تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821200140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تايلند ميزبان نشست آس آن به اضافه سه/هشدار بانك جهاني درباره شيوع گرسنگي در بين كودكان جهان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: تايلند ميزبان نشست آس آن به اضافه سه/هشدار بانك جهاني درباره شيوع گرسنگي در بين كودكان جهان
نشست آتي آس آن به اضافه سه در روز 22 فوريه(چهارم اسفند) در تايلند برگزار خواهد شد همچنين بانك جهاني نسبت به مرگ بيش از 400000 كودك در سال براثر گرسنگي تا سال 2015 ابراز نگراني كرد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري تي ان اي، در نشست گروه آ س آن به اضافه سه قرار است وضعيت اقتصادي كشورهاي عضو مورد بررسي قرار گيرد.

در اين گزارش آمده است، وزير اقتصاد دارايي كره جنوبي جانشين رياست اين نشست را به عهده خواهد داشت و از ديگر شركت كنندگان برجسته آن مي توان به دبير كل آ س آن و رئيس بانك توسعه آسيا اشاره كرد.

براساس اين گزارش، تشويق اعضا به گسترش فعاليت هاي اقتصادي و توسعه روابط در شرايط نابسامان اقتصادي از جمله مواردي است كه در اين نشست به آن توجه ويژه اي خواهد شد و به نظر مي رسد راهكار مناسبي براي ثبات بازارهاي اقتصادي باشد.

اين گزارش حاكيست، قرار است در نشست مذكور پيش نويسي درباره سياست ها و امكاناتي كه اقتصاد كشورهاي آس آن به اضافه سه را از ركود اقتصادي نجات مي دهد و باعث ارتقاي مجدد جايگاه آن در جهان مي شود، نيز تهيه شود.

گفتني است، در اين نشست علاوه بر ده كشور عضو آسه آن سه كشور كشور ژاپن كره جنوبي و چين نيز حضور خواهند داشت.

*****************هشدار بانك جهاني درباره شيوع گرسنگي در بين كودكان جهان

خبرگزاري چايناپست در گزارشي به گزارش بانك جهاني درباره اثرات منفي بحران اقتصادي جهان بر وضعيت تغذيه كودكان اشاره كرده و آورده است، وضعيت نامطلوب اقتصاد جهان به مرگ روزافزون كودكان در جهان دامن خواهد زد به طوري كه پيش بيني مي شود تا سال 2015، هر سال 400000 نوزاد جان خود را براثر گرسنگي از دست بدهند.

در اين گزارش آمده است، گسترش ركود اقتصادي در جهان مي تواند 53 ميليون نفر را دچار فقر كند و در اين بين حدود 40 كشور كاملاً مستعد دريافت اثرات ركود اقتصادي هستند چرا كه هم اكنون نيز نرخ فقر در آنها بالاست.

اين گزارش مي افزايد: بسياري از كشورها در شرايط بحراني جهان، سعي دارند با تهيه بسته هاي اقتصادي، بانك ها را از ورطه ورشكستگي نجات دهند در حالي كه مردم فقير در كشورهاي در حال توسعه قربانيان مهم ركود اقتصادي جهان هستند.

شنبه|ا|26|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن