تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819328906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس سازمان كار و امور اجتماعي استان قزوين:نرخ بيكاري در استان قزوين 9.5 درصد استبيشتر كارجويان درجستجوي كار بهتر هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: رييس سازمان كار و امور اجتماعي استان قزوين:نرخ بيكاري در استان قزوين 9.5 درصد استبيشتر كارجويان درجستجوي كار بهتر هستند
تهران- خبرگزاري كار ايران
رييس سازمان كار و امور اجتماعي استان قزوين نرخ بيكاري در استان قزوين را 9 و نيم درصد اعلام كرد و گفت: اين ميزان بصورت فصلي است و در فصلهاي مختلف كاهش مي‌‏يابد.
به گزارش "ايلنا" به نقل از روابط عمومي وزارت كار و اموراجتماعي، علي‌‏ايماني افزود: استان قزوين به خاطر ظرفيت هاي كشاورزي در فصلهاي پاييز و زمستان بيكاران بيشتري دارد كه اين ميزان در فصل هاي بهار و تابستان به هفت و نيم درصد مي‌‏رسد.
وي با بيان اين مطلب كه "تعداد بيكاران اين استان بطور كلي مشخص نيست"، اظهار داشت: افرادي كه براي كار مراجعه مي‌‏كنند بيكار نيستند زيرا بيشتر آنان به دنبال كار بهتر و قراردادي‌‏ها نيز در پي كار دائمي هستند.
اين مسوول ادامه داد: همچنين تعدادي زيادي از متقاضيان كار فاقد مهارت هستند كه براي كسب مهارت به مراكز آموزش فني و حرفه‌‏اي راهنمايي مي‌‏شوند تا با بهره‌‏جويي از آموزش‌‏هاي پايه‌‏اي زمينه و بستر شغل براي آنان ايجاد شود.
ايماني خاطر نشان ساخت: بخش زيادي از جويندگان كار در استان قزوين افراد غير بومي هستند كه از استانهاي همجوار به استان قزوين بويژه شهرستان البرز مهاجرت كرده‌‏اند.
رييس سازمان كار و امور اجتماعي استان قزوين گفت: در بعضي از موارد والدين افراد مراجعه مي‌‏كنند كه اطلاع و آگاهي كافي در خصوص تحصيلات و رشته شغلي فرزندانشان ندارند و به تبع آن درخواست شغلي مناسبي نيز ندارند.
وي در پايان تاكيد كرد: نرخ بيكاري در استان قزوين به خاطر بسترهاي اشتغال پايين تر از ميانگين كشوري است و بويژه در شهر صنعتي البرز به خاطر صنايع قديمي بعضي از واحدهاي صنعتي مشكل نقدينگي و فروش محصول دارند كه بر همين اساس حقوق كارگران به تعويق افتاده و مشكلاتي براي اين قشر مولد ايجاد شده است.
پايان پيام

كد خبر: 475962

يکشنبه|ا|4|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن