تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803682783




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ميز خبر


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: ميز خبر
پيشنهاد به آمريكا و غرب؛ به جاي تحريم،با پيشنهاد هاي جذاب ايران را به مذاكره دعوت كنيد

رييس پيشين بازرسان تسليحات هسته اي سازمان ملل متحد،به آمريكا و اتحاديه اروپا توصيه كرد كه به جاي اعمال تحريم هاي مختلف عليه ايران، با ارائه پيشنهادهاي گوناگون و جذاب ايران را به مذاكره و گفت و گو دعوت كنند.به گزارش ايرنا،"هانس بليكس" كه سابقه مسووليت آژانس بين المللي انژي اتمي را نيز در كارنامه ديپلماتيك خود دارد، در مصاحبه با راديوي " دويچلند فونك" گفت: برخلاف آنچه رسانه ها اعلام مي كنند، امكانات ديپلماتيك در موضوع هسته اي ايران، هنوز به سر نرسيده است و مي توان از راه مذاكره به نتيجه رسيد.

وي در همين زمينه با بيان اينكه مذاكره با تهديد و ارعاب راه به جايي نخواهد برد، تاكيد كرد: اگر آمريكا و غرب با تهديد به تحريم‌ها و اعمال فشار بدنبال كشاندن ايران به پاي ميز مذاكره باشند، نه تنها كاري از پيش نخواهند برد بلكه اوضاع را پيچيده‌تر مي‌كنند. رييس سابق گروه بازرسان هسته اي سازمان ملل متحد در همين زمينه به وجود سلاح هاي اتمي در زرادخانه هاي اسرائيل اشاره كرد و گفت: آمريكا و غرب ابتدا بايد اسرائيل را در اين زمينه مورد بازخواست قرار دهند و از او بخواهند سلاح هاي اتمي خود را مورد استفاده قرار ندهد، بعد از ايران بخواهند كه فعاليت هسته اي خود و همچنين فرايند غني سازي را متوقف كند.

انتقاد نامزد جمهوري خواه از استقرار ناوهاي آمريكا در تنگه هرمز

"ران پال" يكي از نامزدهاي جمهوريخواه انتخابات رياست جمهوري آمريكا با انتقاد دوباره از سياست دولت واشنگتن در قبال ايران ؤ حضور ناوهاي اين كشور در تنگه هرمز و خليج فارس گفت كه آمريكا هم اكنون با محاصره دريايي ايران جنگ را با اين كشور آغاز كرده است. به گزارش عصر ايران ، ران پال كه تنها نامزد جمهوريخواه مخالف جنگ و تشديد تنش با ايران است در مناظره شبكه تلويزيوني " ان بي سي " آمريكا با اشاره به موضوع تهديد ايران به بستن تنگه هرمز گفت : " ما ايران را محاصره كرده ايم . تصور كنيد اگر كشوري آمريكا را در خليج مكزيك محاصره كند واكنش ما به آن چه خواهد بود؟ وي افزود: " اقدام ما در محاصره ايران در تنگه هرمز يك عمل جنگي است و تهديد ايران به بستن تنگه هرمز در واقع واكنشي است به اين اقدام جنگي ما . از سوي ديگر من فكر مي كنم ايران تنگه هرمز را هيچ گاه نبندد چون اين اقدام به نفع اين كشور نيست و آنها بيش از ما به باز بودن اين تنگه علاقه مندند.

سناي آمريكا تحريم‌هاي جديدي را عليه ايران آماده مي‌كند

كميته امور بانكي سنا قصد دارد روز پنجشنبه طرحي را كه شامل تحريم‌هاي اقتصادي بيشتر عليه ايران مي‌شود به راي بگذارد. به گزارش ايسنا، خبرگزاري رويترز به نقل از اعضاي كميته‌ي امور بانكي سنا گزارش داد كه انتظار مي‌رود اين كميته روز پنجشنبه به طرحي قانوني راي دهد كه تحريم‌هاي اقتصادي بيشتري را بر ايران اعمال مي‌كند. قانونگذاران آمريكايي درصدد هستند با كاهش درآمد نفتي ايران و به اميد منصرف كردن تهران از دنبال كردن برنامه‌ي هسته‌يي فشار بر ايران را افزايش دهند. در اعلاميه اعضاي اين كميته به جزييات طرح قانوني مذكور اشاره‌اي نشده و تاكيد شده است كه جزييات در روزهاي آينده منتشر خواهد شد. بر اساس بيانيه‌ي سناتور تيم جانسون رئيس كميته‌ي امور بانكي سنا اين طرح قانوني از حمايت هر دو حزب دموكرات و جمهوري‌خواه برخوردار است. در ميان بندهاي اين طرح بنا به گفته‌ي قانون‌گذاران مي‌توان به بندهايي اشاره كرد كه به تحريم‌ شركت ملي نفتكش ايران و شركت ملي نفت ايران مي‌پردازد. ديگر بندها شركت‌هاي خارجي را كه نفت شركت‌هاي وابسته به سپاه پاسداران را خريداري كنند تحريم خواهد كرد.

مخالفت روسيه با طرح كناره‌گيري اسد

يك مقام انگليسي در گفتگو با يك روزنامه عربي اظهار داشت: روسيه با هرگونه قطعنامه يا طرحي كه در آن به كناره گيري اسد اشاره شده باشد، مخالفت خواهد كرد. به گزارش مهر، يك ديپلمات انگليسي مطلع به تحولات اخير در شوراي امنيت درباره سوريه به روزنامه الشرق الاوسط گفت: نماينده روسيه در شوراي امنيت نسبت به صدور هر گونه قطعنامه اي عليه سوريه كه در آن از مشاورت اتحاديه عرب (بر مبناي طرح اخير آنها) استفاده شود ابراز نگراني كرده است. وي تاكيد كرد: مسكو هم اكنون رهبري جريان مخالفت با گنجاندن هرگونه عبارتي در زمينه كناره گيري اسد از قدرت را برعهده دارد و دور از ذهن است كه با اين وضعيت تا يك هفته ديگر قطعنامه اي براي مبناي طرح غربي عربي درباره سوريه تصويب شود. اين مقام انگليسي با اشاره به جلسات حاشيه اي در شوراي امنيت عليه سوريه افزود: هم اكنون هيئت نمايندگي انگليس، فرانسه و آلمان نشستهاي ديپلماتيك متعددي با كشورهاي عضو اتحاديه عرب و به ويژه قطر و مغرب برگزار مي كنند. خاطر نشان مي شود مقامات مسكو اخيرا با پيش نويس قطعنامه اي كه درباره سوريه تهيه شده بود مخالفت كردند و تاكيد دارند اوضاع اين كشور بايد با تفاهم و گفتگوي جريانهاي داخلي حل شود.

شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن