تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820973409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كلاس‌هاي روخواني و مفاهيم قرآن در بنياد قرآن و اهل بيت(ع) تهران برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: كلاس‌هاي روخواني و مفاهيم قرآن در بنياد قرآن و اهل بيت(ع) تهران برگزار مي‌شود
گروه فعاليت‌هاي قرآني: كلاس‌هاي روخواني و مفاهيم قرآن كريم ويژه بزرگسالان در بنياد قرآن و اهل بيت(ع) تهران همراه با آموزش مثال‌هاي قرآني برگزار مي‌شود.
«عباس‌علي كامرانيان»، مسئول بنياد قرآن و اهل بيت(ع) تهران، در گفت‌وگو با خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا) با اعلام اين خبر عنوان كرد: كلاس‌هاي روخواني و مفاهيم قرآن كريم در تهران و كرج هم‌اكنون از سوي اين مركز قرآني در حال برگزاري است.

وي تصريح كرد: سه كلاس ويژه آقايان در تهران برگزار مي‌شود كه علاوه بر آموزش روخواني، مفاهيم قرآن را در قالب موضوع‌هاي مختلفي از جمله؛ عبادالرحمن، ملعونان درگاه الهي، فرشتگان و شيطان از منظر قرآن كريم، همچنين مثال‌هاي قرآني و اقتصاد از ديدگاه قرآن در اين كلاس‌ها آموزش داده مي‌شود.

كامرانيان ادامه داد: علاوه بر مسئوليت اداره اين بنياد به عنوان مربي قرآن نيز همكاري مي‌كنم و «اسدالهي، احمدي، يوسفي» از مربيان قرآن كريم، آموزش ‌روخواني و مفاهيم قرآن را در بنياد قرآن و اهل بيت(ع) به عهده دارند.

وي بيان كرد: فعاليت قرآني اين بنياد بر روي روخواني و مفاهيم قرآن كريم و فقط در بخش جوانان و بزرگسالان متمركز است.

مسئول بنياد قرآن و اهل بيت(ع) تهران افزود: جهت برگزاري اين كلاس‌ها شهريه‌اي از قرآن‌آموزان دريافت نمي‌شود و اين مركز با كمك نيكوكاران و دوستداران ترويج معارف قرآني اداره مي‌شود.

وي در پايان يادآور شد: حدود 30 سال كلاس‌هاي قرآني اين بنياد برقرار است و سال 1386 كادر رسمي بنياد قرآن و اهل ‌بيت(ع) تهران شكل گرفت و دفتر اين بنياد نيز هم‌اكنون در تهران، خيابان فردوسي جنوبي، كوچه شهيد شاه‌چراغي، مسجد امين‌السلطان داير است.

جمعه|ا|2|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن