تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821261180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خدمات رساني ويژه اتوبوسراني به مناسبت روز 12 بهمن ماه خبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: خدمات رساني ويژه اتوبوسراني به مناسبت روز 12 بهمن ماه خبرگزاري موج -


۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۶ب.ظ)

خدمات رساني ويژه اتوبوسراني به مناسبت روز 12 بهمن ماه
خبرگزاري موج - مديرعامل شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه از خدمات رساني ويژه ناوگان اتوبوسراني به مناسبت روز 12 بهمن ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاري موج، شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه طي اطلاعيه اي اعلام كرد: به مناسبت ايام خجسته سالگرد انقلاب پر شكوه اسلامي و جهت عزيمت شهروندان به حرم مطهر حضرت امام خميني(ره) در روز 12 بهمن ماه، اتوبوسراني به صورت رايگان به زائران خدمات رساني خواهند كرد.
براساس اين گزارش از اولين ساعات روز 12 بهمن ماه ناوگان شركت واحد با استقرار در ميادين و پايانه هاي مهم نسبت به خدمات رساني به شهروندان اقدام خواهند كرد.
گفتني است محل استقرار اتوبوسهاي شركت واحد به اين شرح خواهد بود:
پايانه خاوران- ميدان خراسان- شهرك شهيد بروجردي- ميدان راه آهن- ميدان محمديه- پايانه شهيد سروري- سه راه آذري- شهرك وليعصر- شادآباد- خليج فارس- ميدان انقلاب اسلامي- ميدان آزادي- شهرك شهيد باقري- فلكه دوم صادقيه- دولت آباد- مترو شهرري- پايانه تجريش- شهرك شهيد محلاتي- ميدان رسالت- فلكه دوم تهران پارس.
به گفته مهندس سنندجي مدير عامل شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه به تعداد كافي اتوبوس در نظر گرفته شده تا جابجائي شركت كنندگان در داخل محوطه بهشت زهرا از جمله قطعه 24و مزار شهداي گرانقدر و ساير اماكن به سهولت انجام شود.
وي افزود: برنامه ريزي لازم به عمل آمده تا نياز مساجد و پايگاههاي بسيج ضمن هماهنگي با شوراي تبليغات اسلامي تأمين شود. همچنين اتوبوسهاي شركت واحد با استقرار در پاركينگ شمالي حرم مطهر نسبت به انتقال شهروندان به مبادي اوليه اقدام خواهند كرد.

يکشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن