تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821124342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تازه‌هاي جعبه جادويي/بازديد مدير شبكه آموزش از زوج برتر/ پخش مستند برگزيده جام جم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تازه‌هاي جعبه جادويي/بازديد مدير شبكه آموزش از "زوج برتر"/ پخش مستند برگزيده "جام جم"
بازديد مدير شبكه آموزش از "زوج برتر"/ پخش مستند برگزيده "جام جم"
پخش برنامه‌هاي "شما و سحر"، "ماجراجويان"، "ردپاي آسمان"، "گوهران"، "جان مرجان" و بازديد مدير شبكه آموزش از برنامه "زوج برتر" از تازه‌ترين اخبار تلويزيون است.

به گزارش خبرگزاري مهر، مدير شبكه آموزش با حضور در استوديوي ضبط مسابقه تلويزيوني "زوج برتر" به تهيه كنندگي حسين باقري از مراحل توليد جديدترين مسابقه شبكه آموزش بازديد كرد.

دكتر محمد مهدي قاسمي مدير شبكه اموزش به همراه اسرافيل علمداري قائم مقام و مدير طرح و برنامه و محمدرضا پورحسن مديرروابط عمومي شبكه آموزش با حضور در استوديوي توليد اين برنامه از نزديك مراحل ساخت آنرا بازديد كردند.

مسابقه تلويزيوني "زوج برتر" در نوع خود يكي از بديع‌ترين مسابرقات تلويزيوني است كه در جريان اين بازديد حسين باقري تهيه‌كننده و محمدرضا درخشان كارگردان اين مسابقه تلويزيوني توضيحاتي را ارائه دادند.

دكتر قاسمي نيز پس از ارائه پيشنهاداتي در جهت پربارتر شدن مسابقه "زوج برتر" گفت: اين نكته كه در تمامي مراحل اين مسابقه اصل بر اصلاع رساني و مردم استوار شده نكته بسياز حائز اهميتي است كه قطعا در هنگام پخش آن نيز مردم مي‌توانند ارتباط خوبي با "زوج برتر" برقرار كنند.

در بخش پاياني اين بازديد بخش جنگل با اجراي حسين رفيعي و گروه‌هاي شركت كننده براي مديران شبكه آموزش اجرا شد.

حاتمي، كريمي و فريدون مهمان "شما و سحر"

- محمد حاتمي بازيگر سريال "دلنوازان"، كريم اكبري مباركه بازيگر سريال "مختارنامه" و محمد فريدوني مدير دوبلاژ سريال "به كجا چنين شتابان" به ترتيب ميهمان سيماي بوسنيايي، آذري و كردي شبكه جهاني سحر خواهند بود.

گزارش پشت صحنه برنامه‌هاي شبكه سحر و گزارش مردمي در مورد برنامه‌هاي اين شبكه جهاني از بخش‌هاي ديگر برنامه "شما و سحر" بوسنيايي است. اين برنامه يكشنبه هر هفته ساعت 23:00 به وقت تهران از سيماي بوسني شبكه جهاني سحر پخش مي شود و تهيه كنندگي آن را فرزانه ديبايي عهده دار است.

توليد مسابقه "ماجراجويان"

- "ماجراجويان" مسابقه‌اي از گروه اجتماعي شبكه دوم سيما است كه به تهيه كنندگي معصومه موسي وند و رضا نصيري شهرري براي پخش در نوروز 91 تهيه و توليد مي‌شود.

اين مجموعه مسابقه بر اساس بياناتي از مقام معظم رهبري پيرامون ايجاد روحيه شاد، گسترش و بسط كار گروهي و جهاد در زمينه مختلف، ساخته مي‌شود و لوكيشن‌هاي مختلف آن در كيش است و هم اكنون گروه توليد مشغول طراحي دكور آن هستند و با اتمام اولين ماه از فصل زمستان مقابل دوربين مي‌رود.

اين مسابقه كه در 20 قسمت 45 دقيقه‌اي تهيه و توليد مي‌شود درفضاهاي متنوع و طبيعت زيباي كيش و در فضايي به مساحت 25 هزار متر از ساحل و درياي خليج فارس تصويربرداري خواهد شد. شركت كنندگان در اين مسابقه در قالب 8 رشته ورزشي از جمله شنا و جت اسكي، تيراندازي با كمان،‌اسب سواري واتومبيل راني در 16 گروه به رقابت با يكديگر خواهند پرداخت.

پخش "كفش‌هاي پاره" از شبكه دوم

- فيلم سينمايي "كفش‌هاي پاره" به كارگرداني وحيد پاكزاد و تهيه كنندگي سيد محسن طباطبايي پور چهارشنبه 21 دي ساعت 21 از شبكه دو روي آنتن مي‌رود.

اين فيلم با بازي جهانبخش سلطاني، الهام رضايي و امين زارع داستان دختر بچه‌اي به نام شادي را به تصوير مي‌كشد كه ارتباط عاطفي بسيار قوي با پدربزرگش دارد، او با سوال بزرگي به نام مرگ مواجه مي‌شود و پدربزرگ در جواب به سوال شادي كه زمان مرگ او را مي‌پرسد به شوخي پاسخ مي‌دهد مرگش زماني خواهد بود كه كفش‌هايش پاره شود و همين موضوع ماجراهايي جديد در زندگي پدربزرگ و شادي را رقم مي‌زند.

- "ردپاي آسماني" عنوان مستندي روايي از گروه اجتماعي شبكه دوم سيما است كه به تهيه كنندگي علي لدني به زودي روي آنتن مي‌رود. اين مستند در 13 قسمت به بررسي جايگاه و منزلت امامان شهيد در كشور عراق مي‌پردازد.

"رد پاي آسماني" برگرفته از كتابي به نام سفرنامه كربلا نوشته دكتر علي دارابي ساخته شده و سيد كاظم احمدزاده نيز به عنوان راوي طي گفتگو با افراد بومي كشور عراق واقعه شهادت و جايگاه امامان(ع) را مورد تحليل و بررسي قرار مي‌دهد.

اين مستند به كارگرداني حسن ساجدي در 13 قسمت 20 دقيقه اي تهيه شده كه از دوشنبه 19 دي هر روز ساعت 20 از شبكه دو روي آنتن مي‌رود. علي لطيفيان ‌تدوين و ميثم ساجدي نيز تصويربرداري اين پروژه را بر عهده داشتند.

مستندهاي "گوهران" و "جان مرجان" از شبكه مستند

- مجموعه "گوهران" با هدف به تصوير كشيدن صنايع دستي ايران و استادان برجسته آن هر شب ساعت 17:30 به روي آنتن شبكه مستند سيما مي‌رود. اين مجموعه به سراغ هنرهاي سنتي و صنايعي كه كمتر به آنها پرداخته شده است از جمله كنده كاري روي ظروف ، طراحي قالي و بافت آن و كنده كاري روي چوب و ... رفته و ضمن معرفي اين هنرها ، زندگي استادان بزرگ اين رشته ها از جمله استاد شفايي ، استاد كمال مير طيبي ، استاد رجبعلي رستمي و ديگر بزرگان هنر ايران را به تصوير مي‌كشد و قدرت هنرمندانه دستان اين بزرگان را نمايش مي‌دهد.

- مجموعه مستند "جان مرجان" كه تاكنون جوايز متعدد داخلي و خارجي زيادي كسب كرده است و در جشنواره مستند جام جم نيز جايزه بهترين تصويربرداري را به خود اختصاص داد به روي آنتن شبكه مستند سيما مي‌رود.

اين مجموعه ساخته ماني مير صادقي است و به بررسي حيات وحش و چرخه‌هاي حياتي درياي عمان و خليج فارس مي‌پردازد و بخشي از تنوع زيستي و زيبايي‌هاي طبيعي آن از جمله تپه‌هاي مرجاني و گونه‌هاي طبيعي اعماق آن را به نمايش مي‌گذارد.

"جان مرجان" از 17 دي ماه، هر روز ساعت 16، به مدت 30 دقيقه، از شبكه مستند پخش مي‌شود.

تقدير وزارت اقتصاد و دارايي از صدا و سيما

- در راستاي تكاليف قانوني مندرج در ماده (103)قانون محاسبات عمومي كشور دستگاه‌هاي اجرايي متمركز برتركه بر اساس شاخص‌هاي تاريخ دريافت صورت‌هاي مالي ، حجم اعتبارات و نحوه تنظيم صورت‌هاي مالي و شفافيت عملكرد رتبه بندي شده‌اند، ذي حسابي تملك دارايي‌هاي سرمايه‌اي سازمان صدا و سيما رتبه اول را در بين دستگاه‌هاي مشابه كسب كرد كه مورد تقدير وزارت اقتصاد و دارايي قرار گرفت.

- تهيه‌كننده برنامه صبحگاهي "صبحي ديگر" از انجام چهار تغيير در فصل زمستان اين برنامه خبر داد.

سيد رامين موسوي ملكي با بيان اين مطلب گفت: خوشبختانه در مدت زماني كه برنامه "صبحي ديگر" روي آنتن شبكه آموزش است مخاطبان زيادي با برنامه ارتباط برقرار كرده‌اند و ما نيز براي آنكه بتوانيم اين سرمايه را حفظ كنيم در فصول مختلف سال تغييراتي را در برنامه ايجاد مي‌كنيم.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|18|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن