تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821257532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار زنجان:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار زنجان:
خبرگزاري فارس: استاندار زنجان فراهم كردن امكان حضور حداكثري مردم در انتخابات مجلس را مهم‌ترين وظيفه مسئولان اعلام كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از زنجان محمد رئوفي‌نژاد شامگاه شنبه در جلسه شوراي عالي ورزش استان زنجان با اشاره به ادغام صورت گرفته بين سازمان جوانان و تربيت‌بدني اظهار داشت: توجه به امور ورزشي نبايد موجب غفلت از كار وسيع فرهنگي لازم براي جوانان شود.
وي با بيان اينكه كار بسيار وسيع، متنوع و ظريفي توسط نيروهاي اندك سازمان جوانان انجام مي‌شد، افزود: همه اين كارها در حال حاضر بر دوش مديران ورزش نهاده شده است كه رسيدگي به همه آنها همت مضاعفي را طلب مي‌كند.
استاندار زنجان واگذاري امور به سال آينده را تلف شدن وقت اعلام كرد و افزود: همين حالا هم بسياري از كارهاي فرهنگي لازم در امور جوانان به تعويق افتاده است.
وي با اشاره به اينكه ورزش استان زنجان، نسبت به جمعيت آن، از بسياري از استان‌ها برتر است، تصريح كرد: نبايد ملاك توزيع يك درصد ورزش ارگان‌هاي دولتي فقط درصد جمعيتي باشد.
رئوفي‌نژاد تاكيد كرد: استان‌هايي با جمعيت چند برابر استان زنجان توان اداره نصف تيم‌هاي ليگ برتري استان زنجان را هم ندارند، بنابراين جذب اعتبار متمركز يك درصدي ورزش همت همه جانبه مسئولان ورزش استان را نياز دارد.
وي با اشاره به تاكيد روساي فدراسيون‌ها به قدرت ورزش استان زنجان اضافه كرد: با تماس‌هاي مكرر حضوري و غير حضوري بايد آنها را در قانع كردن براي تخصيص اعتبار بيشتر به ورزش استان زنجان اقدام كرد.
استاندار زنجان با اشاره به برنامه خود براي ديدار با وزير ورزش و جوانان قول داد او هم در مورد عدم تخصيص اعتبار بر حسب جمعيت تلاش خود را انجام دهد.
وي تيم‌هاي حاضر در ليگ‌هاي مختلف از جمله ليگ برتر و همچنين جمعيت را دو ملاك لازم براي تخصيص اعتبار يك درصدي ورزش ارگان‌هاي دولتي اعلام كرد.
رئوفي‌نژاد با اشاره به حمايت‌هايي كه استان از ورزش كرده است، گفت: بضاعت مالي استان همين است.
وي با اشاره به هزينه‌بر بودن فعاليت‌هاي ورزشي تاكيد كرد: برخي صنايع موفق استان حاضرند پول خرج ورزش كنند بدون اينكه نامي از آنها برده شود، چرا كه قادر به پيش‌بيني اوضاع و تبعات بعدي حمايت از ورزش نيستند.
استاندار زنجان اضافه كرد: چهار يا پنج شركتي كه در استان زنجان فعاليت مي‌كنند تمايل خود را براي حمايت از ورزش اعلام كرد‌ه‌اند كه نحوه حمايت آنها در آينده مشخص مي‌شود.
وي با اشاره به صحبت‌هاي مطرح شده درباره بودجه مستقل براي حمايت از ورزش به ويژه قهرمانان ورزشي تاكيد كرد: نحوه انجام اين كار بايد در شوراي برنامه‌ريزي استان كار كارشناسي شود تا بتوان راه‌ حلي براي آن پيدا كرد.
رئوفي‌نژاد با اشاره اينكه در زمان فوت مرحوم غلامرضا تختي او 11 ساله بوده است اضافه كرد: چيزي از قهرماني او به ياد ندارد، ولي پهلواني او هميشه در ياد او مانده است.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به در پيش بودن انتخابات مجلس شوراي اسلامي، آن را يكي از سرنوشت سازترين انتخابات ايران در بعد داخلي و خارجي عنوان كرد.
استاندار زنجان تاكيد كرد: دوستداران انقلاب انتظارهاي خاص خودشان را از انتخابات پيش روي مجلس شوراي اسلامي دارند، ضمن اينكه دشمنان نيز منتظر برآورده شدن انتظارات شوم خود از نتايج انتخابات هستند.
وي اضافه كرد: همه موظف هستند از همه امكانات خود براي فراهم كردن حضور حداكثري مردم در انتخابات استفاده كنند.
رئوفي‌نژاد لحاظ كردن شاخص‌هاي لازم براي منتخبان را از ديگر لوازم فضاي سياسي جامعه عنوان كرد و گفت: نبايد اجازه داد شاخص‌هاي غلط در جامعه رواج يابد.
وي با اشاره به اينكه جامعه ورزش درصد قابل توجهي از واجدين شرايط راي در جامعه محسوب مي‌شوند، تصريح كرد: شاخص‌ها رايج براي راي دادن در بين جامعه ورزش بايد ولايت مداري، استقرار حاكميت و دين مداري باشد.
استاندار زنجان با اشاره به رتبه‌ برتر شركت مردم استان زنجان در انتخابات‌هاي گذشته تصريح كرد: در انتخابات گذشته 92 درصد از واجدين شرايط راي دادن در انتخابات شركت كرده بودند.
وي تاكيد كرد: انتظارات بيروني هم حكايت از ارتقاي حضور مردم در انتخابات نسبت به دوره گذشته است.
رئوفي‌نژاد با اشاره به وجود فتنه‌هاي مختلف در دوران گذشته تصريح كرد: بايد زمينه حضور افراد اصلح‌ را در مجلس فراهم كرد تا جامعه آرامش داشته باشد.
وي در پايان ابراز اميدواري كرد، تا پايان سال يك جلسه نيز با ورزشكاران و مسئولان ورزشي استان زنجان برگزار شود، تا براي امور تقدير از قهرمانان ورزشي سال 90 برنامه ريزي انجام شود.
انتهاي پيام/م10

يکشنبه|ا|18|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن