تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821255148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آخرين مرحله انتخابات پارلماني مصر آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: آخرين مرحله انتخابات پارلماني مصر آغاز شد
سرويس خارجي: ميليون‌ها مصري براي شركت در نخستين روز دومين دور از مرحله سوم انتخابات پارلماني اين كشور كه در 9 استان برگزار مي‌شود پاي صندوق‌هاي رأي رفتند.

رأي‌دهندگان در اولين روز از دور دوم مرحله سوم انتخابات پارلماني مصر، استقبال گسترده‌اي از انتخابات داشتند و از نخستين ساعات روز صف‌هاي طويل تشكيل دادند. اين مرحله از رأي‌گيري كه امروز هم ادامه دارد، در 9 استان از جمله «القليوبيه»، «الغربيه»، «الدقهليه»، شمال سينا، جنوب سينا، «مرسي مطروح»، «المنيا»، «الوادي الجديد» و «قنا»، برگزار مي‌شود كه نمايندگان براي 45 كرسي پارلمان با يكديگر به رقابت مي‌پردازند.برگزاري انتخابات ديروز در چند حوزه انتخابي در پنج استان به دليل حكم قضايي متوقف شد.رقابت در اين دوره بين نمايندگان حزب آزادي و عدالت شاخه سياسي گروه اخوان‌المسلمين و نمايندگاني از ليست حزب النور جريان دارد.از ديگر سو، شبكه الجزيره اعلام كرد، محور اصلي جلسه ديروز محاكمه رئيس‌جمهوري بركنارشده مصر، استماع دفاعيات وكلاي شاكيان مدني پرونده است.يكي از وكلاي خانواده‌هاي قربانيان انقلاب مصر در جلسه روز گذشته خواستار طرح شكايت جنايي به اتهام شهادت دروغ، عليه ژنرال طنطاوي، رئيس شوراي نظامي حاكم بر مصر و «عمر سليمان» معاون رئيس‌جمهوري بركنار شده مصر شد.وي همچنين از دادگاه خواست با طرح اتهام خيانت بزرگ عليه مبارك و العادلي، آنان را به اشد مجازات محكوم كند.





يکشنبه|ا|25|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن