تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815013109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قيمت آپارتمان در برخي محله ها


واضح آرشیو وب فارسی:الف: قيمت آپارتمان در برخي محله ها
فعالان بازار مسكن ركود خريد و فروش مسكن در تهران در شرايط فعلي را در نتيجه افزايش قيمتها و كاهش قدرت خريد مردم مي‌دانند.

به گزارش مهر، خريد و فروش مسكن در ماههاي آخر سال هم نتوانسته رونق زيادي پيدا كند و با وجود افزايش قيمت در برخي از مناطق تهران، اما بازهم بازار مسكن با ركود همراه است كه البته فعالان بازار، افزايش قيمت را دليل ركود بازار مسكن مي دانند.

به گفته مشاوران املاك، بازار شب عيد مسكن، امسال به نسبت سالهاي پيش از اين، رونق كمتري دارد و متقاضيان كمتري به بنگاه‌هاي املاك مراجعه مي كنند كه البته ممكن است تاپايان سال اين رويه تغييراتي هم داشته باشد اما قيمت مسكن و كاهش قدرت خريد مردم يكي از دلايلي است كه بازار را با ركود مواجه كرده است.

افزايش قيمت در برخي از مناطق شهر تهران باعث شده است كه قيمت هر متر مربع آپارتمان در نقاط مختلف تهران با يكديگر يكسان شود، اين در حالي است كه در گذشته اختلاف قيمت زيادي بين اين منطقه ها وجود داشت. در واقع افزايش قيمت آپارتمان در محله هاي متوسط و حتي پايين شهر تهران بيش از نقاط شمالي تهران بوده است.

قيمت آپارتمان در برخي از محله هاي تهران

هم اكنون آپارتمان ۴۳ متري در نواب زير همكف و با عمر ۱۰ ساله به قيمت ۵۱ ميليون تومان به فروش مي رسد و ۴۱ متري در خيابان هاشمي ۲۱ متري جي ۵۶ ميليون تومان قيمت گذاري شده است.

براي آپارتمان ۴۰ متري در هاشمي بدون پاركينگ هم ۷۰ ميليون تومان قيمت تعيين شده است و ۳۲ متري در محدوده سبلان شمالي طبقه سوم ۶۲ ميليون تومان به فروش مي رسد.

همچنين آپارتمان ۴۰ متري نوساز در پونك، ايران زمين شمالي هم به قيمت ۱۴۵ ميليون تومان از سوي مالك قيمت گذاري شده است و ۵۰ متري در خيابان كميل با عمر ۸ ساله و بدون پاركينگ متري يك ميليون و ۲۵۰ هزار تومان به فروش مي رسد.

يك آپارتمان نوساز با متراژ ۵۰ متر در منطقه فرمانيه با پاركينگ و انباري به قيمت ۲۲۰ ميليون تومان قيمت گذاري شده است و ۵۵ متري و نوساز در جواديه هم متري يك ميليون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش مي رسد.

يکشنبه|ا|23|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن