تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815463867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در هفته بيستم ليگ برتر/تيم فوتبال صباي قم در خانه ميزبان راه آهن شهرري است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در هفته بيستم ليگ برتر/تيم فوتبال صباي قم در خانه ميزبان راه آهن شهرري است
تيم فوتبال صباي قم در خانه ميزبان راه آهن شهرري است
قم - خبرگزاري مهر: تيم فوتبال صباي قم بعد از پيروزي ارزشمند در مقابل سپاهان اين هفته در ليگ برتر فوتبال از تيم راه آهن شهرري پذيرايي مي كند.

به گزارش خبرنگار مهر، در واقع جدال تفكرات علي دايي و عبدالله ويسي را اين هفته تماشاگران قمي در ورزشگاه 15 هزار نفري يادگار امام(ره) قم شاهد خواهند بود جايي كه تيم هاي چهارم و پانزدهم جدول رده بندي مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي كشور در ديداري حساس از هفته سوم از دور برگشت ليگ يزادهم به مصاف يكديگر مي روند.

شاگردان عبدالله ويسي در تيم فوتبال صباي قم كه تا قبل از آغاز هفته نوزدهم از مسابقات اين فصل ليگ برتر نتايج بسيار خوبي در ليگ برتر باشگاه هاي كشور كسب كرده اند، عصر شنبه در قم تمرين مي كنند تا در دومين ديدار خانگي خود در نيم فصل دوم مسابقات ليگ يازدهم به مصاف شاگردان علي دايي در تيم فوتبال راه آهن شهرري بروند.

تيم فوتبال صباي قم بعد از برتري در ديدار خارج از خانه مقابل تيم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته دوازدهم از نيم فصل نخست ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي كشور تا هفته نوزدهم نتوانسته بود برد ديگري را در خانه حريفان كسب كند اما در جدال با سپاهان اصفهان با قصد كسب نهمين پيروزي خود در ليگ يازدهم فوتبال بازي بسيار خوبي از خود نشان داد و ميزبان سرشناس خود كه مدافع دو عنوان قهرماني دو فصل اخير ليگ برتر است را با حساب دو بر يك شكست داد.

صباي قم بعد از اينكه همانند ساير تيم هاي ليگ برتر در طول تعطيلات نيم فصل ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي كشور تمرينات بسيار خوبي را برگزار كرد، در آغاز دور برگشت مقابل تيم تراكتور سازي تبريز در خانه به تساوي رسيد تا براي ششمين هفته متوالي نتواند رنگ پيروزي را ببيند.

شاگردان عبدالله ويسي بعد از بازي رفت خود در هفته دوم دور رفت رقابت كه با تيم سپاهان اصفهان كه روز هفدهم مرداد ماه در ورزشگاه يادگار امام قم به تساوي بدون گل رسيد، در ديدار برگشت دو تيم در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان با گل به خودي حسن اشجاري مداع حريف و گل سيدمرتضي هاشمي زاده در نيمه دوم به برتري دو بر يك دست يافتند تا با 33 امتياز به مكان چهارم جدول رده بندي ليگ برتر باز گردند و بدين ترتيب باز هم مدعي قهرماني باشند.

اما بعد از پيروزي شيرين در اصفهان صبا اين هفته به برد در خانه فكر مي كند جايي كه صباي قم و راه آهن شهرري بعد از مسابقه رفت دو تيم كه در ماه مبارك رمضان با برتري دو بر صفر صبا همراه بود در ديدار برگشت خود روز يكشنبه بيست و پنجم دي ماه به مصاف هم مي روند.

شاگردان عبدالله ويسي در تيم فوتبال صباي قم آخرين برد خود را در در ديدارهاي خانگي در هفته يازدهم و در برابر تيم فوتبال شهرداري تبريز با گل هايي كه در نيمه دوم به ثمر رسيد كسب كردند و از آن هفته به بعد مقابل تيم هاي استقلال تهران، داماش گيلان، فجر شهيد سپاسي شيراز و تراكتور سازي تبريز موفق به كسب پيروزي در خانه نشده اند.

در جدول رده بندي رقابت هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي كشور تا پيش از ديدارهاي هفته بيستم، تيم فوتبال استقلال تهران با كسب 40 امتياز صدرنشين است، نفت تهران با 36 امتياز در مكان دوم جاي دارد و بعد از تراكتور سازي 33 امتيازي، تيم صباي قم با 33 امتياز چهارم است، ضمن اينكه ديدار صبا و راه آهن از ساعت 15 عصر يكشنبه 25 دي در قم برگزار مي‌شود.

© 2003 Mehr News Agency .

جمعه|ا|23|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن