تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805884171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خودباوري و خود اتكايي ملت ايران ثمره انقلاب اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: خودباوري و خود اتكايي ملت ايران ثمره انقلاب اسلامي است
مهاباد - اقشار مختلف مردم و مسوولان مهاباد معتقدند، يكي از مهمترين ثمره هاي انقلاب اسلامي خودباوري و خوداتكايي ملت ايران است.


به گزارش خبرنگار ايرنا، آنان معتقدند: با وجود اينكه انقلاب اسلامي از بدو شكل گيري تاكنون مورد هجمه انواع دسيسه ها و تحريم هاي مختلف دشمنان و استكبار قرار گرفته، اما توانسته با حضور حماسي مردم در دفاع از نظام و انقلاب توطئه هاي دشمنان را برملا ساخته و به يك خودباوري و توانمندي در تمامي زمينه ها دست يافته و تهديد و تحريم ها را به فرصت تبديل كند.

"عليرضا شاهمرادي"، از اساتيد دانشگاه مي گويد: 33سال از انقلاب اسلامي ايران سپري مي شود و مردم ايران مصمم و استوارتر از پيش در تمامي صحنه ها حضور داشته و دارند.

وي افزود: يكي از دلايل دشمني استكبار جهاني با انقلاب و جمهوري اسلامي ايران، مردمي بودن آن است كه پس از انقلاب توانستيم در تمامي زمينه ها پيشرفت و تحريم ها را به فرصت تبديل كنيم.

امام جمعه مهاباد نيز گفت: امام راحل(ره) با تفكر استكبارستيزانه و رهبري درايتمندانه خود انقلاب اسلامي ايران را با حضور گسترده مردم به پيروزي رساندند.

ماموستا ملا "قادر سهرابي" افزود: انقلاب اسلامي ايران به اعتراف همگان، تاثيرگذارترين انقلاب در خاورميانه بوده و يكي از مردمي‌ترين انقلاب‌هاي تاريخ به شمار مي رود.

وي اضافه كرد: انقلاب اسلامي ايران امروز با گذشت 33 سال از پيروزي آن منشاء تحولات عظيمي در جهان شده است.

"زيبا خوش مرام"، دانشجو نيز معتقد است: در دوران ستمشاهي، دولتمردان آمريكا براي تمامي امور كشور ايران تصميم مي گرفتند ولي با پيروزي انقلاب اسلامي ايران نه تنها به چپاول و غارتگري هاي بيگانگان خاتمه داده شد بلكه مردم ايران را به استقلال رساند.

وي، بزرگترين اقدام امام راحل (ره) را برگرداندن دين مبين اسلام به متن جامعه عنوان كرد و افزود: اين دين جامع امروز الگوي تمامي كشورهاي عربي و مسلمان شده است.

فرمانده قرارگاه لشكري امام سجاد(ع) و سپاه مهاباد مي گويد: كشور در سايه پيروزي انقلاب اسلامي به پيشرفت هاي چشم گيري در عرصه هاي مختلف علمي، فرهنگي، اقتصادي، سياسي و ساير عرصه ها رسيده است.

سردار "قربان پاشايي"، با بيان اينكه انقلاب اسلامي متعلق به تمام مردم ايران بوده و به قشرخاصي تعلق ندارد افزود: انقلاب اسلامي ايران برگرفته از انقلاب جهاني پيامبر اسلام بوده و مسير آن در 32 سال گذشته نيز با وجود تمام فشارهاي دشمن و دولت هاي مستكبر، استمرار راه پيامبر اكرم (ص) بوده است.

"احمد رحيم زاده" از قشر بازاري نيز گفت: انقلاب اسلامي ايران حماسه اي بي همتا و نماد و مظهر اسلام گرايي در عصر حاضر است كه به رهبري امام خميني(ره) و با اتحاد ملت به پيروزي رسيد.

وي با بيان اينكه اين انقلاب، ايران را از سلطه غرب خارج ساخت، افزود: انقلاب اسلامي يك نهضت و يك حركت بنيادين بود كه به رهبري امام خميني(ره) و با همدلي و انسجام تمامي اقشار مردمي به پيروزي رسيد و تاثير شگرف خود را در منطقه و جهان برجاي گذاشت.

فرماندار مهاباد هم گفت: انقلاب اسلامي ايران محبوب دل هاي مردم جهان شده و امروزه تمامي كشورهاي اسلامي در عطش اين انقلاب هستند.

"خضر كاك درويشي" اضافه كرد: انقلاب اسلامي ايران امروز به الگوي تمام انقلاب هاي جهان تبديل شده و تمام مستضعفان دنيا چشم اميد به اين انقلاب دوخته اند.

وي صيانت و حفاظت از انقلاب و ارزش هاي اصيل آن را وظيفه همه آحاد ملت ايران دانست و افزود: همه ما بايد پاسدار انقلاب اسلامي باشيم و از خون شهدا حراست كنيم.

"جاويد صلاحي" كارمند معتقد است: انقلاب اسلامي ايران به مرزهاي جغرافيايي اين كشور محدود نبوده و اين يكي از مهمترين ويژگي هاي اين انقلاب مردمي و اسلامي است.

وي افزود: تاثير اين انقلاب نه تنها بر ساير كشورهاي منطقه، بلكه بر سراسر دنيا مشهود است به طوريكه قيام هاي اخير مردم شمال آفريقا، كشورهاي عربي و برخي كشورهاي حاشيه خليج فارس نتيجه انقلاب اسلامي ايران است.

584/645/245

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30807624

چهارشنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن