تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821285310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در طول ماه‌هاي آذر و دي امسالصادرات ساز سنتي همدان به صفر رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در طول ماه‌هاي آذر و دي امسالصادرات ساز سنتي همدان به صفر رسيد
خبرگزاري فارس: در طول آذر و دي‌ ماه سال جاري ساز سنتي استان همدان امكان صادرات به ساير كشورها را از دست داد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان همدان تا پايان شش ماه نخست سال جاري ميزان صادرات سازهاي سنتي استان همدان از گمرك ساير استان‌ها معادل 179 هزار دلار بوده است.
اين در حالي است كه صادرات اين محصول تا پايان اين مدت تنها به صورت غير رسمي و از گمرك استان آذربايجان غربي انجام شده است.
بنابراين گزارش، در مهر امسال با صادرات سازهاي سنتي استان همدان 850 دلار ارز وارد كشور شده است كه اين ميزان از گمرك آذربايجان غربي به مقصد جمهوري آذربايجان رفته است.
طبق اطلاعات موجود در آبان ماه نيز با افزايش نسبي ارزش دلاري صادرات اين محصول نسبت به مهر، اين محصول 3 هزار و 100 دلار ارز به كشورمان وارد كرده است.
اين گزارش حاكي از آن است كه در طول دو ماهه آذر و دي امسال صادرات اين محصولات چه به صورت رسمي و چه به صورت غير رسمي امكانپذير نشده و ارزش دلاري آن نيز به صفر رسيده است.
در طول آذر امسال ميزان صادرات صنايع‌دستي استان همدان برابر با يك ميليون و 194 هزار دلار بوده كه به توليداتي چون سفال، شيشه دست ساز، سنگ‌هاي تراش خورده، گليم و گبه، منبت و سراميك مختص مي‌شود.
همچنين صادرات توليداتي چون گليم و گبه، سفال، سراميك، شيشه دست‌ساز نيز در طول دي ماه امسال بيش از يك ميليون و 986 هزار دلار ارز به همراه داشته است.
بنابراين گزارش، كشورهايي چون عراق، هلند، انگلستان، آلمان، كويت، سوئد، دانمارك، اسپانيا، ايتاليا و روسيه ميزبان توليدات صنايع‌دستي همدان در طول آذر و دي امسال بوده‌اند.
انتهاي پيام/ب30

يکشنبه|ا|4|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن