تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821195795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نسل جديد عينك‌هاي سه بعدي ال جي در سال 2012


واضح آرشیو وب فارسی:ايتنا: نسل جديد عينك‌هاي سه بعدي ال جي در سال 2012
ايتنا - سهم ال جي در بازار جهاني تلويزيون‌هاي سه بعدي در ابتداي سال ۲۰۱۱ به دو برابر تعداد خود نسبت به سال گذشته رسيده است.


شركت ال جي اعلام كرد كه در سه ماهه اول سال ۲۰۱۲ سري جديدي از عينك‌هاي سه‌بعدي خود را با طراحي آليان مايكلي به بازار معرفي خواهد نمود.

به گزارش ايتنا اين عينك‌هاي سه‌بعدي در سه مدل جديد به دليل ويژگي‌هاي بهتر در طراحي، مانند لنزهاي منحني و ساختار ساده فريم آنها، بسيار سبك‌تر و راحت‌تر بوده و توانسته‌اند عينك‌هاي سه‌بعدي را به لوازمي شيك و مطابق مد روز تبديل نمايند.

در مقايسه با عينك‌هاي اكتيو شاتر، عينك‌هاي سه‌بعدي ال جي براي استفاده بسيار راحت‌تر بوده و داراي قيمتي مناسب مي‌باشند. در نتيجه تمامي افراد يك خانواده قادر خواهند بود در كنار يكديگر به تماشاي برنامه‌ها و فيلم‌هاي سه‌بعدي بپردازند.

ال جي معتقد است كه توانسته دو مانع بزرگ در پذيرش تكنولوژي سه‌بعدي را برطرف نموده و اطمينان دارد كه مشتريانش در سال جاري به اين استراتژي‌ها واكنش مناسبي نشان خواهند داد.

يكي از اين عينك‌ها با نام F۳۱۰ داراي يك طراحي منحصر به فرد به همراه خطوط انعطاف‌پذير و فريم باريك مي‌باشد. بر خلاف عينك‌هاي سه‌بعدي قديمي، لنزهاي اين مدل‌ها داراي انحنا بوده و در نتيجه بر روي صورت افراد بهتر قرار مي‌گيرد.
مدل F۳۱۰ داراي وزني معادل ۱۳.۵ گرم بوده كه ۲۰ درصد از طرح‌هاي قبلي ال جي سبك‌تر مي‌باشد.

مدل جديد ديگري كه در سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه مي‌شود F۳۲۰ مي‌باشد كه داراي كليپس يا گيره اتصال مي‌باشد.
اين عينك‌هاي جديد منحصر به تلويزيون‌هاي سه‌بعدي با برخورداري از تكنولوژي FPR بوده كه از ويژگي‌هاي سينماي سه بعدي ال جي است. در مقايسه با نسل قبلي عينكهاي سه بعدي كليپسي، مدل F۳۲۰ با وزني معادل ۵.۵ گرم ۲۵ درصد سبك‌تر مي‌باشد.

در همكاري با آليان مايكلي، طراحي فريم‌هاي مدل بعدي با نام F۳۶۰ بسيار اسپورت‌تر شده و داراي وزني معادل ۱۶ گرم گرديده است.
لنزهاي اين مدل نيز با انحنايي بيشتر به خوبي بر روي چهره افراد قرار گرفته و تجربه‌اي متفاوت از يك سينماي سه‌بعدي را فراهم مي‌نمايد.

گزارشات حاكي بر اين است كه سهم ال جي در بازار جهاني تلويزيون‌هاي سه بعدي در ابتداي سال ۲۰۱۱ به دو برابر تعداد خود نسبت به سال گذشته رسيده است.
كارشناسان عقيده دارند كه استفاده از تكنولوژي FPR به همراه تبديل عينك‌هاي سنگين و گرانقيمت قديمي به مدل‌هايي سبك، راحت و ارزان، نقش كليدي در اين موفقيت داشته است.

ال جي قصد دارد در سال جاري با حمايت از يك سري فيلم‌هاي سه بعدي و فستيوال‌هاي بازي‌هاي سه‌بعدي، تجربه سينماي سه‌بعدي را به همگان معرفي نمايد.

يکشنبه|ا|25|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايتنا]
[مشاهده در: www.itna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن