تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821243824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرصت‌طلبان دنبال بزرگ شدن در كنار بزرگان ملتهب كردن فضا كمك به فوتبال ملي نيستسوء استفاده از نام علي كريمي و خداداد عزيزي به چه قيمتي؟


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: فرصت‌طلبان دنبال بزرگ شدن در كنار بزرگان ملتهب كردن فضا كمك به فوتبال ملي نيستسوء استفاده از نام علي كريمي و خداداد عزيزي به چه قيمتي؟


تهران- خبرگزاري كار ايران
برخي از مسؤولان ورزش دست روي دست گذاشته‌‏اند و منتظرند ببينند كجا سوژه داغي پيدا مي‌‏شود تا با توسل به آن خود را مطرح كنند و چه سوژه‌‏اي ناب‌‏تر و مورد توجه‌‏تر از بازگشت مجدد علي كريمي به تيم ملي و بخشش خداداد عزيزي كه هرگز جرمش در غائله ورزشگاه مشهد ثابت نشد.

به گزارش ايلنا، بحث بازگشت دوباره علي كريمي به تيم ملي و بخشش خداداد عزيزي در حال حاضر بحث روز فوتبال ماست و در حالي كه عده‌‏اي از كارشناسان دلسوز و واقعي در جهت كمك به تيم ملي خواهان حضور دوباره علي كريمي در تيم ملي هستند اما متاسفانه دخالت‌‏هاي نابجاي برخي ديگر نه تنها به مثبت‌‏تر شدن فضا كمك نمي‌‏كند بلكه شرايط را خراب‌‏تر هم كرده است.
علي كريمي پديده سال‌‏هاي اخير فوتبال ايران است كه روحيات خاص خودش را دارد و با روي كار آمدن علي دايي در تيم ملي شاهد اتفاقاتي بين‌‏ اين دو بوديم كه نهايتاً‌ منجر به كناره‌‏گيري كريمي از تيم ملي شد. اتفاقاً‌ در جريان كناره‌گيري و به اصطلاح قهر علي كريمي از تيم ملي دخالت افراد بيرون گود تاثير زيادي داشت و اگر دخالت اين افراد بي‌‏مسووليت و متفرقه صورت نمي‌‏گرفت چه بسا اين اتفاقات نمي‌‏افتاد و قهر و آشتي كريمي و دايي را هم شاهد نبوديم.
امروز بار ديگر بحث بازگشت كريمي به فوتبال ملي مطرح است. علي دايي در اين مدتي كه سرمربي تيم ملي بوده ثابت كرده كه برايش هيچ امري مهم‌‏تر از آمادگي و شايستگي بازيكنان براي پوشيدن پيراهن تيم ملي نيست. دايي بارها اعلام كرده كه هر بازيكن آماده باشد به تيم ملي دعوت خواهد شد و اين مهم را در عمل هم ثابت كرده است. بنابراين اگر علي كريمي كه خودش از تيم ملي كناره‌‏گيري كرده از تصميمش منصرف شود و براي حضور در تيم ملي مثل هر بازيكن ديگري اعلام آمادگي كند،‌ باتوجه به آمادگي مطلوبي كه دارد چه بسا بدون سفارش اين و آن، دايي او را به تيم ملي دعوت كند اما شرايطي كه اين روزها بوجود آمد، ممكن است به خراب‌‏تر شدن فضا بيانجامد.
در اين بين اگر كارشناساني مثل اميرحاج رضايي، منصور پورحيدري، مجيد جلالي، فيروز كريمي و همه آنهايي كه دلسوزانه و با لحن درستي بحث ضروري حضور كريمي در تيم ملي را مطرح مي‌‏كنند، ‌‏وارد عرصه شده و چنين پيشنهادي را به مربي تيم ملي مي‌‏دهند در جهت كمك به تيم ملي است اما اظهارنظر افراد غير كارشناس و آدم‌‏هايي كه يا از روي غرض‌‏ورزي و فشار بر كادر فني تيم ملي حرفي را مي‌‏زنند و يا براي مطرح كردن خود اظهارنظر مي‌‏كنند به ايجاد فاصله بيشتر بين كريمي و تيم ملي دامن مي‌‏زنند. وضعيت خداداد عزيزي هم همين است. خداداد در مصاحبه‌‏اي به درستي گفته كه او قاتل نيست كه بخواهند او را ببخشند اما متاسفانه باز هم مي‌‏بينيم كه هر آدم مسوول و غيرمسوولي كه هيچ ارتباطي با اين قضيه ندارد وارد عرصه شده و مي‌‏خواهد عفو و بخشش خداداد عزيزي را بگيرد و علي‌‏كريمي را به تيم ملي بازگرداند بدون آنكه تاثيري در اين قضايا داشته باشد.
متاسفانه برخي از مسوولان ورزش و كميته ملي المپيك هم وارد اين بازي عوام‌‏فريبانه شده‌‏اند. در‌‏حالي‌‏كه آنها اگر بنا دارند حركتي براي فوتبال ملي و يا افرادي مثل خداداد عزيزي انجام دهند همان بهتر كه بدون سر و صدا و از راه كدخدامنشي اين كار را انجام دهند تا شائبه‌‏هاي ديگري در اذهان عمومي بوجود نيايد. فراموش نكنيم كه اظهارنظرهاي احساسي و غيركارشناسانه قبل از هر چيز آسيب زننده است و تيم ملي از اين آسيب‌‏ها متضرر خواهد شد. فكر هم نمي‌‏كنيم كه براي حضور علي كريمي در تيم ملي نياز به اين همه تبليغات و سر و صدا باشد، اگر علي كريمي تمايل داشته باشد كه به تيم ملي برگردد هيچ آدم عاقلي مانع دعوت او نخواهد شد اما اگر نخواهد،‌ نمي‌‏توان با اين جوسازي‌‏ها و ملتهب كردن فضا به تيم ملي كمك و علي كريمي را تخريب كرد.
پايان پيام

كد خبر: 475889

دوشنبه|ا|5|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن