تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821294877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خودباوري و خود اتكايي ملت ايران ثمره انقلاب اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: خودباوري و خود اتكايي ملت ايران ثمره انقلاب اسلامي است
مهاباد - اقشار مختلف مردم و مسوولان مهاباد معتقدند، يكي از مهمترين ثمره هاي انقلاب اسلامي خودباوري و خوداتكايي ملت ايران است.


به گزارش خبرنگار ايرنا، آنان معتقدند: با وجود اينكه انقلاب اسلامي از بدو شكل گيري تاكنون مورد هجمه انواع دسيسه ها و تحريم هاي مختلف دشمنان و استكبار قرار گرفته، اما توانسته با حضور حماسي مردم در دفاع از نظام و انقلاب توطئه هاي دشمنان را برملا ساخته و به يك خودباوري و توانمندي در تمامي زمينه ها دست يافته و تهديد و تحريم ها را به فرصت تبديل كند.

"عليرضا شاهمرادي"، از اساتيد دانشگاه مي گويد: 33سال از انقلاب اسلامي ايران سپري مي شود و مردم ايران مصمم و استوارتر از پيش در تمامي صحنه ها حضور داشته و دارند.

وي افزود: يكي از دلايل دشمني استكبار جهاني با انقلاب و جمهوري اسلامي ايران، مردمي بودن آن است كه پس از انقلاب توانستيم در تمامي زمينه ها پيشرفت و تحريم ها را به فرصت تبديل كنيم.

امام جمعه مهاباد نيز گفت: امام راحل(ره) با تفكر استكبارستيزانه و رهبري درايتمندانه خود انقلاب اسلامي ايران را با حضور گسترده مردم به پيروزي رساندند.

ماموستا ملا "قادر سهرابي" افزود: انقلاب اسلامي ايران به اعتراف همگان، تاثيرگذارترين انقلاب در خاورميانه بوده و يكي از مردمي‌ترين انقلاب‌هاي تاريخ به شمار مي رود.

وي اضافه كرد: انقلاب اسلامي ايران امروز با گذشت 33 سال از پيروزي آن منشاء تحولات عظيمي در جهان شده است.

"زيبا خوش مرام"، دانشجو نيز معتقد است: در دوران ستمشاهي، دولتمردان آمريكا براي تمامي امور كشور ايران تصميم مي گرفتند ولي با پيروزي انقلاب اسلامي ايران نه تنها به چپاول و غارتگري هاي بيگانگان خاتمه داده شد بلكه مردم ايران را به استقلال رساند.

وي، بزرگترين اقدام امام راحل (ره) را برگرداندن دين مبين اسلام به متن جامعه عنوان كرد و افزود: اين دين جامع امروز الگوي تمامي كشورهاي عربي و مسلمان شده است.

فرمانده قرارگاه لشكري امام سجاد(ع) و سپاه مهاباد مي گويد: كشور در سايه پيروزي انقلاب اسلامي به پيشرفت هاي چشم گيري در عرصه هاي مختلف علمي، فرهنگي، اقتصادي، سياسي و ساير عرصه ها رسيده است.

سردار "قربان پاشايي"، با بيان اينكه انقلاب اسلامي متعلق به تمام مردم ايران بوده و به قشرخاصي تعلق ندارد افزود: انقلاب اسلامي ايران برگرفته از انقلاب جهاني پيامبر اسلام بوده و مسير آن در 32 سال گذشته نيز با وجود تمام فشارهاي دشمن و دولت هاي مستكبر، استمرار راه پيامبر اكرم (ص) بوده است.

"احمد رحيم زاده" از قشر بازاري نيز گفت: انقلاب اسلامي ايران حماسه اي بي همتا و نماد و مظهر اسلام گرايي در عصر حاضر است كه به رهبري امام خميني(ره) و با اتحاد ملت به پيروزي رسيد.

وي با بيان اينكه اين انقلاب، ايران را از سلطه غرب خارج ساخت، افزود: انقلاب اسلامي يك نهضت و يك حركت بنيادين بود كه به رهبري امام خميني(ره) و با همدلي و انسجام تمامي اقشار مردمي به پيروزي رسيد و تاثير شگرف خود را در منطقه و جهان برجاي گذاشت.

فرماندار مهاباد هم گفت: انقلاب اسلامي ايران محبوب دل هاي مردم جهان شده و امروزه تمامي كشورهاي اسلامي در عطش اين انقلاب هستند.

"خضر كاك درويشي" اضافه كرد: انقلاب اسلامي ايران امروز به الگوي تمام انقلاب هاي جهان تبديل شده و تمام مستضعفان دنيا چشم اميد به اين انقلاب دوخته اند.

وي صيانت و حفاظت از انقلاب و ارزش هاي اصيل آن را وظيفه همه آحاد ملت ايران دانست و افزود: همه ما بايد پاسدار انقلاب اسلامي باشيم و از خون شهدا حراست كنيم.

"جاويد صلاحي" كارمند معتقد است: انقلاب اسلامي ايران به مرزهاي جغرافيايي اين كشور محدود نبوده و اين يكي از مهمترين ويژگي هاي اين انقلاب مردمي و اسلامي است.

وي افزود: تاثير اين انقلاب نه تنها بر ساير كشورهاي منطقه، بلكه بر سراسر دنيا مشهود است به طوريكه قيام هاي اخير مردم شمال آفريقا، كشورهاي عربي و برخي كشورهاي حاشيه خليج فارس نتيجه انقلاب اسلامي ايران است.

584/645/245

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30807624

چهارشنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن