تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815312279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لامپ ها در روز روشن هستند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: لامپ ها در روز روشن هستند
؛ دو خيابان مدرس بابل، خيابان 17 شهريور و حتي كمربندي گله محله لامپ ها را گازي كرده اند و 24 ساعته روشن هستند بايد به رئيس اداره برق بابل مدال افتخار داد كه در حفظ بيت المال اينقدر دقيق هستند.

محمدمهدي فلاح از بابل

علت وزين شدن جشنواره امسال؛ مي خواستم بابت «درباره الي» از آقاي اصغر فرهادي تشكر كنم، واقعاً ايشان جشنواره امسال را وزين كردند و ديگر اينكه از مقاله هاي آقاي پوريا كه اين بار روزنامه اعتماد را وزين كردند واقعاً متشكريم و منتظر نقدهاي ايشان هستيم.

شهروندي از تهران

مشكل دوربرگردان ها؛ اغلب دوربرگردان ها براي برگشتن به مسير مخالف مثل بلوار ميرداماد نرسيده به خيابان شريعتي، براي برگشتن از مسير غرب به شرق و نيز در مسير بلوار چشمه علي واقع در شهر ري تقاطع خيابان فداييان اسلام و همچنين خيابان شهيد دستجردي تقاطع خيابان كيانشهر، محل دور زدن دقيقاً در تقاطع واقع شده است. لذا اين دوربرگردان ها بايد 30- 20 متر قبل از تقاطع ايجاد شود تا از تجمع و حجم خودرو در پشت چهارراه و توقف آنها در چهارراه تا سبز شدن چراغ كاسته شود. اميدوارم اين موضوع مورد توجه مسوولان ذي ربط قرار گيرد.

علي اشرف خانلري از تهران

پل يا زيرگذر؟ به منظور سهولت در رفت و آمد خودروها و كاهش ترافيك سنگين، ضرورت دارد در چهارراه سيروس پل هوايي يا زيرگذر ساخته شود. افرادي كه از بازار تهران مي خواهند به پل ري و بزرگراه شهيد محلاتي از چهارراه سيروس عبور كنند مدتي طولاني پشت چراغ قرمز معطل مي شوند. اين موضوع مورد توجه مسوولان سازمان ترافيك و شهرداري تهران قرار گيرد.

بهروز مقصودلو از تهران

طبيب دردمندان؛ پزشكاني را مي شناسم كه براي طبابت و خدمت به بيماران مانند برخي همكاران شان نرخ تعيين نمي كنند و بيماران بي بضاعت به دلخواه خود ويزيت مي دهند و بعضي هم از پرداخت هرگونه وجهي با تشخيص پزشك معاف مي شوند. اين در حالي است كه ويزيت متخصصان شمال شهر كمتر از 10 هزار تومان نيست. اما دكتر صناعتي متخصص دستگاه گوارش در بلوار ميرداماد بعد از خيابان نفت شمالي و دكتر عبدالحميد حسين نيا متخصص گوش، حلق و بيني در نازي آباد و دكتر عليرضا خادم در بزرگراه شهيد محلاتي، خيابان شهيد جمال تاجيك با توجه به خصوصيات اخلاقي شان كه شرح دادم بيماران را ويزيت مي كنند كه جا دارد از تمامي اين پزشكان متعهد و حاذق و مدافع مردم قدرداني كنيم.

فاطمه فرخي پور از تهران

مضرات قليان؛ بسياري از پزشكان بر اين عقيده اند كه خطر استفاده از قليان با تنباكوهاي خارجي كمتر از سيگار نيست. بر ضررهاي قليان تا به حال از سوي پزشكان و مسوولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي تاكيد فراواني شده است، اما برخي خانواده ها توجهي به امراض گوناگون كه از كشيدن قليان نصيب شان مي شود، ندارند. توصيه اطلاع رساني و توجه بيشتر به اين موضوع از طريق رسانه هاي گفتاري و نوشتاري ضروري است.

مهندس علي عليدوستي از استان گلستان

شن و ماسه در آب؛ وجود شن و ماسه در آب باعث نگراني ساكنان ميدان آهنگ، خيابان تكيه اكبرآبادي شمالي، كوچه مهرابپور، پلاك 6 شده است. از مسوولان شركت آب و فاضلاب تهران تقاضا داريم با مراجعه به نشاني مورد اشاره به اين مشكل رسيدگي كنند.

احمد از تهران

بودجه يي براي مترو؛ بيشتر مردم ترجيح مي دهند به لحاظ ايمني بيشتر از مترو استفاده كنند اما ازدحام قطارها باعث شده مردم مشكلات فراواني را تحمل كنند. از مسوولان ذي ربط انتظار مي رود خريد واگن هاي جديد به مترو اختصاص دهند تا مشكل مسافران برطرف شود.

حميد قندالي از تهران

درمان گراني؛ مشكلات اقتصادي مدت هاست گريبان خانواده ها را گرفته است. مردم براي رسيدگي مسوولان به وضع گراني و بهبود اوضاع اقتصادي جامعه لحظه شماري مي كنند اما به نظر مي رسد رسيدگي و درمان گراني در حد شعار باقي مانده است. اجاره خانه گران است، پرداخت ويزيت پزشكان غيرقابل تحمل است، قيمت هاي ميوه، حبوبات، قند، شكر، روغن نباتي و لبنيات هر روز متفاوت است و اين تفاوت قيمت ها بيشتر مردم را عذاب مي دهد. تعزيرات هم مانند سال هاي گذشته فعال نيست. چه دليلي باعث شده رسيدگي به گراني متوقف شود؟

مهدي سلامت از بندرگز

تشكر از خانم روستايي؛ مقاله بسيار جالب و ارزشمند سركار خانم فرزانه روستايي را در صفحه اول روزنامه اعتماد 24/11/87 خواندم و لذت بردم. توصيه مي كنم دولتمردان ايران به نظرات كارشناسانه اين شخص توجه كرده و هر چه زودتر آنها را اجرايي كنند.

يك هموطن

خلف وعده شركت رخش خودرو ديزل؛ شركت رخش خودرو ديزل در خصوص واگذاري كاميون هاي JAC تاكنون به تعهدات خود عمل نكرده و در ازاي ديركرد سود بسيار كمي براي متقاضيان در نظر گرفته كه با توجه به تورم موجود سود ناچيزي است. خواهشمندم به اين موضوع رسيدگي كنيد. توضيح اين شركت در مقابل اين ديركرد را خواستاريم. ما قشر ضعيف جامعه هستيم كه از اين موضوع بسيار آسيب ديده ايم. با تشكر از روزنامه عالي تان.

هموطني از مرودشت

سه|ا|شنبه|ا|29|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 275]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن