تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815420621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مظلومي:با رفتن مجيدي زهر خط حمله ما گرفته شد


واضح آرشیو وب فارسی:الف: مظلومي:با رفتن مجيدي زهر خط حمله ما گرفته شد
سرمربي تيم فوتبال استقلال پس از شكست برابر فجرسپاسي گفت: با اين روند اندوخته‌هاي خود را در نيم فصل اول از دست مي‌دهيم.

پرويز مظلومي پس از شكست ۲ بر يك برابر فجر سپاسي گفت: بازي كيفيت لازم را نداشت. زمين كيفيت خوبي نداشت و بازي روي هوا بود و به همين دليل بازيكنان تكنيكي ما از بازي خارج شدند. با اين حال به فجر سپاسي تبريك مي‌گويم. در نيمه اول غافلگير شديم. در نيمه دوم با تغييراتي كه داديم تيم برتر ميدان بوديم و بازي يكطرفه بود.اما در نهايت روي يك غفلت و شوت، فجر به گل دوم رسيد.

وي تاكيد كرد: زمين كيفيت لازم را نداشت و ما نتوانستيم بازي خود انجام دهيم. بازي در اين زمين مشكل است. زمين خيلي سفت بود. مسئولان تلاش كردند كيفيت بهتري براي زمين ايجاد كنند اما باز هم شرايط زمين خوب نبود. در نيمه دوم به يك امتياز هم قائل نبوديم و تغييرات تاكتيكي داديم و يك بازي هجومي و سراسر حمله را به نمايش گذاشتيم.

سرمربي استقلال در مورد غيبت فرهاد مجيدي و گرفته شدن زهر خط حمله اين تيم گفت: مجيدي بازيكن بزرگي است. با غيبت او زهر خط حمله ما گرفته شده و مردم حق دارند. البته ميلاد ميداودي ۲۰ دقيقه بازي كرد و اگر ۹۰ دقيقه‌اي شود مي‌تواند به ما كمك كند. آرش برهاني هم داريم. اين داشته‌هاي ما است كه بايد با آنها كار را ادامه دهيم.

مظلومي درمورد اعتراض هواداران استقلال پس از پايان بازي گفت: هواداران حق دارند كه بعد از باخت ناراحت شوند و اعتراض كنند. من شرمنده آنها هستم. فكر نمي‌كردم اين همه تماشاگر به ورزشگاه بيايد و از استقلال استقبال كنند.

سرمربي استقلال در مورد پيروزي تراكتورسازي و كم شدن فاصله اين تيم از نظر امتيازي گفت: بايد براي آينده بيشتر تلاش كنيم. با اين روند اندوخته‌هاي خود را در نيم فصل اول از دست مي‌دهيم. نبايد امتياز از دست بدهيم. از مسئولان هم مي‌خواهم براي فينال جام حذفي كه قرار است در اين ورزشگاه انجام شود، فكري كنند. يا زمين ورزشگاه را درست كنند و يا تدبير ديگري در نظر بگيرند. فينال جام حذفي را مردم آن سوي آب‌ها هم تماشا مي‌كنند.

مظلومي در مورد اينكه قول چند جام قهرماني به هواداران استقلال مي‌دهد، گفت: اكنون روي دور بدشانسي هستيم و چندبازيكن مصدوم داريم. برخي از مردم از من خرده مي‌گيرند كه چرا به فلان بازيكن بازي نمي‌دهي اما من مي‌دانم آن بازيكن نيمكت نشين اكنون توان حضور در ميدان را ندارد. ما از تمام داشته‌هاي خود استفاده مي‌كنيم و تلاش‌مان را انجام خواهيم داد. ممكن است استقلال يكي دو پله پايين بيايد اما براي قهرماني تلاش خواهيم كرد. همچنين مي‌خواهيم در جام حذفي قهرمان شويم.

جمعه|ا|30|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن