تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799476992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صدرعاملي: نگاه من در هر شب تنهايي سفارشي نيست


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: صدرعاملي: نگاه من در "هر شب تنهايي" سفارشي نيست
فيلم‌هاي بخش بين‌الملل بيست و هفتمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر از 11 تا 15 بهمن ماه در تهران به نمايش در مي‌آيد.
نشست پرسش و پاسخ فيلم سينمايي "هر شب تنهايي" كه يكي از فيلم‌هاي بخش مسابقه سينماي معناگرا جشنواره فيلم فجر امسال است، عصر امروز پس از نمايش فيلم با حضور عوامل آن در سينما فلسطين برگزار شد.
رسول صدرعاملي در اين نشست با حضور حامد بهداد، فرج حيدري و كامبوزيا پرتوي گفت: فضاي روشنفكري قلابي به تو مي‌گويد برو به سمت مضامين تند و تيز، ملتهب، بحراني و... در صورتي كه من ديدم مردم زندگي طبيعي خود را دارند و ما به آن توجه نداريم.
وي افزود: هميشه تعداد زيادي از مردم به زيارت اماكن مذهبي مي‌روند و اين خود از اهميت زيادي برخوردار است. سال گذشته با توجه به اين موضوع "شب" را ساختم كه البته بعضي‌ها خوششان آمد و برخي ديگر آن را نقد كردند. اميدوارم پس از اكران عمومي اين فيلم و ديدن نوع بازخوردها سومين بخش اين كار را تقديمتان مي‌كنم.
بهداد بازيگر نقش حميد در ادامه اين نشست گفت: همه اين فيلم براي احساس و حال و هواي زيارت است. البته بماند كه من بچه همان شهر هستم. من تمام پاسخم را درباره اين فيلم نمي‌توانم در كلمات بگويم و فقط دستانم را بالا مي‌گيرم و مي‌گويم اين بود.
حيدري فيلمبردار فيلم نيز ادامه داد: من اين فيلم و "ولايت عشق" را با عشق كار كردم كه البته عشقم در اين كار نشست. كار در آستان قدس رضوي محدوديت‌هايي دارد كه جلوي كار شما را مي‌گيرد و شرايط را سخت مي‌كند. اميدوارم مسئولين حرم فضايي ايجاد كنند تا كساني كه مي‌خواهند در اين ارتباط فيلم بسازند بتوانند با شرايط بهتر كار كنند.
پرتوي فيلمنامه‌نويس فيلم درباره شكل‌گيري اين كار گفت: اين كار فرصتي خوب براي كار بود تا بتوانيم "ده فرمان" خودمان را بسازيم و حالا افسوس مي‌خورم. اين كار ابتدا 14 قصه بود. ما مي‌توانستيم با اين قصه‌ها مانند "ده فرمان" به ماوراي ذهنمان بپردازيم. اميدوارم اين كار ادامه پيدا كند.
صدرعاملي افزود: 9 قصه درباره اين موضوع نوشته شده و 9 فيلمنامه نيز در سه سال شكل گرفت. به شدت روي اين فيلمنامه‌ها كار شده است. اين لحن فيلمسازي را خطراتي تهديد مي‌كند. زيرا ما ممكن است با كوچكترين اشتباه به مرز خرافه نزديك شويم يا حتي در زوايه تقابل با اين موضوع قرار بگيريم. به همين دليل ما سفرهاي زيادي به شهر مشهد انجام داديم.
پرتوي نيز در اين باره توضيح داد: قرار بود اين موضوع 14 قسمت يك سريال باشد. وقتي فيلمنامه‌ها به تلويزيون داده شد شورا عنوان كرد كه بهتر است هر كدام به صورت يك فيلم ديده شود. من كارها را آنقدر كوتاه نديدم و قرار نبود آن را آنقدر كش دهيم تا به فليم بلند برسيم. ما حتي براي طولاني كردن قصه‌ها آن را بازنويسي نكرديم.
صدرعاملي افزود: توليد اين فيلم حتما به افكار و عقايدم نزديك بوده كه سراغ آن رفتم. تحربه اين سه‌گانه بسار دشوار بود. روز اول فيلمبرداري اول ماه رمضان و پايان آن عيد فطر بود. برخلاف فيلم "شب" اين كار در روز مي‌گذرد و شرايطي سخت داشتيم. بايد حوصله خودمان را زيادتر كنيم. اين آثار سفارشي هست اما سفارشي ساخته نشده است.
"هر شب تنهايي" صدرعاملي‌ و "سوپر استار" تهمينه ميلاني فيلم‌هاي ايراني بخش در جستجوي حقيقت - مسابقه سينماي معناگرا جشنواره فيلم فجر امسال هستند. در اين بخش از جشنواره همچنين 11 فيلم خارجي از 11 كشور پخش مي‌شود.
فيلم‌هاي بخش بين‌الملل بيست و هفتمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر از 11 تا 15 بهمن ماه در تهران به نمايش در مي‌آيد.

جمعه|ا|11|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن