تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821296115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار زنان در 7 روز:ايجاد دهكده جهاني براي اشتغال زنان/ تشكيل شبكه اجتماعي عفاف و حجاب بين‌المللي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار زنان در 7 روز:ايجاد دهكده جهاني براي اشتغال زنان/ تشكيل شبكه اجتماعي عفاف و حجاب بين‌المللي
ايجاد دهكده جهاني براي اشتغال زنان/ تشكيل شبكه اجتماعي عفاف و حجاب بين‌المللي
ايجاد دهكده جهاني براي اشتغال زنان، تدوين طرح پيشگيري از بحران اعتياد در آرايشگاهها، تشكيل شبكه اجتماعي عفاف و حجاب در سطح بين المللي، احتمال تشكيل اولين ستاد زن و خانواده در ايام دهه فجر و تدوين برنامه پيشرفت زنان ايراني از مهمترين اخبار حوزه زنان اين هفته بود.

به گزارش خبرنگار مهر، اين هفته حوزه زنان و خانواده پراز وعده هايي است كه درصورت محقق شدن، زنان از وضعيت اجتماعي بهتري برخوردارمي شوند. پروين هدايتي معاون سرمايه هاي اجتماعي مركز امور زنان و خانواده رياست جمهوري در آغاز هفته از ايجاد دهكده ايراني با همكاري مركز امور زنان و خانواده رياست جمهوري و سازمان صنايع دستي خبر داد و گفت: در حال حاضر به شكل خاص استان تهران و شهرستان هاي اطراف تهران هدف گذاري شده است. همچنين ايجاد مراكز فروش محصولات تعاوني ها و در نظر گرفتن فضاي دائمي به عنوان بازارچه هاي محل فروش از ديگر برنامه هاي اين مركز است.

از بررسي بحث امنيت زنان و كودكان با همكاري وزارت كشور

رئيس مركز امور زنان و خانواده رياست جمهوري از بررسي بحث امنيت زنان و كودكان با همكاري وزارت رفاه و مركز امور زنان از طرف وزارت كشور خبر داد.

مريم مجتهدزاده در خصوص سند ملي زنان و كودكان با بيان اينكه اين بحث شامل ماده 227 برنامه پنجم توسعه است، گفت: بحث امنيت زنان و كودكان با همكاري وزارت رفاه و مركز امور زنان از طرف وزارت كشور در حال انجام است.

وي افزود: مسئولاني كه در امور حقوقي و كارشناس قوه قضائيه هستند به طور جدي وارد اين موضوع شده و به شكل تطبيقي تمامي قوانين كشورهاي دنيا را با شرع تطبيق داده اند.

تدوين طرح پيشگيري از بحران اعتياد در آرايشگاه ها

زهرا سجادي ،معاون خانواده مركز امور زنان و خانواده رياست جمهوري از طرح پيشگيري از بحران اعتياد در آرايشگاه ها خبر داد و گفت: امور زنان با همكاري سازمان بهزيستي طرح پيشگيري از سوء مصرف مواد در آرايشگاه‌هاي زنانه و سالن هاي ورزشي بانوان را طراحي كرده است كه بر اين اساس بروشور و سي‌دي‌هاي خاصي در آرايشگاه‌هاي زنانه استان تهران براي هشدار به زنان توزيع مي‌شود.

تشكيل شبكه اجتماعي عفاف و حجاب در سطح بين المللي

مينو اصلاني بسيج جامعه زنان گفت: به زودي شبكه اجتماعي عفاف و حجاب در سطح بين المللي تشكيل مي‌شود.
او همچنين از تجليل از طلايه داران عفاف و حجاب خبرداد و گفته است: اين همايش روز 17 بهمن ماه مصادف با روز «زن و انقلاب اسلامي» برگزار مي‌شود.

احتمال تشكيل اولين ستاد زن و خانواده در ايام دهه فجر

فريبا حاج علي، مسئول دبيرخانه ستاد ملي زن و خانواده از احتمال تشكيل اولين ستاد زن و خانواده در ايام دهه فجر با حضور رئيس جمهور خبر داد و گفت: مصوبات اين ستاد همانند مصوبات هيات دولت است و از قابليت ابلاغ به تمام دستگاههاي اجرايي برخوردار است.

تدوين برنامه پيشرفت زنان ايراني

مريم مجتهدزاده رييس مركز اموز زنان و خانواده رياست جمهوري در همايش بين المللي زنان برگزيده اديان آسماني خبر از تدوين برنامه پيشرفت زنان ايراني داد و گفت: در جهان امروز زنان از جايگاه اصلي و شايسه خود كه در پيام همه اديان الهي و در سيره و مشي الگوهاي انساني فاصله زيادي دارند ،نگرش مبتني بر افراط يا تفريط همچنين رويكرد ناقص هويت زنان همچنان تبعات سنگيني را براي آنان و كل جامعه جهاني به همراه دارد.

© 2003 Mehr News Agency .

پنجشنبه|ا|13|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن