تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821251572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/همايش رفتار حركتي و روانشناسي ورزشي-كرمان/اميراحمد مظفري:دانشگاه باهنر كرمان قطب مهم آموزش و پژوهش ورزش در كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: /همايش رفتار حركتي و روانشناسي ورزشي-كرمان/اميراحمد مظفري:دانشگاه باهنر كرمان قطب مهم آموزش و پژوهش ورزش در كشور است
تهران- خبرگزاري كار ايران
همايش"آسيب شناسي، حركات اصلاحي، بيومكانيك و فناوري ورزشي، رفتار حركتي و روانشناسي ورزشي" روز پنجشنبه در دانشگاه باهنر كرمان آغاز شد.
به گزارش ايلنا، رييس پژوهشكده تربيت بدني و علوم ورزش وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در مراسم افتتاحيه اين همايش از اين پژوهشكده به عنوان قطب مهم آموزش و پژوهش ورزش در كشور ياد كرد.
اميراحمد مظفري تحقيقات كاربردي، چاپ كتاب، برگزاري كارگاه‌‏هاي تخصصي، ارايه مشاوره‌‏هاي علمي و پژوهشي،خدمات اطلاع‌‏رساني علمي از طريق كتاب خانه‌‏هاي مجهز و برگزاري همايش‌‏هاي ملي و بين‌‏المللي در علم ورزش را از فعاليت‌‏هاي مهم اين پژوهشكده تربيت بدني و علوم ورزش برشمرد.
وي گفت: رشد چشمگير مقالات ارسال شده به چنين همايش‌‏هايي بيانگر نوآوري، خلاقيت و پيشرفت در اين زمينه است.
او همچنين در خصوص همايش تخصصي تربيت بدني گفت: حدود 500 مقاله به دبيرخانه اين همايش ارسال شد كه از اين ميان 120 مقاله در مدت برگزاري ارايه مي‌‏شود.
وي به برگزاري دو همايش تخصصي ورزشي در مورد مديريت ورزش، رفتار حركتي و روانشناسي ورزشي در سال جاري نيز اشاره و بيان كرد: تا پايان سال دو همايش ديگر با عناوين طب ورزشي و فيزيولوژي ورزش به ميزباني كرمانشاه برگزار خواهد شد.
او كاربرد چنين همايش‌‏هايي را توليد علم و براي توسعه ورزش مهم دانست و افزود: جامعه ورزشي كشور تاكنون نتوانسته بطور كامل از اين امر استفاده بهينه و لازم را كسب كند.
رييس دانشگاه شهيد باهنر كرمان نيز در اين همايش به سخنان مقام معظم رهبري در خصوص جنبش نرم افزاري و نهضت توليد علم در كشور اشاره و بيان كرد: ايجاد يك جايگاه مناسب علمي جز با سخت‌‏كوشي، تلاش و همت مردم كشورمان ميسر نخواهد بود.
احمد اميري خراساني افزود: دانشگاه شهيد باهنر همواره به ورزش به عنوان يك نياز و با ديد احترام نگاه كرده و از اين رو معتقديم ورزش سرلوحه تمامي كارها است.
دبير علمي همايش رفتار حركتي و روانشناسي ورزشي نيز به ارسال 250 مقاله به دبيرخانه همايش كرمان اشاره و بيان كرد: در بحث يادگيري حركتي بيشترين و در رشد حركتي كمترين ميزان مقاله ارسالي را داشته‌‏ايم.
عباس بهرام انتخاب مقالات برتر را بر اساس تجربه و بررسي داوران دانست و افزود: 19 مقاله به صورت سخنراني و 30 مقاله به صورت پوستر در اين بخش پذيرفته شده است.
محمدحسين عليزاده دبير علمي همايش آسيب شناسي ورزشي و حركات اصلاحي، بيومكانيك و فناوري ورزشي نيز به ارسال 187 مقاله در زمينه آسيب شناسي، 58 مقاله بيومكانيك و 11 مقاله فناوري ورزشي اشاره كرد.
همايش تخصصي تربيت بدني در زمينه رفتارهاي حركتي و روان ورزشي با برگزاري نشست‌‏هاي علمي و ارايه مقالات مختلف تا امروز ادامه دارد.
پايان پيام

كد خبر: 475454

جمعه|ا|2|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2443]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن