تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820911840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبير شوراي انجمن علمي معلمان زبان و ادبيات فارسي استان قم:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبير شوراي انجمن علمي معلمان زبان و ادبيات فارسي استان قم:
خبرگزاري فارس: دبير شوراي انجمن علمي آموزشي معلمان زبان و ادبيات فارسي استان قم از برگزاري چهارمين المپياد ادبي دانش‌آموزان قمي خبر داد.


محمدرضا ابراهيم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاري جشنواره ادبي مشاعره اظهار كرد: اين جشنواره در سطح مدارس استان برگزار شده و 150 نفر به مرحله ناحيه‌اي راه پيدا كردند.
وي خاطرنشان كرد: دو نفر از هر مدرسه در مرحله ناحيه‌اي با يكديگر به رقابت مي‌پردازند و در نهايت برگزيدگان در مرحله استاني حضور پيدا خواهند كرد.
دبير شوراي انجمن علمي آموزشي معلمان زبان و ادبيات فارسي استان قم يادآور شد: بالغ بر 200 نفر در اين انجمن عضو هستند كه از اين تعداد 60 نفر عضويت فعال دارند.
وي از برگزاري چهارمين المپياد ادبي دانش‌آموزان قمي خبر داد و افزود: اين المپياد ويژه دانش‌آموزان پايه پنجم ابتدايي، دوره راهنمايي و اول و دوم متوسطه برگزار مي‌شود.
ابراهيم‌زاده با اشاره به استقبال چشمگير دانش‌آموزان از المپياد ادبي گفت: 5 هزار نفر دانش‌آموز در اين المپياد ثبت‌نام كردند كه از ميان آنان، دانش‌آموزان مدارس دخترانه مقطع راهنمايي بيشترين تعداد را به خود اختصاص دادند.
وي خاطرنشان كرد: سئوالات اين آزمون از كتاب‌هاي بخوانيم و بنويسيم در مقطع ابتدايي، فارسي در دوره راهنمايي و زبان و ادبيات فارسي در مقطع متوسطه طرح شده است.
دبير شوراي انجمن علمي آموزشي معلمان زبان و ادبيات فارسي استان قم به اهداف برگزاري المپياد ادبي اشاره كرد و عنوان داشت: ارتقاي زبان و ادبيات فارسي در مدارس، ايجاد فرصت مطالعاتي در درس زبان و ادبيات فارسي، توجه مدارس به درس ادبيات و استعداديابي دانش‌آموزان از اهداف اين المپياد است.
چهارمين المپياد ادبي دانش‌آموزان قمي در هفته پاياني اسفند ماه سال جاري برگزار مي‌شود و به نفرات اول تا سوم اين المپياد لوح تقدير و هديه نفيسي تعلق مي‌گيرد.
انتهاي پيام/ح20

دوشنبه|ا|19|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 649]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن