تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821234409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرويس جديد My Phone مايكروسافت براي تلفن‌هاي همراه


واضح آرشیو وب فارسی:همکاران سیستم: سرويس جديد My Phone مايكروسافت براي تلفن‌هاي همراه


Windows Mobile امكان مي‌دهد تا اطلاعات را بين گوشي خود و اينترنت رد و بدل كنند.
اين سرويس كه My Phone نام گرفته است، فضايي را براي كاربر ايجاد مي‌كند تا در آن بتواند اطلاعاتي نظير عكس‌ها، فايل‌هاي ويديويي، فايل‌هاي نوشتاري و زمان‌هاي مشخص شده در تقويم‌هاي ديجيتالي را ذخيره كند. در اين فضا كاربران مي‌توانند فايل‌هاي مورد نظر خود را با ديگر افراد به اشتراك بگذارند و يا اينكه اين سرويس را براي گرفتن نسخه پشتيبان از اطلاعات خود روي تلفن‌همراه به‌كار برند.
توضيحات مربوط به سرويس My Phone چند روز قبل براي نخستين بار در سايت getskybox.com منتشر شد، اما مايكروسافت پس از آنكه چندين وبلاگ در مورد اين سرويس مطالبي را منتشر كردند، اين سايت اينترنتي را تعطيل كرد. سايت getskybox.com هم‌اكنون با آدرس اينترنتي جديد راه‌اندازي شده و توضيحات مشابهي را مجددا منتشر كرده است.
سايت اينترنتي getskybox.com پيش از برنامه تعيين شده فعاليت خود را آغاز كرد و سخنگوي شركت مايكروسافت خاطرنشان ساخت كه در "كنگره بين‌المللي تلفن‌همراه" در بارسلونا كه اواسط فوريه برگزار مي‌شود، توضيحات بيشتري را در مورد اين سرويس خواهد داد. به گفته او، با برگزاري اين كنگره نسخه بتاي سرويس My Phone به صورت محدود عرضه خواهد شد.
شركت مايكروسافت در حال حاضر سرويسي دارد كه فرآيند مشابهي را نظير سرويس My Phone انجام مي‌دهد. اين سروس Live Mesh نام دارد و به كاربران امكان مي‌دهد تا تصاوير و ديگر اطلاعات مورد نظر خود را روي صفحات اينترنتي منتشر كرده و از طريق تلفن‌همراه خود به آن‌ها دسترسي داشته باشند.
اما سرويس My Phone متفاوت خواهد بود، زيرا قادر است به صورت خودكار حجم وسيعي از اطلاعات را در گوشي شناسايي كند. بر اين اساس، در حالي كه تمامي كاربران با هر تلفن‌همراه و هر مرورگري مي‌توانند از سرويس Live Mesh استفاده كنند، سرويس My Phone فقط محدود به دارندگان گوشي‌هاي تلفن‌همراه با سيستم Windows Mobile 6 خواهد بود.

دوشنبه|ا|21|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همکاران سیستم]
[مشاهده در: www.systemgroup.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن