تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804483171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آرمهاي طرح ترافيك از 16 فروردين88 معتبر است


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: آرمهاي طرح ترافيك از 16 فروردين88 معتبر است
شهروندان براي دريافت آرم خود مي‌توانند به 70 دفتر خدمات الكترونيك شهر كه مدارك خود را به آنها تحويل داده‌اند مراجعه كنند.
مهندس خادم الاسلام مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران از آغاز توزيع آرم‌هاي طرح ترافيك سال 88 خبر داد و گفت: اين آرم‌ها از 16 فروردين سال آينده معتبر است.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران روز يكشنبه در گفتگو با ايسنا ، افزود: بر اساس هماهنگي ‌هاي انجام شده حدود 70 هزار آرم سهميه‌اي براي ارگان‌ها ، نهادها و سازمان‌ها اختصاص يافته و حدود 20 هزار آرم نيز به صورت غيرسهميه‌اي براي مردم به صورت ثبت‌نام اينترنتي توزيع شده است.
وي با اشاره به اينكه از امروز يكشنبه كار توزيع آرم طرح ترافيك سال 88 آغاز شده است، گفت: شهروندان براي دريافت آرم خود مي‌توانند به 70 دفتر خدمات الكترونيك شهر كه مدارك خود را به آنها تحويل داده‌اند مراجعه كنند.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران با اشاره به اينكه امسال كليه بيماران به ويژه بيماران حركتي آرم طرح ترافيك دريافت كرده‌اند ، گفت: همچنين آرم‌هاي مربوط به جانبازان نيز در اختيار بنياد شهيد قرار گرفته تا بر اساس روال خود توزيع شود.
به گفته وي امسال 47 هزار نفر براي 20 هزار آرم طرح ترافيك غيرسهميه‌اي ثبت‌نام كردند.
مهندس خادم الاسلام تاكيد كرد: در صورت موافقت شوراي عالي ترافيك افزايش سهميه آرم‌هاي طرح ترافيك از تيرماه به بعد اعمال مي‌شود لذا توصيه مي‌كنيم شهرونداني كه نتوانسته‌اند امتياز لازم را جهت دريافت آرم طرح ترافيك دريافت كنند به سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران مراجعه نكنند.
وي با اشاره به اين كه آرمهاي كنوني طرح ترافيك تا 15 فروردين ماه سال آينده اعتبار دارند، گفت: توزيع آرم‌هاي طرح ترافيك تا پايان اسفند ماه سال جاري به اتمام مي‌رسد.

پايان ثبت‌نام براي آرم‌هاي طرح ترافيك سال 88
مهندس زمان‌آبادي ، رييس واحد صدور آرم طرح ترافيك سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران نيز با تاكيد بر اينكه ثبت‌نام جديد براي آرم‌هاي طرح ترافيك سال 88 به اتمام رسيده است به ايسنا گفت: در صورتي كه تعرفه آرم‌هاي جديد توسط وزارت كشور ابلاغ شود با توجه به آغاز توزيع آرم‌ها مجبوريم اين تعرفه‌ها را در سال آينده اعمال كنيم.
وي با اشاره به اينكه در طراحي آرم‌هاي جديد موضوع سال شكوفايي و نوآوري در شهرداري تهران مدنظر قرار گرفته است گفت: 8 كار مهم شهرداري تهران به عنوان نماد شهر تهران در آرم‌هاي جديد ديده شده است.
رييس واحد صدور آرم طرح ترافيك با اشاره به اينكه كار چاپ آرم‌هاي جديد طرح ترافيك به اتمام رسيده است و در حال نصب باركد، سريال و شماره آرم‌هاي جديد هستيم افزود: امسال براي جلوگيري از جعل آرم‌هاي طرح ترافيك آرم شهرداري تهران در متن PVC آرم به صورت متاليزه درج شده است.
وي افزود: ليبل‌هاي خاص و هولوگرام‌هاي خاصي براي آرم‌هاي جديد طرح ترافيك سفارش داده شده و باركدهايي نيز بر روي آنها طراحي شده كه با دستگاه‌هاي ماموران نامحسوس سازمان ترافيك اين باركدها از دور قابل خواندن بوده و تمامي مشخصات مالك را نمايش مي‌دهد و بدين ترتيب آرم‌هاي جعلي شناسايي خواهد شد.
رييس واحد صدور آرم طرح ترافيك با اشاره به اينكه امسال براي نخستين بار محدوده‌ طرح ترافيك با نصب دوربين‌هاي خاص در ورودي‌ها كنترل خواهد شد به ايسنا گفت: اين دوربين‌ها كه مراحل آزمايشي خود را سپري كرده‌اند مي‌توانند در كمتر از يك صدم ثانيه پلاك خودرو را تشخيص و پس از مقايسه با بانك اطلاعاتي در صورتي كه خودرو غيرمجاز باشد براي آن جريمه صادر كند.
وي با اشاره به اينكه امسال نيز حدود 90 هزار آرم طرح ترافيك توزيع مي‌شود ، گفت: متاسفانه حدود 140 هزار خودرو روزانه وارد محدوده طرح ترافيك مي‌شوند.
رييس واحد صدور آرم طرح ترافيك با اشاره به تعرفه آرم‌هاي طرح ترافيك تصريح كرد: تعيين تعرفه‌ اين آرم‌ها بر عهده وزارت كشور است اما با توجه به اينكه تا كنون وزارت كشور اين تعرفه را اعلام نكرده شهرداري تهران مصوبه سال گذشته وزارت كشور را كه براي يكسال و نيم تصويب شده بود مبنا قرار داده و قيمت آرم‌ها را بر اساس تعرفه يك ساله محاسبه كرده است به شكلي كه آرم‌هاي شركتي 500 هزار تومان، دولتي 330 هزار تومان و آرم‌هاي شخصي با توجه به سياست گسترش و استفاده از حمل و نقل عمومي 250 هزار تومان در نظر گرفته شده است.
وي در عين حال گفت: مبالغ دريافتي از آرم‌هاي طرح ترافيك صرف توسعه حمل و نقل عمومي در تهران خواهد شد.

يکشنبه|ا|4|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 196]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن