تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821287534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فيبرنوري سرمايه ملي است درحفظ سرمايه ملي كوشا باشيم


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: فيبرنوري سرمايه ملي است درحفظ سرمايه ملي كوشا باشيم


مديرعامل شركت مخابرات استان هرمزگان با گراميداشت سي‌امين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي گفت: به همين مناسبت 32 پروژه مخابراتي در قالب 209 طرح با اعتبار يكصد و 57 ميليارد ريال در هرمزگان به بهره‌برداري مي‌رسد.

مهندس محمدرضا توكلي افزود: اين پروژه‌ها در شهرهاي بندرعباس، بندرلنگه، بستك، ميناب، قشم، پارسيان، حاجي‌آباد، جاسك، كيش، خمير و رودان به بهره‌برداري مي‌رسد.

وي اين 32 پروژه را شامل، نصب و راه‌اندازي 34 سوئيچ ثابت به ظرفيت 8 هزار و 324 شماره، تاسيس و توسعه 11 سايت ديتا، تاسيس66 دفتر ICT روستايي، تاسيس 7 كافوي نوري به ظرفيت 1470 شماره، نصب و راه‌اندازي 16 سايت WLL-GSM با ظرفيت 6650 شماره و 19 ريپيتر WLL-GSM، راه‌اندازي 55 سايت BTS تلفن همراه در سطح استان، توسعه BSC-WLL بندرعباس، فعال سازي شبكه GPRS در شبكه موبايل (بندرعباس – قشم، كيش، جزاير هرمز، ابوموسي و سيري) و راه‌اندازي (MSC)WLL بندرلنگه به ظرفيت 2 هزار شماره مي‌باشد.

وي با اشاره به رشد شاخصهاي مخابراتي هرمزگان در طول سي سال انقلاب اظهار داشت: در شركت مخابرات هرمزگان بعدازانقلاب اقدامات زيادي انجام شده به طوري كه تعداد مراكز تلفن قبل از انقلاب 3 مركز و هم‌اكنون اين شاخص به 369 مركز افزايش يافته است.

مهندس توكلي ادامه داد: قبل از انقلاب شماره‌هاي منصوبه در استان 6056 عدد و درحال حاضر به 507 هزار

و 652 شماره رسيده است و ضريب نفوذ تلفن ثابت قبل از انقلاب 91.O و هم اكنون به 396 هزار و 422 شماره افزايش يافته است.

مديرعامل شركت مخابرات هرمزگان افزود: با واگذاري 564 هزار و 453 تلفن همراه به هم استاني‌ها هم اينك از نرم كشوري واگذاري تلفن همراه بالاتر مي‌باشيم.

وي اظهار كرد: قبل از انقلاب در استام سايت WLL-GSM وجود نداشت اما درحال حاضر تعداد اين سايتها در استان به 168 سايت رسيده است.

وي با اشاره به روستاهاي داراي ارتباط مخابراتي در استان افزود: قبل از انقلاب 3 روستاي داراي ارتباط در استان وجود داشت كه هم‌اكنون اين روستاها به 1390 روستا افزايش پيدا كرده است و همچنين در قبل از انقلاب، شهر تحت پوشش تلفن همراه وجود نداشت كه درحال حاضر 26 شهر استان تحت پوشش تلفن همراه قرار دارند. وي تعداد سايت BTS در استان را 694 سايت عنوان كرد.

وي با بيان اهميت حفاظت از فيبرنوري گفت: فيبرنوري سرمايه ملي است پس بايد همگي در حفظ اين سرمايه ملي كوشا باشيم.

وي ادامه داد: تيرك‌هاي شناسايي نارنجي رنگ درجاده‌هاي استان هرمزگان، مسير فيبرنوري مي‌باشد. صدمه به آن موجب قطعي گسترده ارتباطات تلفن‌هاي ثابت و همراه اينترنت مي‌گردد.





دوشنبه|ا|21|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن