيمايي 22 بهمن و در سي و سومين سالروز جشن پيروزي انقلاب اسلامي تاكيد كردند كه همچنان پايبند به اصول و آرمانهاي انقلاب اسلامي و پيرو اسلام و فرامين آن هستند.
ميدان امام اصفهان، ديروزبه تماشاي شكوه و عظمت حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن نشست و بار ديگر شاهد تجلي مشاركت مردم در خلق حماسه‌اي ديگر بود.

هزاران نفر از مردم شهر اصفهان در هفت مسير اصلي تعيين شده براي راهپيمايي به سمت ميدان امام حركت كردند و با شعارهاي كوبنده خود نشان دادند كه مدافع آرمانهاي امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب هستند.
*تبريز- راهپيمايي 22 بهمن در 57 شهر استان آذربايجان شرقي با حضور گسترده مردم و عاشقان ولايت و انقلاب اسلامي برگزار شد.
ميدان نماز تبريزهمچون روزهاي آغازين انقلاب اسلامي، ميعادگاه گسترده و پرشور هزاران عاشق و لبيك گويان رهبر معظم انقلاب اسلامي در راهپيمايي 22 بهمن ماه بود.
تبريزي‌ها در اين آيين شعارهايي همچون 22 بهمن يادآور قيام است، پيام امروز ما بيعت با رهبري است، راه امام و شهدا زنده است - نهضت ما پاينده است، 22 بهمن نماد وحدت ماست و رهبري ملت ما الهي است سر دادند.
* همدان- مردم استان همدان بار ديگر با حضور پر شور و نشاط خود در اين راهپيمايي عظيم با آرمان‌هاي امام و انقلاب تجديد بيعت كرده و دشمنان كشور و انقلاب را در رسيدن به اهداف شوم خود ناكام گذاشتند.
اين راهپيمايي از ساعت 10صبح روز گذشته همزمان با سراسر كشور از خيابان‌هاي شريعتي،بلوار خواجه رشيد و آرامگاه بوعلي،خيابان بوعلي سينا در شهرستان همدان آغاز و با تجمع شركت كنندگان در ميدان امام خميني(ره) اين شهر و قرائت قطعنامه همراه بود.
مردم شهيد پرور و انقلابي همدان بار ديگر با سردادن شعارهاي "الله اكبر"،استقلال، آزادي،جمهوري اسلامي"،"مرگ بر آمريكا" و "مرگ بر اسرائيل"،"انرژي هسته‌اي حق مسلم ماست" و ديگر شعار‌ها انزجار و نفرت خود از دشمنان را فرياد زدند.
*گرگان - اقشار مختلف مردم مومن و هميشه در صحنه استان گلستان در هواي سرد و باراني بصورت انفرادي يا گروهي با در دست داشتن پلاكاردها و پرچم‌هاي سه رنگ ايران در مسيرهاي اعلام شده، حاضر شده و مراسم سي و سومين بهار آزادي را گرامي داشتند.
مردم استان گلستان، ديروزهمزمان با مردم سراسر كشور با حضور گسترده و حداكثري در راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن بار ديگر با آرمان‌هاي امام راحل و شهيدان انقلاب اسلامي تجديد بيعت كرده و تبعيت خود را از مقام معظم رهبري اعلام كردند.
*قزوين - همزمان با همه هموطنان در سراسر كشور، مردم متدين و شهيد پرور استان قزوين بار ديگر در يوم‌الله 22 بهمن با برگزاري راهپيمايي باشكوه حماسه‌اي جاويد آفريدند.
مردم ‌قزوين باشركت در راهپيمايي 22بهمن بار ديگر پايبندي خود به‌آرمانهاي امام(ره) و انقلاب، تبعيت از مقام معظم رهبري و انسجام خود را به نمايش گذاشتند.
*رشت - همزمان با فرارسيدن سالروز پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي ايران، راهپيمايي ملت ولايتمدار و مؤمن استان گيلان برگزار شد.
مردم گيلان با مشت‌هايي گره كرده ؛ شعار "مرگ بر آمريكا"، "مرگ بر اسرائيل"، "22 بهمن ماه يوم‌الله يوم الله، بنيانگذار اين روز روح‌الله روح الله"، "22 بهمن بود گرامي، بر رهبر جمهوري اسلامي" و "راه امام و شهدا زنده است، نهضت ما هميشه پاينده است" سر مي‌دهند و يك صدا پايبندي خود را به انقلاب اسلامي و آرمان‌هاي امام خميني (ره) فرياد زده و تبعيت خويش را از مقام معظم رهبري اعلام مي‌كنند.
*ايلام- مردم استان ايلام با حضور گسترده در آيين يوم‌الله 22 بهمن شور و شعور سياسي خود را به نمايش گذاشتند و بار ديگر با آرمان‌هاي امام راحل، رهبري و شهيدان والا مقام انقلاب و دفاع مقدس تجديد ميثاق كردند.
مناطق و شهرستان‌هاي مختلف استان ايلام روز گذشته شاهد خلق حماسه‌اي ديگر در دفاع از آرمان‌ها و اهداف بلند نظام مقدس جمهوري اسلامي بود.
شركت كنندگان با در دست داشتن پارجه نوشته‌ها و پلاكاردهايي بر حضور گسترده مردم در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي تاكيد كردند.
*كرمان - راهپيمايي بزرگ مردم كرمان در يوم‌الله 22 بهمن و سي و سومين سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، برگزار شد.

راهپيمايي 22 بهمن همزمان با شهر كرمان در 23 شهرستان استان كرمان، شامل شهرها، بخش‌ها و روستاهاي اين استان برگزار شد ومردم ديار كريمان در مركز استان از چهارراه طالقاني به سمت ميدان عاشوراي اين شهر، براي گرامي داشت، سي و سومين بهار پيروزي انقلاب اسلامي راهپيمايي مي‌كنند.
*سمنان - در سالروز يوم‌الله 22 بهمن سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي هزاران نفر از مردم استان سمنان با حضور در يك راهپيمايي بزرگ و بي‌سابقه، به تحريمها و فشارهاي آمريكا و كشورهاي غربي نه بزرگ گفتند.
در اين حركت گسترده كه در 18 نقطه استان سمنان با شركت و مشاركت وسيع و بي‌سايقه مردم هميشه در صحنه اين استان برگزار شد، راهپيمايان با سردادن شعارهاي انقلاب و دشمن شكن، حضور و صلابت خود را براي دفاع از انقلاب اسلامي و دست آوردهاي عظيم آن بار ديگر ابراز كردند.
*اهواز- راهپيمايي باشكوه مردم غيور و مسلمان اهواز مقارن ساعت 10 صبح ديروز دوشنبه درسي وسومين سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي درميدان بسيج (فلكه ساعت) اهواز آغاز شد.
راهپيمايان درحالي كه شعار 22 بهمن ماه يوم‌الله است، يوم‌الله " و مرگ برآمريكا، و اسراييل راهپيمايي خود را به سمت ميدان مولوي (سه گوش)، پل چهارم، خيابان آزادگان و ميدان شهدا آغاز كردند.
*اردبيل - مردم هميشه در صحنه استان اردبيل در جاي جاي اين استان با شركت گسترده در راهپيمايي 22 بهمن شعار مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسراييل را طنين انداز كردند.
در حالي كه در بسياري از شهرهاي استان اردبيل بارش برف در جريان بود اقشار مختلف مردم در صحنه حاضر شده و شعار " مرگ برامريكا و مرگ بر اسراييل سر دادند.
در پايان اين راهپيمايي مردم با اجتماع گسترده به قطعنامه سراسري راهپيمايي در 10 بند گوش فرا داده و با شعار‌الله اكبر، خامنه‌اي رهبر آن را تاييد كردند.
*اروميه- مردم ‌آذربايجان‌غربي نيز همچون ديگر هموطنان در گرامي‌داشت سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران در 22 بهمن 57، بار ديگر با حضور پرشور و باشكوه خود در خيابانها و تشكيل صفوف به هم پيوسته، پابندي خود را به آرمانهاي امام‌خميني(ره) و مقام معظم رهبري به منصه ظهور رساندند.
راهپيمايي‌باشكوه گرامي‌داشت 22 بهمن ‌در حالي در جاي‌جاي آذربايجان‌غربي برگزار شد كه دماي هواي اين استان افت زيادي را شاهد بود، اما اين سرماي هوا با حضور گرم مردم ولايتمدار آذربايجان‌غربي براي بستن عهدي دوباره با انقلاب اسلامي، بنيانگذار كبير آن و مقام معظم رهبري، به فراموشي سپرده شد.
*بوشهر- مردم ولايتمدار و انقلابي استان بوشهر همزمان با مردم سراسر كشور با حضور در راهپيمايي 22بهمن حماسه به ياد ماندني را به ثبت رساندند.
بوشهريها از اولين ساعات ديروز با در دست داشتن تصاويري از امام راحل و رهبر معظم انقلاب درمقابل بسيج مركزي شهرستان بوشهرمحل آغاز راهيپمايي حاضر شدند.
مردم ولايتمدار استان بوشهر با حضور حماسي خود فرياد مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسرائيل،‌الله اكبر، ما اهل كوفه نيستيم علي تنها بماند، آمريكا در چه فكريه ايران پر از بسيجيه را سرداند و خشم و انزجار خود را از استكبار جهاني اعلام كردند.
* خرم آباد - مردم استان لرستان در سي و سومين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي با حضور پرشور و بانشاط خود در راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن ماه، حماسه ماندگار ديگري را خلق كردند.
استان لرستان شاهد حضور پرشور مردم شهرهاي مختلف در راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن بود.
مردم استان لرستان نيز در اين راهپيمايي بزرگ با سردادن شعارهاي "اي رهبر آزاده آماده‌ايم آماده، 22 بهمن ماه يوم‌الله است يوم الله، مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسراييل"، خشم و انزجار خود از استكبار جهاني را نمايش دادند.
*ساري - گرماي حضور پرشور و گسترده مردم مازندران اين ديار علويان در راهپيمايي باشكوه 22 بهمن امسال بر سرما و برف و باران غلبه كرد و ولايتمداران اين خطه علوي نشان دادند كه همچنان پاينبد به اصول انقلاب اسلامي و مدافع آموزه‌هاي قران كريم و پيرو نبي اكرم و خاندان عصمت و طهارت هستند.

مازندراني در اين مراسم شعارهايي همچون " 22 بهمن يادآور قيام است "، " پيام امروز ما بيعت با رهبري است "، راه امام و شهدا زنده است - نهضت ما پاينده است "، " 22 بهمن نماد وحدت است " و " رهبري ملت ما الهي است " سر دادند
*زنجان - گرماي حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم استان زنجان در راهپيمايي با شكوه سالروز پيروزي انقلاب اسلامي سردي هواي زمستاني اين ديار را كمرنگ كرد.
شركت پرشور مردم اين استان در راهپيمايي سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، پيروزي بزرگي براي كشور و نظام مقدس به ارمغان آورد و برگ زرين ديگري بر تاريخ سلحشوري ملت بزرگ ايران مي‌افزايد.
*زاهدان- با حضور گسترده مردم شيعه و سني سيستان و بلوچستان در راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن ماه، طليعه سي و سومين سال تولد دوباره ايران سرافراز، قلب وحدت اسلامي در اين گوشه از كشور كه نامش با اتحاد و ايثارگري پيوندي ديرينه دارد، بار ديگر تپيد.
مردم شيعه و سني شهرهاي زاهدان، زابل، ايرانشهر، سراوان، چابهار، كنارك، راسك، سيب و سوران، هيرمند، زهك، خاش، دلگان و ايرانشهر با حضور منسجم، آگاهانه و پرشور خود در راهپيمايي عظيم 22 بهمن به عنوان روز وحدت، آزادگي و يكپارچگي ملتي سرافراز، اقتدار ايران اسلامي را به منصه ظهور رساندند.
*سنندج - در سي و چهارمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، همگام و همصدا با همه ايرانيان ساكنان استان مرزي كردستان عهدشان را با آرمان‌هاي شهدا و انقلاب اسلامي تجديد كردند.
شهروندان سنندج مركز استان كردستان با حضور گسترده خود در راهپيمايي 22 بهمن يك بار ديگر با آرمان‌هاي انقلاب اسلامي تجديد پيمان كردند.
راهپيمايان سنندجي پس از تجمع در ميدان آزادي اين شهر و عبور از خيابان فردوسي، ميدان انقلاب و خيابان امام، ضمن سردادن شعارهاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل در مقابل مسجد جامع مستقر شدند.
*شيراز- مردم انقلابي فارس و شيراز،همزمان با مردم سراسر كشور در يوم‌الله 22 بهمن ماه در سومين حرم اهل بيت (ع) با آرمان‌هاي امام وانقلاب تجديد پيمان كردند.
مردم اين استان در محل تجمع حضور يافتند و با سر دادن شعارهاي انقلابي به دفاع از آرمان‌هاي انقلاب، امام خميني و ولي فقيه پرداختند.
در اين حضور گسترده كه از ميدان امام حسين(ع) آغاز و تا حرم مطهر حضرت احمدبن موسي(ع) ادامه داشت اقشار مختلف مردم، ورزشكاران، هنرمندان، روحانيون، بسيجيان، دانشجويان و دانش آموزان حاضر بودند و شعارهاي بر ضد مستكبران و دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي سر دادند.
*شهركرد - حضور پرشور مردم شهركرد مركز استان چهارمحال و بختياري در راهپيمايي 22 بهمن امسال جلوه ديگري از مشاركت مردم اين ديار در رويدادهاي مهم و حمايت از نظام و ولايت را به نمايش گذاشت.
آحاد مردم ولايت مدار شهركرد قبل از آغاز راهپيمايي از مناطق مختلف شهر به سمت مسيرهاي اعلام شده از سوي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان حركت كردند.
حضور روحانيان، فرهنگيان و دانش آموزان در راهپيمايي 22 بهمن شهركرد جلوه‌اي ويژه داشت.
*اراك - راهپيمايي 22 بهمن ماه امسال با شعارهايي مانند "الله اكبر، خامنه‌اي رهبر"، "ملت مان متحد و يكصدا، فرياد دارد مرگ بر آمريكا" و "ملت ما دشمن خودكامي است، حامي جمهوري اسلامي است" در اراك برگزار شد.
شركت كنندگان در يوم‌الله 22 بهمن حركت خود را ازميدان شهداي اراك به سمت خيابان محسني، خيابان شهيد ادبجو و مصلي بيت المقدس اراك آغاز كردند و در حمايت از وحدت و بيداري اسلامي، پايبندي به ارزشهاي ديني و دفاع از ولايت فقيه شعارهايي مانند "راه امام و شهدا زنده است، نهضت ما هميشه پاينده است" و " نهضت ما نهضت انتظار است، اطاعت از رهبري اعتبار است" را سر دادند.
*كرمانشاه - هزاران نفر از مردم ولايتمدار كرمانشاه اعم از شيعه و سني ديروز و در سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي يكصدا و همدل فرياد مرگ بر امريكا و مرگ بر اسراييل را سر دادند و يك بار ديگر با مقام عظماي ولايت تجديد بيعت كردند.
بر اين اساس مردم ولايتمداركرمانشاه از دو مسير "چهار راه مدرس و سه راه حافظيه" به سمت چهار راه بسيج حركت كردند و در حالي كه تمثال‌هايي از امام راحل (ره)، مقام معظم رهبري و پرچم‌هاي ايران در دست داشتند، با سر دادن شعارهايي نظير" مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسراييل و مرگ بر استكبار جهاني" نفرت و انزجار خود را از دشمنان انقلاب و سياستهاي خصمانه آن‌ها اعلام كردند.
راهپيمايان كرمانشاهي همچنين با سردادن شعارهاي "‌الله و اكبر، خامنه‌اي رهبر" و " استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي"، بار ديگر با انقلاب اسلامي، آرمان‌هاي امام راحل (ره) و مقام معظم رهبري تجديد بيعت كردند.
*بندرعباس - درسي وسومين بهار آزادي مردم استان هرمزگان با شركت در راهپيمايي باشكوه يوم‌الله 22بهمن سالروز پيروزي انقلاب اسلامي را گرامي داشتند.
در بندرعباس مركز استان هرمزگان مراسم راهپيمايي 22بهمن ازميدان هنگام جنب مسجد علي ابيطالب (ع) واقع در بلوار طالقاني به سمت ميدان كيش برگزار شد.
مردم درطول مسير عكس‌هايي از امام (ره)،رهبر معظم انقلاب و پرچم سه رنگ جمهوري اسلامي و پارچه نوشته‌هايي در دست داشتند.
همچنين شماري از شركت كنندگان پرچم 133متري جمهوري اسلامي را بر روي دست‌هاي خود حمل كردند.
* يزد- راهپيمايي 22 بهمن ماه با حضور قشرهاي مختلف مردم هميشه در صحنه استان يزد برگزار شد.
اين راهپيمايي در شهر يزد با حضور مردم مومن و ولايت مدار اين شهراز ميدان آزادي آغاز و تا ميدان شهداي اين شهر ادامه يافت.
"الله اكبر، مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسراييل، 22 بهمن فجر آفرين- تحقق آمال مستضعفين، راه امام خميني پاينده باد - خامنه‌اي رهبر ما زند باد، راه امام و شهدا زنده است- نهضت ما همشه پاينده است، اين گفته امام و رهبر ماست - شعار ما نبرد با آمريكاست،‌اي رهبر آزاده آماده‌ايم اماده و وصيت تمامي شهيدان- پيروي از رهبري هست و قرآن" از جمله شعار‌هاي راهپيمايان بود.
*بجنورد - مردم انقلابي و هميشه در صحنه استان خراسان شمالي در سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي، 22 بهمن ماه، با وجود بارش برف و سردي هوا به خيابانها آمدند تا بار ديگر شور انقلابي خود را به نمايش بگذارند.
در حالي كه بارش برف از سحرگاه روزگذشته نقاط مختلف اين استان را فراگرفته بود، مردم براي تجديد بيعت با آرمانهاي انقلاب و امام (ره)، در راهپيمايي سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، حضوري انبوه داشتند.
مردان و زنان انقلابي اين ديار، در زير بارش برف، مشتهاي خود را گره كرده و همچون 33 سال پيش در بهمن 57، با فريادهاي "الله اكبر" و "خميني رهبر"، "در بهار آزادي جاي شهدا خالي"، و "مرگ بر امريكا و اسراييل" بر عزم خود براي ادامه راه امام (ره) و پيشبرد انقلاب تاكيد كردند.
* ياسوج - همزمان با سراسر كشور راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن با حضور گسترده و پرشور مسوولان اجرايي و آحاد مختلف مردم كهگيلويه و بويراحمد در تمام نقاط اين استان برگزار شد.
شركت كنندگان در اين مراسم با سردادن شعارهايي از قبيل‌الله اكبر، 22 بهمن ماه يوم‌الله است يوم الله، مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسرائيل، مرگ بر انگليس و مرگ بر صهيونيسم خاطره سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را گرامي داشتند و تنفر و انزجار شديد قلبي خود را از آمريكا و اسرائيل ثابت كردند.
*بيرجند - راهپيمايي 22 بهمن سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي با حضور موج خروشان گروه‌ها و اقشار مردم غيور و ولايتمدار در خراسان جنوبي برگزار شد.
شهر بيرجند مركز استان نيز با برگزاري اين راهپيمايي، روز گذشته شاهد صحنه‌اي با شكوه از يك همايش عظيم انقلابي و وحدت و يكپارچگي مردم مسلمان بود.

يکشنبه|ا|23|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن