تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820862661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي:
خبرگزاري فارس: عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي، توانمندسازي مديران فرهنگي كشور و ثبات آنان در كنار تقويت اتاق‌هاي فكر و مشاوره در عرصه فرهنگ را از جمله راهكارهاي موثر در تحولات فرهنگي دانست.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، عشرت شايق بعد از امروز در ديدار با جمعي از دانشجويان دختر تبريز، ويژگي اصلي انقلاب اسلامي را شكل‌گيري آن بر پايه ارزش‌هاى دينى، اخلاقى و معنوى دانست.

وي افزود: وجه فرهنگي اين انقلاب به گونه‌اي غالب است كه انقلاب اسلامي در جهان، انقلابي ارزشي و فرهنگي شناخته مي‌شود و مؤلفه فرهنگي‌ و ايدئولوژيك نظام برآمده از انقلاب ‌اسلامي، نقطه قوت آن محسوب مي‌شود.

وي با تاكيد بر تاثير عنصر دين در شكل‌گيري و تداوم انقلاب اسلامي گفت: اين خصوصيت با گذشت زمان نه تنها تحليل نرفته بلكه مستحكم‌تر نيز شده است و همين پايداري در اصول بوده كه باعث شده هر جاى دنيا قلبى براى دين اسلام مى‌تپد، به جمهورى اسلامى ايران كه براى اعتلاي اسلام حركت مى‌كند علاقه‌مند باشد.

نماينده دوره هفتم مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: انقلاب اسلامي از خانه‌‌ مذهب يعنى مسجد و مدرسه‌ى دينى آغاز شد و در كوتاه‌ترين زمان همه افراد و جريان‌هاي سياسي كشور را تحت‌الشعاع خود قرار داد و تلاش‌ها به سمتي سوق داده شد كه رنگ فرهنگ ديني بر تمام مؤلفه‌ها و عرصه‌هاي ديگر تاثيرگذار باشد و دليل اين امر، ماهيت انقلاب اسلامي است.

وي در عين حال گفت: در كنار نقاط قوت بسياري كه در ابعاد مختلف نصيب جمهوري اسلامي شده است بايد به اين واقعيت نيز اذعان كنيم كه تلاش‌هاي صورت گرفته در بخش فرهنگ، متناسب با اهداف و انتظارات نبوده و لازم است بحث آسيب‌شناسي در امور فرهنگي به طور جدي از سوي متوليان مورد توجه قرار گيرد و راه‌حل‌هاي كارشناسان مومن و متعهد عرصه دين و فرهنگ با دقت در جامعه پياده شود.

شايق، توانمندسازي مديران فرهنگي كشور و ثبات آنان در كنار تقويت اتاق‌هاي فكر و مشاوره در عرصه فرهنگ را از جمله راهكارهاي موثر در تحولات فرهنگي دانست و تصريح كرد: اهتمام جدي به اجراي رهنمودهاي بزرگان ديني و برنامه‌ريزي مناسب در اين رابطه منجر به استفاده از همه ظرفيت‌ها و نيروهاي اجتماعي حوزه‌هاي فرهنگي و اجتماعي كشور مي‌شود كه مي‌تواند جامعه را از اين توانمندي‌ها بهره‌مند سازد.

انتهاي پيام/ش20

پنجشنبه|ا|20|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن