تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821277140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

منتقدان چه نظري درباره فيلم‌هاي تازه اكران‌شده دارند؟ / يك فيلم علمي تخيلي پيشتاز است + عكس و جدول


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاين: منتقدان چه نظري درباره فيلم‌هاي تازه اكران‌شده دارند؟ / يك فيلم علمي تخيلي پيشتاز است + عكس و جدول
سينما - تريلر علمي تخيلي «وقايع‌نگاري» در ميان فيلم‌هاي تازه اكران‌شده بيش از همه مورد توجه منتقدان سينما قرار گرفته است.


به گزارش خبرآنلاين، اين فيلم كه از روز جمعه در سينماهاي آمريكاي شمالي اكران شده داستان سه دوست دبيرستاني است كه پس از يك كشف غيرمنتظره در جنگل، قدرت فراطبيعي پيدا مي‌كنند، هرچند با اين كشف زندگي‌شان از كنترل خارج مي‌شود.

«وقايع‌نگاري» («Chronicle») را جاش ترانك كارگرداني كرده و مايكل بي. جردن، مايكل كلي و الكس راسل در آن بازي مي‌كنند.

كريستي ليماير منتقد اسوشيتدپرس به اين فيلم سه ستاره از چهار ستاره داد و درباره آن نوشت: «اين فيلم تا حد زيادي وامدار فيلم «پروژه جادوگر بلر» است، بخشي از جنبه‌هاي زيبايي‌شناختي و فضاي فيلم «كلاورفيلد» را دارد و همان ايده‌هاي فلسفي درباره بار قدرت را كه مبناي سري فيلم‌هاي «افراد ايكس» است، مورد كند و كاو قرار مي‌دهد. با اين حال، آن قدر انرژي و خلاقيت دارد كه يك سرگرمي مهيج در نوع خود باشد.»

درام «معجزه بزرگ» ساخته كن كواپيس ديگر فيلمي است كه از اين هفته در سينماها اكران شده است.

داستان اين فيلم كه بر مبناي رويدادي واقعي ساخته شده، سال 1988 در شهري كوچك در آلاسكا روي مي‌دهد و درباره يك گزارشگر و دوستش است كه براي نجات يك خانواده‌ نهنگ خاكستري كه زير يخ‌هاي قطب شمال گرفتار شده‌اند، وارد عمل مي‌شوند.

درو باريمور، جان كراسينسكي و جان پينگاياك در «معجزه بزرگ» بازي مي‌كنند.

ليماير به اين فيلم دو و نيم ستاره داد و از آن به عنوان «فيلمي خانوادگي كه با ديدن آن حس خوب در تماشاگر ايجاد مي‌شود» ياد كرد.

از سوي ديگر، منتقدان سينما به شدت به «دبليو. اي.» تازه‌ترين تجربه كارگرداني مدونا، خواننده پاپ تاختند.

اين فيلم با بازي جيمز دارسي و آندره‌آ رايزبورو، داستان رابطه جنجالي ادوارد هشتم پادشاه بريتانيا با واليس سيمپسن زن بيوه آمريكايي است كه از نگاه يك نيويوركي تنها در دوران معاصر (با بازي ابي كورنيش) روايت مي‌شود.

«دبليو. اي.» اولين بار در دنيا سپتامبر پيش در بخش خارج از مسابقه جشنواره ونيز روي پرده رفت.

ديويد جرمين نويسنده آسوشيتدپرس درباره اين فيلم نوشت: «اين فيلمي با طراحي ضعيف، سازمان‌دهي ناشيانه و ضرب‌آهنگ يكنواخت است.» او به «دبليو. اي.» يك و نيم ستاره داده است.

فيلم بريتانيايي «فهرست قتل» ساخته بن ويتلي ديگر فيلمي است كه اين هفته در آمريكاي شمالي روي پرده رفته است. نيل ماسكل، ميانا برنينگ و هري سيمپسن در اين فيلم بازي مي‌كنند.

داستان درباره يك قاتل حرفه‌اي است كه يك سال پس از يك ماموريت ناموفق ماموريت پيدا مي‌كند در قبال يك دستمزد زياد سه نفر را به قتل برساند. چيزي كه ابتدا يك ماموريت ساده جلوه مي‌كند، در ادامه قاتل را به دل تاريكي فرو مي‌برد. متوسط آرا مثبت منتقدان به «فهرست قتل» 71 درصد است.

تريلر ترسناك «مديران مهمان‌سرا» به كارگرداني تي وست هم از جمعه به نمايش درآمده است. سارا پكستن، پت هيلي و كلي مگيليس در اين فيلم بازي مي‌كنند.

داستان درباره دو كارمند مهمان‌سرا يانكي پدلار است كه همزمان با از راه رسيدن مهمانان قديمي مي‌كوشند از گذشته اسرارآميز اين مهمان‌سرا سر دربياورند. 68.5 درصد آرا منتقدان سينما به اين فيلم مثبت است.

تريلر ترسناك و گوتيك «زن سياهپوش» با بازي دانيل رادكليف ستاره سري فيلم‌هاي «هري پاتر» و جنت مك‌تير نيز از جمعه روي پرده رفته است.

اين فيلم را جيمز واتكينز بر مبناي فيلمنامه‌اي از جين گلدمن و بر اساس كتاب سوزان هيل كارگرداني كرده است.

رادكليف در «زن سياهپوش» نقش آرتور كيپس وكيلي جوان را دارد كه براي بررسي اسناد موكل درگذشته‌اش به منطقه‌اي دورافتاده در بريتانيا سفر مي‌كند. كيپس به زودي به نكاتي هولناك درمورد خانه و دهكده پي مي‌برد و مي‌كوشد راز آن را فاش كند. 63.3 درصد آرا منتقدان به فيلم مثبت است.

جدول زير بر اساس درصد نقدهاي مثبت نوشته‌شده بر فيلم‌ها در سه وبسايت سينمايي تنظيم شده كه تا عصر جمعه را دربرمي‌گيرد.

نام فيلم و كارگردان

Metacritic

Movie Review Intelligence

Rotten Tomatoes

متوسط

«وقايع‌نگاري»، جاش ترانك

70

70.1

86

75.4

«فهرست قتل»، بن ويتلي

66

72

75

71

«مديران مهمان‌سرا»، تي وست

64

69.4

72

68.5

«معجزه بزرگ»، كن كواپيس

64

63

68

65

«زن سياه‌پوش»، جيمز واتكينز

62

65.9

62

63.3

«دبليو. اي.»، مدونا

33

31.8

17

27.3

اسوشيتدپرس / 3 فوريه / ترجمه: علي افتخاري

شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاين]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن