تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816461504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آنچلوتي: نتيجه خوبي كسب كرديم / زامبروتا: از كسب امتياز كامل بسيار خوشحالم / كاكا: پاتو بازيكن خارق العاده اي است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: آنچلوتي: نتيجه خوبي كسب كرديم / زامبروتا: از كسب امتياز كامل بسيار خوشحالم / كاكا: پاتو بازيكن خارق العاده اي است
سرمربي تيم آث ميلان بعد از پيروزي سه بر صفر مقابل تيم لاتزيو در چهارچوب رقابت هاي اسكوتو از كسب اين نتيجه ابراز خرسندي كرد و زامبروتا بازيكن تيم آث ميلان از اينكه ميلان توانسته در اين مسابقه با كسب امتياز كامل خود را به پله اول نزديك كند ابراز رضايت كرد و ريكي كاكا هافبك برزيلي ميلان هم عملكرد الكساندر پاتو را بسيار خوب ارزيابي كرد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري باشگاه آث ميلان، كارلو آنچلوتي سر مربي تيم آث ميلان بعد از پيروزي سه بر صفر مقابل تيم لاتزيو در چارچوب رقابت سري A‌گفت: از اينكه توانستيم در مسابقه اي به اين مهمي امتياز كامل را كسب كرده و با قدرت هر چه تمام تر در مقابل حريف ظاهر شويم بسيار خوشحال بوده و احساس رضايت بالايي دارم.

وي افزود: در شروع مسابقه تيم لاتزيو دردسرهاي زيادي براي ما ايجاد كرده و باعث شد تا كمي دچار مشكل شويم،‌ اما بعد از بازگشت مدت زماني توانستيم به روند حاكم بر مسابقه مسلط شده و با قدرت بالايي در مقابل حريف ظاهر شده و خود را به عنوان تيم مطرح ميدان معرفي كنيم.

آنچلوتي تصريح كرد: عملكرد ديويد بكهام هم در اين مسابقه مطابق آنچه كه تصور مي كردم بسيار جالب توجه بود،‌ او در اين چند هفته اخير به يك بازيكن بزرگ و غير قابل تصور تبديل شده و توانسته به هماهنگي بسيار بالايي با ديگر بازيكنان دست يابد.

وي خاطر نشان كرد: اما در اين مسابقه به نظر من بونرا بهترين بازيكن حاضر در ميدان بوده زيرا كه او چند روز قبل از مسابقه مريض بود اما عملكرد خوب و جالب توجهي در اين مسابقه داشت.

***زامبروتا: مسابقه بزرگي را پشت سر گذاشتيم

جان لوكازامبروتا بعد از پيروزي مقابل تيم لاتزيو گفت: مسابقه بسيار سختي بود و خوشحالم كه توانستيم با قدرت بسيار بالا حريف بزرگي چون لاتزيو را پشت سر بگذاريم. حالا با كسب سه امتياز كامل اين مسابقه توانستيم خود را بيشتر از قبل به صدر جدول رده بندي نزديك كرده و فاصله خود را با نرآنرويها كمتر كنيم.

وي افزود: تنها مشكلي كه در اين مسابقه وجود داشت اين بود كه ما در نيمه اول بازي آن طور كه شايسته بود نتوانستيم ظاهر شده و قدرت خود را به نمايش بگذاريم اما بعد از استراحت بين دو نيمه شرايط برايمان خيلي خوب شده و باعث شد تا بتوانيم تيم برتر حاضر در ميدان باشيم.

زامبروتا تصريح كرد: كسب اين پيروزي براي ما بسيار پر اهميت بود زيرا روسونريها قبل از بازي خود را به طور كلي از لحاظ رواني آماده كرده بودند و همين روحيه بسيار خوب و طرز فكر درست بود كه توانست به طور كلي عملكرد تاكتيكي و تكنيكي تيم را تحت شعاع قرار داده و پيروزي را براي ما به همراه آورد.

وي خاطر نشان كرد: عملكرد خوب روسونريها نشانه بسيار خوبي براي ما بود و باعث شد تا شرايط براي كسب پيروزي هاي بيشتر در آينده نزديكتر براي ميلان زودتر از حد تصور ديگران فراهم شود.

****كاكا: پاتو يك فوتباليست خارق العاده است.

ريكي كاكا هافبك برزيلي تيم آث ميلان هم بعد از پيروزي سه بر صفر مقابل تيم لاتزيو گفت: شب بسيار خوبي را پشت سر گذاشتيم و خوشحاليم كه توانستيم در مقابل ميلان با موفقيت هر چه تمامتر ظاهر شده و امتياز كامل را از آن خود كنيم.

وي افزود: عملكرد الكساندر پاتو و ديويد بكهام در اين بازي خارق العاده بود آنها با هماهنگي بسيار خوبي به پيش رفته و نشان دادند كه اگر در شرايط ايده آل باشند مي توانند براي هر حريفي دردسرساز باشند و ايجاد مشكل كنند.

كاكا تصريح كرد:‌پاتو ثابت كرده كه بازيكن با هوشي است و مي تواند با گذشت زمان قدرت بسيار بالايي به پيش رفته و زودتر از حد تصور ديگران به يك ستاره تبديل شود.

او هر روز بهتر از روز گذشته مي شود و خوشحالم كه با ستاره بزرگي چون او هماهنگ هستم و مي توانم با قدرت بالاتري در مقابل حريفان حاضر در ميلان به ميدان رفته و براي رسيدن به اهداف مورد نظر روساي باشگاه تلاش كنم.

دوشنبه|ا|14|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن