تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820976986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ديدار سفير جديد اسپانيا در تهران با رييس كميسيون امنيت ملي


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: ديدار سفير جديد اسپانيا در تهران با رييس كميسيون امنيت ملي
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

"پدرو بيه‌نا" سفير جديد اسپانيا در كشورمان ظهر امروز با رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي ديدار و گفت‌وگو كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، علاالدين بروجردي در ابتداي اين ديدار با اشاره به ظرفيت‌ها و فرصت‌هاي فراوان دو كشور براي توسعه و گسترش همكاري‌هاي دو جانبه ابراز اميدواري كرد كه با مساعي مشترك روند توسعه و تحكيم روابط دو كشور در عرصه‌هاي گوناگون از شتاب بيشتري برخوردار شود.

وي در همين زمينه بر نقش موثر مراودات پارلماني تاكيد و خاطر نشان كرد: همكاري مجالس پشتوانه مهمي براي تحكيم روابط دو كشور خواهد بود.

رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي شوراي اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اين كه تحريم‌هاي غرب عليه جمهوري اسلامي ايران تاكنون هيچ دستاورد مثبتي براي كشورهاي تحريم كننده نداشته است ياد‌آور شد: تصميمات اتحاديه اروپا عليه ايران متناسب با واقعيت‌هاي جمهوري اسلامي ايران نيست لذا اين كشورها خود بيشترين زيان را از تحريم ها ديده‌اند.

بروجردي در پاسخ به سوالي در مورد اعمال تحريم‌هاي نفتي كشورمان عليه كشورهاي اروپايي گفت: جمهوري اسلامي ايران بر اساس منافع ملي خود تصميمات لازم را اتخاذ خواهد كرد و البته با توجه به عملكرد كشورها سياست‌هاي خود را نسبت به آنها تنظيم خواهد كرد.

بر اساس اين گزارش سفير جديد اسپانيا در كشورمان نيز در اين ديدار با تاكيد علاقه‌مندي كشورش براي توسعه همكاري‌هاي دوستانه في ما‌بين بويژه مناسبت پارلماني گفت: اسپانيا بيشترين زيان را از ادامه تحريم‌ها عليه ايران مي‌بيند و همواره از ادامه گفت‌وگوها و مذاكرات براي حل سوء تفاهامات في‌مابين حمايت كرده است.

وي تصريح كرد: اسپانيا جزو كشورهايي نيست كه به تحريم‌ها عليه ايران دامن بزند.

سفير اسپانيا همچنين ابراز اميدواري كرد كه مشكلات ميان ايران و اتحاديه اروپا در چارچوب ديپلماسي و گفت‌وگو برطرف شود.

سه|ا|شنبه|ا|18|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن