تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820393142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ديدارهاي جداگانه سفير جديد سنگاپور و رييس جديد دفتر منطقه‌يي سازمان بهداشت جهاني با صالحي


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: ديدارهاي جداگانه سفير جديد سنگاپور و رييس جديد دفتر منطقه‌يي سازمان بهداشت جهاني با صالحي
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي خارجي - ايران

سفير جديد سنگاپو در تهران و هم‌چنين رييس جديد مركز منطقه‌يي سازمان بهداشت جهاني عصر شنبه به صورت جداگانه با دكتر علي‌اكبر صالحي، وزير امور خارجه كشورمان ديدار و گفت‌وگو كردند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، وزير امور خارجه در ديدار دكتر الوان، رييس جديد مركز منطقه مديترانه شرقي سازمان بهداشت جهاني (WTO) با خوشامدگويي به وي و تبريك انتصابش به اين سمت ابراز اميدواري كرد در دوره مديريت وي بر اين مركز شاهد بسط و توسعه تعامل و همكاري‌هاي سازنده بين كشورمان و سازمان بهداشت جهاني باشيم.

صالحي در اين ديدار با اشاره به توانمندي‌ها و دستاوردهاي علمي و فن‌آوري كشورمان در عرصه بهداشتي و درماني و به‌ويژه تجربيات ارزشمند ايران در ارتقاي سطح بهداشت و درمان و مبارزه با بيماري‌هاي مختلف در داخل ايران و همكاري‌هاي دوجانبه و چندجانبه در عرصه بهداشتي با كشورهاي مختلف منطقه از جمله عراق، افغانستان و پاكستان، آمادگي كشورمان را براي تداوم و تقويت اين همكاري‌ها و تبادل تجربيات با سازمان بهداشت جهاني اعلام كرد.

الوان، رييس جديد و عراقي مركز منطقه مديترانه شرقي سازمان بهداشت جهاني (WTO) نيز در اين ديدار ضمن تقدير و تشكر از حسن استقبال وزير امور خارجه و تاكيد بر نقش مهم و تاثيرگذار ايران در تامين و تقويت بهداشت و سلامت كشورهاي منطقه، خواستار تقويت حمايت‌هاي ديپلماتيك ايران در عرصه منطقه‌يي براي تحقق اهداف سازمان بهداشت جهاني جهت ارتقاي سطح بهداشت و سلامت كشورهاي منطقه شد.

وزير امور خارجه هم‌چنين در ديدار جو تاي سو، سفير جديد ترددي سنگاپور در كشورمان با ابراز خرسندي و خيرمقدم به وي و اشاره به جايگاه مهم اقتصادي و بازرگاني بندر سنگاپور در منطقه جنوب شرق آسيا ابراز اميدواري كرد در دوره ماموريت سفير جديد سنگاپور شاهد توسعه و گسترش بيش از پيش همه جانبه روابط بين تهران و سنگاپور از جمله در حوزه‌هاي اقتصادي و تجاري و هم‌چنين علمي و فن‌آوري باشيم.

جو تاي سو، سفير جديد سنگاپور نيز در اين ديدار ضمن تشكر از صالحي و ابلاغ سلام‌هاي وزير خارجه كشورش به وي، از پيشينه تاريخي و تمدني و فرهنگي ايران تجليل كرد و بر وجود ظرفيت‌هاي و زمينه‌هاي متنوع و متعدد براي توسعه روابط بين دو كشور تاكيد كرد.

انتهاي پيام

شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن