تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820912479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه زنجان/19 نفر از زنجان در دوازدهمين دوره المپياد ملي مهارت شركت مي كنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار كوتاه زنجان/19 نفر از زنجان در دوازدهمين دوره المپياد ملي مهارت شركت مي كنند
19 نفر از زنجان در دوازدهمين دوره المپياد ملي مهارت شركت مي كنند
زنجان - خبرگزاري مهر: مسئول المپياد ملي مهارت استان زنجان گفت: امسال 19 نفر از استان زنجان براي شركت در 16 رشته مهارتي در دوازدهمين دوره المپياد ملي مهارت حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاري مهر، يدالله جماعتي امسال 19 نفر از اين استان براي شركت در 16 رشته مهارتي در دوازدهمين دوره المپياد ملي مهارت حضور خواهند داشت.

وي تصريح كرد: مرحله انتخابي اين دوره از المپياد با پذيرش 1181 نفر داوطلب در سطح استان صورت گرفته و از اين ميان 250 نفر موفق به كسب حد نصاب لازم براي شركت در مرحله استاني شده‌اند.

جماعتي با اشاره به اينكه از 250 نفر فوق 19 نفر مجوز حضور در 16 رشته مرحله ملي را كسب كرده‌اند، تصريح كرد: با تلاش و برنامه‌ريزي منسجم اميدواريم امسال بتوانيم از برترين‌هاي كشور باشيم و از عنوان نخست سال گذشته تيم زنجان دفاع كنيم.

مسئول المپياد ملي مهارت استان، با بيان اينكه مرحله كشوري دوازدهمين دوره المپياد ملي مهارت از 29 لغايت 2 اسفند ماه سال‌جاري در استان‌هاي تهران و البرز برگزار خواهد شد، افزود: افراد دعوت شده كه نفرات برتر استاني هستند در اردوي فشرده و منسجم تا روز اعزام در حال تمرين خواهند بود تا انشاء‌الله بتوانيم با مدال‌هاي رنگارنگ افتخاري ديگر به افتخارات اداره كل آموزش فني و حرفه‌اي زنجان بيافزاييم .

جماعتي افزود: برندگان مرحله كشوري به مسابقات جهاني آلمان اعزام خواهند شد.

25 نفر از كارشناسان مراكز غيردولتي تحت نظارت بهزيستي زنجان كسب مي‌كنند

معاون امور پيشگيري بهزيستي استان زنجان گفت: 25 نفر از كارشناسان مراكز غيردولتي تحت نظارت بهزيستي استان زنجان آموزش‌هاي لازم درجه مربيگري مهارتهاي زندگي را كسب مي‌كنند.

گل‌نساء آقامحمدي افزود: در راستاي ارتقاء علمي و آگاهي كاركنان سازمان‌ها و افزايش شايستگي و صلاحيت افراد در زندگي حرفه‌اي نياز به آموزش و تربيت مربيان مهارت‌هاي زندگي احساس مي‌شود.

وي افزود: ايجاد احساس رضايت و تقويت كارايي بيشتر و دستيابي به مهارت مقابله با تنش‌ها و تعارضات اجتماعي و اداري و ارتقاء بهره وري وتعهد كاري كاركنان از عواملي است كه موجب برگزاري اين دوره گرديد.

آقامحمدي با اشاره به برگزاري دوره‌هاي TOT كه موجب تربيت مربيان زبده مي‌شود گفت: اين كارگاه آموزشي به مدت ۴ روز و ۳۲ ساعت در مركز علمي كاربردي بهزيستي استان برگزار گرديد.

مسئول المپياد ملي مهارت استان زنجان افزود: همه ما در زندگي با موقعيت‌هايي روبرو مي‌شويم كه اگر به درستي عمل نكنيم سلامت رواني خودمان و ديگران به خطر مي‌افتد.

آقامحمدي مهارت‌هاي زندگي را توانائي‌هاي برشمرد كه به همه انسان‌ها كمك مي كند با موقعيت‌هاي زندگي به‌خصوص موقعيت‌هاي پرخطر به طور صحيح برخورد كنند.

وي، توانايي حل مسئله، توانايي تصميم گيري، تفكر خلاق، تفكر انتقادي، تفكرارتباطي، روابط بين فردي، خودآگاهي، همدلي، مقابله با هيجان و توانايي مقابله با فشارهاي رواني را ده اصل مهارت‌هاي زندگي عنوان كرد و يادٱور شد: براي داشتن يك زندگي بهتر لازم است اين مهارت‌ها را تمرين كنيم تا كمتر دچار آسيب‌هاي رواني و اجتماعي شويم.

آقامحمدي يادآور شد: در اين دوره كارشناسان مراكز غيردولتي، پايگاه‌هاي سلامت روان و كارشناسان پيشگيري حضور داشتند.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|18|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 357]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن