تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821349616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با شكست سنگين استقلال تهران و پيروزى ذوب آهنرقابت در صدر جدول به اوج رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: با شكست سنگين استقلال تهران و پيروزى ذوب آهنرقابت در صدر جدول به اوج رسيد
شكست سنگين استقلال تهران مقابل تيم مقاومت سپاسي شيراز، پيروزي تيم ذوب آهن در دقايق پاياني بازي با راه آهن كه به دنبال برتري تيم پيروزي در روز سه شنبه بدست آمد باعث شد تا رقابت بين سه تيم بالانشين ليگ برتر بيشتر و حساس تر شود.

در ادامه رقابت هاي هفته بيست و هفتم ليگ برتر عصر ديروز هفت ديدار در شهرهاي مختلف كشور برگزار شد كه در اولين و مهمترين ديدار تيم صدرنشين استقلال تهران در شرايطي كه در ورزشگاه حافظيه شيراز به مصاف تيم مقاومت سپاسي رفته بود با ارائه يك بازي ضعيف و سردرگم با نتيجه چهار بر يك مغلوب حريف خود شد.

در نيمه نخست اين بازي تيم مقاومت بدون آن كه تحت تاثير نام حريف خود قرار بگيرد، توانست با ارائه يك بازي هوشمندانه و استفاده از حركات سرعتي در كناره هاي زمين دروازه استقلال را تهديد كند و در دقيقه 30 صبري گل نخست اين تيم را به ثمر برساند. تنها 5دقيقه بعد از اين گل ايرانپوريان گل دوم مقاومت را به ثمر رساند تا مشخص شود استقلال روز دشواري را در غياب فرهاد مجيدي ، جان واريو، هاشم بيك زاده و خسرو حيدري مصدوم و محروم پيش روي خواهد داشت.

استقلال در ادامه بازي با وجود آن كه از حضور همزمان اكبرپور، برهاني و عباس فرد در تركيب خود سود مي برد نتوانست موقعيت جدي را بر روي دروازه مقاومت ايجاد كند.

با آغاز نيمه دوم باز هم اين تيم مقاومت بود كه ابتكار عمل را در ميدان در دست گرفت و توانست در دقيقه 66 با گلزني متوسل زاده سه برصفر از حريف خود پيش بيفتد.

امير قلعه نويي در اين زمان با به ميدان آوردن ابراهيم تقي پور و استفاده از او در خط حمله تلاش داشت با استفاده از ارسال هاي بلند از كناره ها گل هاي مقاومت را جبران كند كه در نهايت در دقيقه 70 بر روي يكي از همين ارسال ها عباس فرد تنها گل استقلال در اين بازي را به ثمر رساند.

پس از اين گل نه تنها بازيكنان مقاومت براي حفظ نتيجه عقب نشيني نكردند بلكه با شدت بخشيدن به حملات خود چند بار دروازه استقلال را با خطر فروپاشي روبه رو كردند و در دومين دقيقه وقت هاي تلف شده ممبيني با به ثمر رساندن گل چهارم مقاومت سنگين ترين شكست فصل را به صدرنشين ليگ برتر تحميل كرد.

تيم ذوب آهن جدي ترين تعقيب كننده استقلال پس از تساوي بدون گل در نيمه اول ديدار با راه آهن وقتي از شكست تيم استقلال مطلع شد در نيمه دوم روي به بازي هجومي آورد و با به ميدان فرستادن كاسترو مهاجم برزيلي خود موفق شد در دقيقه 86 مزد تلاش خود را بگيرد و با باز كردن دروازه راه آهن به سه امتياز اين ديدار برسد. ذوب آهن كه قبل از باز كردن دروازه راه آهن يكبار هم ديرك دروازه حريف خود را در دقيقه 81 توسط فرهادي به لرزه درآورده بود با اين پيروزي اختلاف خود را با استقلال به سه امتياز رساند تا حساسيت بازي اين دو تيم كه قرار است در هفته سي ام در اصفهان به مصاف هم بروند به اوج خود برسد. قطعا اين ديدار بسياري از معادلات بالاي جدول را حل خواهد كرد. تيم راه آهن هم عليرغم قبولي سومين شكست پياپي خود همچنان رده يازدهم جدول را به خود اختصاص داده است. در ساير ديدارهاي ديروز و در كرمان جدال دو تيم مس و فولاد كه تا قبل از اين ديدار در جدول در همسايگي يكديگر قرار داشتند در نهايت به پيروزي سه بر دو تيم مس انجاميد تا شاگردان پرويز مظلومي با دو پله صعود در رده پنجم جدول قرار بگيرند.

تيم سايپا پس از هفت پيروزي يك تساوي و يك شكست كه با مايلي كهن بدست آورده بود در همدان مقابل تيم پاس با نتيجه دو بر يك مغلوب شد تا موقعيت بگوويچ با اين پيروزي بيش از اين در همدان به خطر نيفتد. نكته جالب توجه در اين ديدار به رد و بدل شدن هر سه گل بازي در پنج دقيقه برمي گشت كه باعث شد تماشاگران همداني كه تعدادشان به سه هزار نفر مي رسيد لحظات پرالتهابي را پشت سر بگذارند. دو تيم قعرنشين پيام خراسان و داماش گيلان هم كه در خانه و به ترتيب ميزبان تيم هاي ملوان و پيكان بودند موفق شدند پس از هفته ها رنگ برد را ببينند. داماش با يك گل از سد تيم پيكان قزوين گذشت و پيام با درخشش مهاجم خارجي خود يعني «آرفي» با دو گل ملوان را با شكست بدرقه كرد. پيروزي تيم هاي پيام و داماش باعث شد تا جمع امتيازات اين دو تيم به همراه تيم برق كه كانديداي نخست سقوط به شمار مي روند به عدد 22برسد تا علاوه بر رقابت نزديك تيم ها در صدر جدول شاهد چنين رقابتي در قعر جدول هم در هفته هاي باقي مانده از ليگ باشيم.

در آخرين ديدار تيم استقلال اهواز كه دوران خوبي را با اكبر ميثاقيان سپري نمي كند در اهواز مقابل تيم صباي قم به نتيجه اي بهتر از تساوي يك بر يك دست نيافت تا تيم آبي پوشان شهر اهواز همچنان خطر سقوط را بيخ گوش خود احساس كنند. ضمن اينكه اين سومين تساوي پياپي تيم صباي قم در هفته هاي اخير محسوب مي شد كه در نهايت سقوط اين تيم را از رده سوم جدول به رده ششم به دنبال داشته است. نتايج كامل بازيهاي ديروز به اين شرح است:

¤ مقاومت سپاسي شيراز4- استقلال تهران1

گلها: مصطفي صبري(30)، محمد ايران پوريان(35) امين متوسل زاده (67) و علي ممبيني (2+90) براي مقاومت- عليرضا عباسفرد (71) براي استقلال

¤ پيام خراسان2- ملوان بندرانزلي صفر

گل ها: اشپيتيم آرفي (70 و 71)

¤ مس كرمان3- فولاد خوزستان2

گل ها: فراز فاطمي(13) ادينهو(65) و پائولو زالدرون (80) براي مس، محمد قاضي(38) و سجاد فيض الهي (90) براي فولاد

¤ پاس همدان2- سايپا كرج1

گل ها: شهباز آرتينف(53) و وريا غفوري(55) براي پاس- كيانوش رحمتي(57-پنالتي) براي سايپا

¤ داماش گيلان1- پيكان قزوين صفر

گل: عليرضا نظيف كار(38)

¤ استقلال اهواز1-صباي قم1

گل ها: محسن رسولي(25) براي استقلال اهواز- محسن بيات(58) براي صباي قم

¤ راه آهن شهرري صفر- ذوب آهن اصفهان1

گل: سيدمحمد حسيني(86)

پنجشنبه|ا|1|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 229]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن