تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821211424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حضور انبوه و پرشور كاروان‌هاي راهيان نور استان تهران در مناطق عملياتي دفاع مقدس


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: حضور انبوه و پرشور كاروان‌هاي راهيان نور استان تهران در مناطق عملياتي دفاع مقدس


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و حماسه

همزمان با ايام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامي، كاروان‌هاي راهيان نور استان تهران حضور پرشور و حماسي درمناطق عملياتي استان خوزستان دارند.

به گزاش ايسنا از ستاد خبري هيئت امناي يادمان شهداي شلمچه، حضور پرشور اين كاروان‌ها كه دانش‌آموزان و دانشجويان دختر در بين آنها از اكثريت قابل توجهي برخوردار هستند در تمامي مناطق عملياتي استان خوزستان به ويژه دهلاويه، طلائيه، شلمچه و اروند به چشم مي‌خورد.

كاروان راهيان نور خواهران دانشجوي دانشگاه علوم پزشكي تهران در قالب يك كاروان 300نفره، كاروان برادران بسيج محلات هشتگرد شامل 1200 نفر، كاروان يك هزار نفري دختران شهدا و جانبازان استان تهران، كاروان راهيان نور1350 نفري دبيرستان‌هاي خواهران شهرري تهران و جمعي از بسيجيان بخش اداري شهرستان كرج به همراه كاروان بسيجيان وزارت امور خارجه با حضور در كنار مزار شهيدان گمنام يادمان‌هاي دفاع مقدس استان خوزستان با آرمان‌هاي انقلاب اسلامي در سي‌امين فجر و بهار آزادي تجديد ميثاق كرده و از نزديك با رشادت‌هاي رزمندگان اسلام، شهيدان و ايثارگران در حماسه دفاع مقدس و در راه پاسداري از انقلاب اسلامي آشنا شدند.

همچنين يك هزار نفر از دختران بسيج دانش‌آموزي دشت آزادگان با حضور در يادمان دهلاويه، محل شهادت شهيد دكتر مصطفي چمران، ضمن اداي احترام به مقام شهيد گمنام اين يادمان، سي‌امين سالگرد انقلاب اسلامي را گرامي داشتند.

كاروان راهيان نور فرزندان شهداء و جانبازان استان خراسان شمالي نيز زائر سرزمين‌هاي نور خوزستان شدند و مزار شهيدان مناطق عملياتي خوزستان را عطرافشان و گلباران كردند.

شنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن