تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821262269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه علمي


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اخبار كوتاه علمي
تهران - برپايي اولين دوره آموزشي‌ سيستم هاي ضد شعله غيرفعال ، نشست تخصصي مهندسي ژنتيك و ايمني زيستي و دوره آموزشي اصول نظري و عملي چسبندگي عناوين برخي از خبرهاي كوتاه علمي هستند .


***برپايي اولين دوره آموزشي‌ سيستم هاي ضد شعله غيرفعال

" شروين احمدي " مدير ارتباط با صنعت و مراكز علمي پژوهشگاه پليمر و پتروشيمي ايران روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار علمي ايرنا گفت: دوره آموزشي سيستم هاي ضدشعله غيرفعال در اول اسفندماه در پژوهشگاه پليمر برگزار مي شود و موضوعاتي همچون " آتش و عوامل موثر بر ايجاد و توسعه " ، " پليمرها و آتش " ، " استانداردهاي مربوط به مقاومت مصالح و مواد پليمري در برابر حريق " و " تقابل ميان پايداري سازه و حريق " از جمله محورهاي اين دوره آموزشي است.

*** برگزاري نشست تخصصي مهندسي ژنتيك و ايمني زيستي در17 بهمن ماه

نشست تخصصي مهندسي ژنتيك و ايمني زيستي 17 بهمن ماه در مركز تحقيقات استراتژيك برگزار مي شود.

به گزارش مركز اطلاعات بيوتكنولوژي ايران (IRBIC)، اين نشست توسط انجمن ايمني زيستي ايران، مركز تحقيقات استراتژيك ايران و مركز اطلاعات بيوتكنولوژي ايران برپا مي‌شود.

قرار است پروفسور" شو " از چين براي حضور در اين نشست و همچنين تدريس در كارگاه مهندسي ژنتيك و ايمني زيستي به ايران بيايد.

پروفسور شو از دانشمندان صاحب نظر در حوزه مهندسي ژنتيك و ايمني زيستي و داراي 13 كتاب و 90 مقاله در حوزه‌هاي تنوع‌زيستي، مديريت و ارزيابي خطر محصولات تراريخته و مهندسي ژنتيك است.

*** نخستين دوره آموزشي اصول نظري و عملي چسبندگي برگزار مي شود

نخستين دوره آموزشي‌ ‌‌تخصصي اصول نظري و عملي چسبندگي هفتم و هشتم اسفندماه امسال در پژوهشگاه پليمر و پتروشيمي ايران برگزار مي شود.

" سلوي فرهنگ زاده " مسئول آموزش صنعتي پژوهشگاه پليمر و پتروشيمي ايران در اين مورد گفت: اين دوره آموزشي با محورهاي همچون " مفاهيم و تعاريف حوزه چسب و ترشوندگي سطح " ، " روش هاي آماده سازي سطح و فنون مطالعه آن " ، " فرمول بندي و روش هاي استفاده از چسب ها " ، " طراحي انواع اتصال و انتخاب چسب مناسب" و " آزمون هاي چسبندگي و تعيين خواص چسب ها " برگزار مي شود.

*** امضاي تفاهم نامه بين سازمان پژوهشها و سازمان تحقيقات، آموزش و ترويج كشاورزي

به گزارش روابط عمومي سازمان پژوهش هاي علمي و صنعتي ايران ، همزمان با دهه مبارك فجر، در راستاي برقراري همكاري و هماهنگي بين مراكز پژوهشي و علمي ، ايجاد هم‌افزايي در توان علمي و اجرايي و تبادل تجربيات و اطلاعات ، جلسه هم‌انديشي و همكاري علمي و اجرايي بين سازمان پژوهش هاي علمي و صنعتي ايران و سازمان تحقيقات، آموزش و ترويج كشاورزي برگزار شد.

دراين نشست كه با حضور " احمد اكبري " معاون وزير علوم ، تحقيقات و فناوري و رييس سازمان پژوهشها و " جهانگير پرهمت " رييس سازمان تحقيقات، آموزش و ترويج كشاورزي برگزار شد، دو طرف تفاهم نامه مشتركي در خصوص موضوعاتي چون برگزاري دوره‌هاي تحصيلات تكميلي مشترك، انتشار نشريات تخصصي علمي – تخصصي، برگزاري همايش‌هاي مشترك در زمينه كشاورزي و ارتقاي سطح فناوري امضا كردند .

علمي **9014**9023** 1581

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30797903

شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن